Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning 23112018

Oprettet d. 23-11-2018 kl. 08:56 af

Lidt har også ret ;)

Sidste fredag 97,5
i dag 97,2
-300g

Jeg har da heldigvis ikke sat noget endemål, eller en dato for hvornår jeg skal nå det. Jeg er glad så længe det går ned. Jeg har nok et ønske om hvor langt ned jeg skal, men det er ikke så vigtigt, bare der sker noget på vægten, i den rigtige retning.

Jeg håber I andre har haft en god uge og at I har været nogle bedre tabere.

Spændt på at høre fra jer.
God weekend

Sv: Fredagsvejning 23112018

Oprettet d. 23-11-2018 kl. 11:58 af

Sidste vejning 75,2
Denne fredag 73,7
Status -1,5

Hold da fast. Det tror jeg da ikke jeg har prøvet før. Uha nu håber jeg ikke det var en enlig svale. Jeg har også holdt munden lukket og truffet de rigtige valg. Nu håber jeg bare det holder ved.

Kandis: 300 g er også flot. Du kan godt være stolt. Jeg tror kun man skal regne med ca. 200 g i gennemsnit, hvis det skal holde i længere tid.

Held og lykke til jer andre.

Sv: Fredagsvejning 23112018

Oprettet d. 26-11-2018 kl. 18:58 af

hej hej

jeg er godt nok mandags vejer, men tænkte det gør måske ikke så meget så derfor skriver jeg det med her i tråden.
jeg vejer mig så hver mandag da jeg lige skal have kontrol over mad og motion igen.
denne mandag sagde vægten minus 500g, dette er jeg glad for, da det har været en hård weekend med masse af hygge og besøg.
så denne uge skal jeg kun noget lørdag så kører på med motion og sundmad indtil lørdag og får lidt hygge der og så op på hesten igen søndag.
tillykke med vægttabet Gitte og Kendis..
håber at hører fra jeg snart igen, vi skal da se om vi kan få mere liv her på siden.
god uge i vægttabets navn....

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.