Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 22-02-2011 kl. 18:19 af

Jeg er rævestolt - har tabt 10 kilo siden midten af november. Er nysgerrig - hvordan går det med jer og vægttab?

det er virkelig nu det sneer

<< første < forrige 1 2 [3] 4 5 næste > sidste >> Svar 41 til 60:

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 29-02-2012 kl. 11:36 af

Jeg startede forfra her til januar med vægttabet på grund af nogle omstændigheder, der gjorde, at jeg blev nødt til at stoppe "kuren" sidste år.

Jeg har siden januar tabt omkring ti kilo og har kun fem kilo tilbage til idealvægten er nået. Sjovt nok har det været meget nemmere og er gået meget hurtigere i år end sidste år.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 02-03-2012 kl. 19:12 af

Har været på kur siden September og kun tabt 6,4. Håber dettte vil hjælpe mig. Vejer 90 og bør veje 72 så jeg har langt vej. Syntes dig det er svært at holde sig indenfor kalorierne. Vil gerne have 1200 så der sker lidt . Startede idag rigtigt men har talt kalorier siden februar

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 05-03-2012 kl. 14:29 af

hey. jeg er ny. jeg vil tabe 11 kg. jeg er 169cm og 69 kg. jeg vil gerne veje 58 som før.
jeg håber at jeg kan få så god resultater som jer!!!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 11-03-2012 kl. 21:09 af

Hej

Jeg har nu fulgt denne side og talt kalorier siden 9 .jan i år og har til nu tabt 11kg er faktisk ret stolt ;-)
måler 162 cm og vejer nu 87,6 kg , tager det 10kg af gangen syntes det er nemmere ;-)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 13-03-2012 kl. 08:25 af

Jeg startede med fokus på træning og kostomlægning 1. august 2011 med en vægt på 99,7 kg.

Nu siger vægten 85,2 kg :) .. satster på at smide 3-5 kg mere inden 1. juni 2012, hvilket ikke er en umulighed.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 13-03-2012 kl. 09:44 af

Hej, henvendt mest til papagena :-) :
Da jeg havde en despression, kunne jeg træne nok så meget og spise nok så lidt uden at tabe noget af det, jeg havde taget på under selv samme depression. Jeg var ikke på medicin, men min krop må have været i alarmberedskab i mit hoved, da det jo slet ikke virkede. Heldigvis hjalp motionen så på min depression, og medvirkede alligevel til at jeg kunne tabe mig lidt igen, fordi jeg fik det psykisk bedre.
Det tog mig 3-4 måneder på daglig motion før dagene begyndte at lysne (var depressiv i 3 mdr inden også), og jeg ved at det er kort tid i forhold til mange andre, men klø på.. Motion og terapi kan hjælpe.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 15-03-2012 kl. 17:41 af

Hey allesammen

Er ny herinde, oprettede mig i tirsdags d. 13.03.12 så pt ved jeg ik hvor meget jeg har smidt de sidste par dage, men kan mærke på min krop der sker noget...træner 2 timer om dagen og har de sidste par dage talt kalorier så det skal nok virke det her :) har gjort det før og gør det igen, sidste år tabte jeg 17 kilo men mistede desværre motivationen og begyndte at tage lidt let på det fordi de første 17 kilo var nemt smidt, og det jeg bider meget mærke i når jeg læser alle de her opslag er at mange bruger ordet KUR...hmm jamen vil man tabe sig hedder det ikke kur men livsstils ændring...for ellers er det at det går galt og man tager på igen, det var desværre også hvad jeg selv har erfaret...for de 17 kilo jeg tabte nemt og hurtigt gjorde at jeg mistede koncentrationen og tænkte hmm det var jo let som en leg,men det resulterede DESVÆRRE i at jeg lynhurtigt tog 7 kilo på igen...

Men nu er min motivation igen fundet frem, og denne gang SKAL det holdes!!! og jeg gør det...for er blevet en erfaring rigere...man lærer jo af sine fejl og det er også hvad jeg har gjort...så nu bliver der talt kalorier og trænet dagligt og jeg skal nå mine mål :)

HELD OG LYKKE TIL JER ALLE <3

P.s Og STORT tillykke med alle de flotte resultater :) det giver mig endnu mere blod på tanden :)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 20-03-2012 kl. 06:58 af

Jeg har tabt mig 15 kilo siden december 2011, jeg holder ikke dagbog mere og det går lidt langsomt lige fortiden. Den kunne være jeg skulle begynde igen at taste maden ind igen.
Jeg har 15 kilo mere jeg vil tabe mig.
Til alle, held og lykke, bliv ved, giv ikke op!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 26-03-2012 kl. 09:59 af

Hej jeg har tabt mig 35 kilo.
har spist masser af fedt kød og mindre kulhydrat. Så det er ikke de almindelige kostråd jeg har brugt og jeg ved nu at de ikke virker. hvis i er nysgerrige så spørg endelig ind til hvordan jeg har gjort jeg vil gerne være med til at ændre de anbefalinger som kommer fra div. instanser om hvad og hvor meget vi skal spise.
Godt gået alle sammen med vægttabene!!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 09-04-2012 kl. 23:30 af

Jeg har været i gang af to gange - vejede 106 sidste år ved denne tid og begyndte en kostomlægning, til jul vejede jeg så 99 og første april sagde vægte 84 kg så det går godt og den rigtige vej.

