Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 22-02-2011 kl. 18:19 af

Jeg er rævestolt - har tabt 10 kilo siden midten af november. Er nysgerrig - hvordan går det med jer og vægttab?

det er virkelig nu det sneer

[1] 2 3 4 næste > sidste >> Svar 1 til 20:

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 23-02-2011 kl. 10:04 af

Det er da helt vildt sejt, 10 kg. siden november er sgu meget.
Er selv ny herinde, men har allerede smidt 1,5 kg. på små 2 uger, så jeg kan kun sige at det også virker for mig.

Fortsæt den flotte stil!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 23-02-2011 kl. 18:41 af

hvor vi bare gode

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 08-03-2011 kl. 11:15 af , sidst redigeret d. 08-03-2011 kl. 11:17

Jeg har tabt mig 6,2 kilo siden januar, hvor jeg begyndte at holde øje med kalorierne. Mit mål er i første omgang 80, og så tager jeg den måske senere ned på 75, hvor min idealvægt ligger. Jeg startede i januar på 90, så det vil i alt i først eomgang deje sig om 10 kg, der skal smides, og på længere sigt 15 kg i alt.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 10-03-2011 kl. 10:36 af

Jeg har tabt mig 3,9 kilo på de første 2 uger herinde. Det skal dog lige siges, at jeg forinden min opstart på kalorietælleriet, har tabt 10-15 kilo i løbet af det sidste års tid.
Jeg satser på, at kalorieoverblikket vha. vægttab.nu kan hjælpe mig af med de sidste kilo og de første 2 uger, har da netop vist det ;-)

Keep up the good work & smile! :-D

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 12-03-2011 kl. 17:36 af

Jeg har tabt 5 kilo på en uge, hvor jeg var på en diætplan hvor man skulle spise noget helt umenneskelig, så nu er jeg hoppet over til at tælle KCAL, så jeg vender tilbage om en til to ugers tid, men jeg er sikker på det hjælper;)
Det gør det jo for jer andre:) målet er 15 kilo endnu..

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 25-03-2011 kl. 14:04 af

Siden januar 2010 har jeg tabt mig 15 kg. Jeg er gået fra 89 kg, til 74 kg, så jeg er tæt på et helt perfekt BMI.

At tælle kalorier har helt sikkert gjort forskellen. Det kræver flere timer at forbrænde en burger på et løbebånd, men det kræver kun et minut at gå udenom McDonnalds.

Et sted, hvor det virkelig begyndte at gå hurtigt, var da jeg stoppede med at spise 100g havregryn med skummelmæk hver morgen. Den ellers sunde morgenmad løb hurtigt op i 400kcal, hvilket jeg i dag har udskiftet med en nupo shake (100 kcal)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 25-03-2011 kl. 14:46 af

15 kg. siden januar der er sgu flot gået!

Du har ret i det med havregrynene, min består af 45 gram havregryn, 130 gram mini mælk, og 20 gram rosiner. Det giver omkring 300 kcal. Men føler det lægger en god bund, tror ikke jeg ville opnå samme mæthed på nupo...
Optimalt ville jeg spise kød om morgenen, men har ikke tid til at tilberede noget :(

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 11-06-2011 kl. 23:57 af

Jeg har på 3 uger og 3 dage tabt, 6,5 kg. det er en fantastisk føelse.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 16-06-2011 kl. 12:01 af

Hej

er ny på siden.

har sat mig som mål at smide 30 kg på et år - jeg har 119kg at give af så det er tiltrængt.

Jeg har været igang i fitness centret et par måneder og har i et stykke tid arbejdet med at få skåret ned på kød og kartofler til fordel for grøntsager.

det er på det sidste begyndt at lykkes meget godt, hvilket skyldes at jeg er begyndt at lave wok-mad. af en eller anden grund kan jeg bedre lide grøntsager tilberedt i wok end tilberedt på andre måder. Selv brocoli etc glider ned.

håber at kalorietælleriet kan være det som for alvor får gang i vægttabet.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 17-06-2011 kl. 09:06 af

jeg er godt nok ny herinde men har siden oktober 2010 tabt mig 45 kg og smidt 39 cm om taljen.

der skal dog stadig arbejdes en del men det er jo en start og syntes folk herinde gør et rigtig flot arbejde, for at nå sine mål.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 27-06-2011 kl. 13:23 af

Halløj

Er også ny på siden - lige startet i dag...

Har siden januar 2010 tabt 20 kg...! Min vægt har stået stille siden oktober 2010 og gejsten har været gemt væk et stykke tid..

Nu er jeg tilbage og der er plads til motion og de gode kostvaner...!

Jeg har forsat et stykke vej til målet - men er godt på vej..!

Keep up the good work

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 29-06-2011 kl. 14:01 af

Er ny på siden.

Har det seneste år tabt mig fra 126kg ned til 83kg. Har nu mistet min interesse i over 2 måneder og er kommet op på 87kg igen. Nu skal der arbejdes igen. 4 kg skal af igen.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 30-06-2011 kl. 11:45 af

Haii er ny på siden...

