Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning 30112018

Oprettet d. 02-12-2018 kl. 18:12 af

På grund af meget arbejde, blev det søndag inden jeg fik skrevet vægten ind.

Sidste uge 97,2
denne uge 97,2

altså intet vægttab. Det havde da ikke gjort noget at vægten havde flyttet sig bare lidt i den rigtige retning :)men jeg er glad, som jeg tidliger har sagt er der ikke noget ende mål.

Hvordan er jeres uge gået?

Ønsker jer en dejlig første søndag i advent

Sv: Fredagsvejning 30112018

Oprettet d. 06-12-2018 kl. 10:57 af

Hej Kandis
Tak og i lige måde, nu er det snart 2 søndag i advent ;-)

Jeg vejer denne uge 93.2 - men jeg har et problem med at jeg faktisk er vældig sulten. Sådan en slags "jeg skal nå at spise en masse inden det bliver vinter" og det fatter jeg ikke hvor det kommer fra. Kender nogen til det- vintersult? ;-)

Så jeg tager det også stille og rolig for det går trods alt, langsomt fremad ;-)

/Sanne

Sv: Fredagsvejning 30112018

Oprettet d. 06-12-2018 kl. 19:44 af

Hej Stregen63

Jeg kender godt til vinter sult :o) Jeg har det selv sådan, det er meget vanskeligere at holde sig i skindet om vinteren. Jeg tror det er noget med at det er mørkt og koldt og lidt synd for mig, så der må lidt ekstra hygge til. Det betyder jo desværre ofte noget at spise og ikke altid af den gode slags.

Jeg er begyndt at spise lidt mandler og dadler hver dag, det tager den værste trang til noget sødt. Det søde er jo svært at komme uden om, især i denne tid.
Jeg er sikker på at målet nok skal nås en gang i løbet af foråret.
Ønsker dig en god rejse mod målet, vi må hjælpes ad, det var dejligt at høre der stadig er liv i siden.
Hilsen Kandis

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.