Jeg har sværest ved at få gang i motion men ligenu bruger jeg birgitte nymans gratis løbeprogram til ipod der var med femina for nogle uger siden, 25 minutters begynder interval træning som jeg lige med nød og næppe kan klare ;-) det kombinere jeg med dage hvor jeg går i uptempo ca 6 km, og så hullahopper jeg.

Jeg er gået fra et hoftemål på 132 ( nytår 2012) til 113 p.t, min bh størrelse er faldet fra 105 til 90, heldigvis stadig samme skålstørrelse :-)))

Mit bmi er faldet fra Godt 38 til nu godt 30.

Alt i alt er jeg ved godt mog og pænt stolt af mit vægttab.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 12-04-2012 kl. 17:49 af

Jeg har været med i tre dage. Holder mig til 1500 kal og har tabt et halvt kilo om dagen. Super smart og nemt&#128516;

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 24-04-2012 kl. 21:32 af

Hej allesammen sikke stort og flot arbeje og megaflitte vægttab, jeg har været i gang i næsten 8 uger og har tabt 12,6 kg der er stadig noget vej endnu men føler dette er den rigtige vej ;-) synes det er ret simpelt og synes også at jeg nu føler at det virker ;-)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 08-05-2012 kl. 09:53 af

Hejsa.
Jeg har tabt mig 13,9 kg siden jeg startede for ca tre en halv måned siden. Mit BMI er nu under 25 og jeg er så stolt :-)
Der er stadig 10 kg til jeg er samme sted inden jeg fik barn nr 2, hvor jeg gerne vil ned igen. Men modet er der nu til at fortsætte. (selv om det er hårdt!!)
God dag :-)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 18-05-2012 kl. 23:27 af

hej.
jeg er kommet under de magiske 100 kg, for første gang i et par årtier, startede 10 jan. på 117, er 193 høj så der er lidt endnu før jeg når ideal.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 21-05-2012 kl. 11:29 af

Hej :)
Hvor er det her bare sejt!! Jeg startede med det her for 15 dage siden!
Siden juli 2007 havde jeg taget 25 kg på :( de sidste ca 10 iforbindelse med fraviditeten og barsel iår..
Den 1. maj kom jeg op på vægten efter 8 måneders benægtelse og der stod 87,8 og jeg er altså kun 162 høj.
Siden den 6.maj har jeg tabt lidt over 5 kg!! og er mega glad!!
Mit mål er at komme ned på de 63 igen. Synes Aap´en her har hjulpet rigtig meget for der har været rigtig meget som jeg mente var sundt men åbenbart ikke :)
Held og lykke til jer alle!

MIKKELFROELUND og ROSENMEIER: Jeg spiser ca 200g A38 0,1% med 10g mandler og frugt af eget valg. Alt efter frugtvalg giver det ca. 150-200 kcal det mætter, og smaget efter min mening godt! :)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 26-05-2012 kl. 10:49 af

Tillykke til allesammen med de flotte vægttab.

Jeg har selv nået min målsætning og befinder mig lige på idealvægten. Næste udfordring bliver så, at holde vægten på det sunde niveau.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 04-06-2012 kl. 06:25 af

Hej - ny på siden!
Jeg har været i gang i 6 dage og har tabt 3,2 kg - jeg er SÅ glad.
Kunne bare mærke at nu var det tiden!
Startvægt 102,6 - mål 80 kg.
Jeg koncentrere mig om protein og grønt/frugt.
Starter med et brev nupo hver morgen - undtagen i går hvor jeg fik et rundstykke fra bageren :-)
Har aldrig været en lille nips og bliver det heller ikke, men når nålen sniger sig over 100 kg så skal der gøres noget.
denne her side er genial - den giver overblik og det giver også motivation at se ændringerne hver dag - specielt ens BMI. Jeg var begyndt at skrive op hvad jeg spiste, men ikke tælle kalorier - siden her var bare lige det der skulle til for mig!
Og i øvrigt kæmpe tillykke til alle jer som har tabt mange kilo! Og til jer hvor det står stille - hold ud - det er nu man skal være sej og ignorere at vægten står stille... selv om det er svært!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 04-06-2012 kl. 07:10 af

Hey...

Jeg har været igang 4 uger nu og har hertil morgen tabt 7 kilo, det er en fantastisk følelse ...:)
Min startvægt var 98 og jeg sigter efter min gamle "talje" på 65 kg. Neg er indstillet på at det kommer til at tage tid, men tror også det er det bedste så man har tid til at indstille sig på at det her er altså for resten af livet:D også kan huden jo også forhåbentlig følge med:)

Tror ikke jeg kunne have gjort det uden den her hjemmeside og den app der er til iphone, det skaber virkelig overblik, og hjælper en med at tænke sigen ekstra gang om inden man putter noget i hoved:)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 04-06-2012 kl. 14:01 af

Jeg startede i tirsdags (d. 29 maj) og vejede mig i dag, og jeg havde tabt 3,3 kilo! Er rævestolt og fuld af gåpåmod. Det er så super nemt med app´en og den bruger jeg hver dag.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 08-06-2012 kl. 08:51 af

Jeg har været igang i 10 dage og har tabt 4,5 kg - skøn følelse!

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 1 2 [3] 4 5 næste > sidste >>