Tabte mig 10 kg. sidste år, men der er stadig lang vej endnu (25 kg), men nu har jeg været herinde i en uge og der er røget 2 kg. jubii... ;)

Fortsæt det flotte arbejde allesammen ;)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 15-07-2011 kl. 00:22 af

Skønt at læse om jeres flotte vægttab :) jeg er ny herinde :) men startede vægttab i Februar 2010 og tabt 25kg på lidt over et halv år... Derefter gik det ikk så godt igen og tog små 10 kg på igen og det ved at være det sidste år snart.. Men efter månedsvis af mislykkedes slankekure er jeg oppe på hesten igen.. Nu ska de sidste 10 kg væk!! Det er bare så hårdt.. Især når man arbejder på en kro med ene af godt mad og lækre sager... Og min krop forbrænder ikke selv medmindre jeg motionere HVER dag :( men er igang med a læse alle jeres indlæg om gode råd :)

Kram herfra :)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 02-08-2011 kl. 19:48 af

hej :-)

Jeg har tabt mig 14 kg, fra da jeg begyndte at tabe mig i december.
jeg er 169 høj og vejer 51 kg, jeg var kommet ned på 49 kg, men så stoppede jeg med at tælle kalorier og tog på igen :-(... men så skal jeg bare lige tabe mig 4 kg så jeg kan nå mit mål, men det skal jeg nok kunne klare.

-desværre tager jeg på, selvom jeg spiser under 1000 kcal om dagen? for at tabe mig skal jeg holde mig under 400 kcal, det er lidt surt, for det gør at jeg hverken kan spise kød, fisk, brød, kartofler, pasta, ris, mejeriprodukter, og selvfølgelig slik, kage, sodavand osv... men jeg må bare vænne min krop til slankekuren igen, herefter ferien ;-)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 17-08-2011 kl. 15:46 af

Sikke mange flotte vægt tab :O) Super flot Tillykke alle sammen.
Er også ny her inde og pt. tabt ca 2 kg på en uge og er super stolt. Vil tabe mig 12kg mere.
(mine extra kiloer kommer af stort vægt stingning i mine graviditeter m/ bækkenløsning af sværgrad.Som har gjort mig meget passiv fysisk set)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 17-08-2011 kl. 17:32 af

Tillykke til jer alle. Det er superflotte vægttab :-)
Jeg har siden marts tabt mig 6,6 kg - men mit vægttab var helt gået i stå (eller rettere så steg den igen) indtil jeg startede på denne side for 8 dage siden - og på de 8 dage har jeg tabt mig 2 kg. Jeg er stjerneglad og en kollega kommenterede lige i dag om jeg havde tabt mig :-D
Det giver virkelig blod på tanden.

Klarakatrine: Jeg er ikke læge eller noget men jeg synes det lyder som meget lidt du spiser - og har lige regnet dit BMI ud, hvilket viser undervægt. Jeg bliver lidt bekymret for dig hvis du forsøger at tabe dig yderligere 4 kg. og så kun spise 400 kcal. om dagen??

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 17-08-2011 kl. 18:56 af , sidst redigeret d. 17-08-2011 kl. 18:56

Hejsa

Tillykke med de flotte resultater alle sammen. Har lige læst alle jeres indlæg, og det er virkelig flot - kunne være fedt med en feature, der viste det samlede vægttab for alle brugerne her på siden - det må trods alt dreje sig om en del kilo:)

Klarakatrine: Jeg må støtte op om Svamsines indlæg. Jeg ved ikke om du har tastet noget forkert i dit indlæg her på siden, men hvis ikke, så må jeg anbefale dig at søge læge eller evt professionel diætist, så i kan få lagt en fornuftig kostplan. Med det energiindtag, din højde og din vægt, er det en meget stor belastning for din krop at være på kur. Din krop tæger på dine muskler, herunder dit hjerte, og det kan ende meget galt. Er oprigtig bekymret...

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 30-08-2011 kl. 11:01 af

Hej jeg er ny på siden og synes det er så dejligt at høre om alle der lykkes med vægttab.
Jeg tabte 17 kg i 2008 ved at motionere i motionscenter og løbe. Jeg gik fra str. 46 til str. 42. Jeg ved hvad vægttab betyder psykisk. Det giver geist til at fortsætte. Jeg har nu nået en størrelse, hvor jeg aldrig har været før, dvs + 25. Jeg er større end dengang jeg var gravid,så det ryster mig. Jeg tager alle gode råd til mig men har svært ved føre dem ud i livet. Så jeg læser jeres erfaringer og gode råd med største interesse.
Jeg ved det kan lade sig gøre også uden masser af tid i motionscenter. Jeg tabte 4 kg i december ved at holde mig fra juleslikket. Hold fanen højt - det giver bare så meget.
Jeg vil gerne tilslutte mig de bekymrede, Klarakatrine. Det er for skrapt at nøjes med 400 kcal - det er alt for lavt.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 02-09-2011 kl. 20:55 af

Åh ja; hvor er det enervende at se alle jeres flotte fremskridt. Jeg kan så meddele, at jeg har tabt ligepræcis 0,0 kg. Jeg er først blevet medlem her for 3 uger siden, så er stadig ret ny i det her kalorietælling.
Jeg er pt sygemeldt med depression og på antidepressiv medicin. I sammenhæng hermed er jeg i aktivt tibud, hvor jeg skal træne 10 timer ugentligt i et fitnesscenter. Det har jeg været de sidste 6 måneder og tro mig; -jeg træner helt vildt. Alligevel er der ikke absolut intet sket mht vægten, ligesom mit bmi og fedtprocent er uændret. Jeg får hele tiden at vide, at det skyldtes min medicin. Så jeg har egentligt affundet mig med de trælse fakta, men alligevel... Bare at kunne se en lillebitte smule positive indvirkning af madplaner og træning ville gøre underværker for min motivation! Andre der har oplevet noget lignende?

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


[1] 2 3 4 næste > sidste >>