Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning d.6/10 2017

Oprettet d. 06-10-2017 kl. 05:52 af

Startvægt d. 13/7: 100,6 kg

vægt sidste fredag:88.5 kg

Vægt i dag: 88.5

Vægttab denne uge: 0.00 kg

Vægttab ialt: 12.1 kg

Ja ikke den bedste uge. Måske det hænger sammen med at jeg troede jeg kunne købe tre plader mørk 80% chokolade og så have dem liggende i skabet til krisetider?? Det er for altid bevist (igen), at det KAN JEG IKKE!!!

Nu håber jeg på vægten går nedad næste uge. :)

Jeg tror jeg vil bruge næste uge til at øve mig i ikke at hoppe på vægten hele tiden. Jeg synes bare det er så svært at lade være. Men jeg bliver faktisk lidt stresset af hele tiden at skulle forholde mig til de dumme tal.

God vind til alle jer fantastiske tabere :) :)

Sv: Fredagsvejning d.6/10 2017

Oprettet d. 06-10-2017 kl. 08:48 af , sidst redigeret d. 06-10-2017 kl. 08:53

Sidste fredag 72,8
Denne fredag 72,2
Status -0,6

Hurra, så lykkedes det at få tallet på vægten til at rykke på sig igen. Jeg er rigtig glad i dag. :-)
Tak for jeres støtte i de sidste par uger.

Ludvig, hvor langt skal du ned? Jeg kender også til det med ikke at skulle på vægten hver dag. Jeg stiger som regel først på vægten igen tirsdag, da jeg ved det ser skidt ud efter weekenden. Når jeg kigger på vægten tirsdag, kan jeg forberede mig mentalt, hvis fredag viser et dårligt resultat. :-) Ps. jeg kan heller ikke have lager liggende i skabet. :-(

Held og lykke til jer andre

Sv: Fredagsvejning d.6/10 2017

Oprettet d. 06-10-2017 kl. 10:35 af

Start 110.0

sidste fredag 98.0
idag 97.0

denne uge -1 kg
Ialt -13 kg

Jeg kender udemærket det med lageret. Det har jeg heller ikke her.

I aften står den på god middag og vin i venners lag og der bliver ikke sparet på noget. Så jeg er allerede forberedt på næste uges vejning.

Fedt Gitte, at der kom gang i tingene igen. Det er et flot vægttab når du mangler så lidt.

Og til Ludvig. Så længe chokoladen var god nytter det ikke noget at ærge sig. Bare kom videre og nøjes med at købe een pakke ad gangen fremover;)

Sv: Fredagsvejning d.6/10 2017

Oprettet d. 06-10-2017 kl. 10:35 af

Start 110.0

sidste fredag 98.0
idag 97.0

denne uge -1 kg
Ialt -13 kg

Jeg kender udemærket det med lageret. Det har jeg heller ikke her.

I aften står den på god middag og vin i venners lag og der bliver ikke sparet på noget. Så jeg er allerede forberedt på næste uges vejning.

Fedt Gitte, at der kom gang i tingene igen. Det er et flot vægttab når du mangler så lidt.

Og til Ludvig. Så længe chokoladen var god nytter det ikke noget at ærge sig. Bare kom videre og nøjes med at købe een pakke ad gangen fremover;)

Sv: Fredagsvejning d.6/10 2017

Oprettet d. 07-10-2017 kl. 11:49 af

Gitte: Godt gået. Det er bare så dejligt når det går den rigtige vej. Jeg har en drøm om at komme ned i nærheden af de 73 kg. Så siger mit BMI nemlig normalvægtig. Så der er stadig ca 15 kg tilbage at tabe.

Eskima: Håber du nød din aften med god mad og vin. Du har da så sandelig også fortjent en fri-aften med den gode indsats du har leveret indtil nu. :)

Sv: Fredagsvejning d.6/10 2017

Oprettet d. 08-10-2017 kl. 11:13 af

Så kunne jeg også indfinde mig.
sidste uge 112,6 denne uge 111,6
-1 kg!
Jeg er dygtig... også selvom jeg kastede mig ud i et orgie af all you can eat (a lot!) kinabuffet i fredags da min faders fødselsdag skulle fejres.
Jeg prøver at stoppe det der med at hoppe på vægten hele tiden, så for fremtiden vil jeg nøjes med at veje mig om mandagen hvor der er sådan et stort apparat i svømmehallen. Den er desuden også meget sødere end min egen, som viser forskellige tal alt efter hvor den står, og hvor man kan risikere at tage et kg på, af at smide tøjet, eller vente 5 minutter.
Stakkels Ludvig... Men jeg ville heller ikke kunne administrere 3 plader chokolade. Eller en lillebitte cocio, eller chips, eller eller eller! Tror bare vi må nøjes med at tage imod den slags når vi bliver budt det i sociale sammenhænge, men for guds skyld ikke selv anskaffe os det. Hvis vi kunne styre det, var vi ikke blevet tykke.
og flotte resultater til Gitte.. som efterhånden har meldt sig ud af de tykkes klub. Øv altså! ....Gitte holder man så op med at have en dejlig personlighed og et kønt ansigt?

Sv: Fredagsvejning d.6/10 2017

Oprettet d. 09-10-2017 kl. 06:32 af , sidst redigeret d. 10-10-2017 kl. 06:44

Sidste fredag 99,4
Denne mandag 93,2 -6,2

Mit mål er at nå 85,0 inden jul, så jeg skal ikke have flere af disse uger.

Min opskrift på dette resultat, tag på en uge ferie til Alanya.
Kon først hjem i går aftes. så derfor først en mandagsvejning.

Den nye uge:

Fre
Lør
Søn 93,2
Man 94,8
Tir
Ons
Tor
Fre

Sv: Fredagsvejning d.6/10 2017

Oprettet d. 09-10-2017 kl. 11:33 af

Heidi :-) Det håber jeg da ikke. Jeg kan bedre lide det jeg ser i spejlet.

Steen: Det er vildt godt gået. Gid jeg kunne tage på ferie og komme hjem med et vægttab. Det er altså aldrig sket for mig. Nu hold fast :-)

Ludvig. Så er der jo ikke så langt til målet. Jeg syntes, det er hurtigt du har tabt 12 kg. Flot

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.