Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 22-02-2011 kl. 18:19 af

Jeg er rævestolt - har tabt 10 kilo siden midten af november. Er nysgerrig - hvordan går det med jer og vægttab?

det er virkelig nu det sneer

<< første < forrige 2 3 4 [5] Svar 81 til 100:

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 21-10-2014 kl. 21:37 af

Papagena - ang det du siger med dit antidepresive medicin, så er det faktisk rigtigt. Jeg har selv været på antidepresiv medicin i 4 år(stoppede for 1,5 år siden). Og jeg tog ca 50kg på, pga af det(vejede inden ca 75kg). Har haft prøvet alt for at tabe mig, forskellige diætister, motioncenter, kure osv. Det er først efter at jeg er stoppet på mit medicin at jeg har kunnet fornemme resultater.
Dertil vil jeg dog sige, bliv på din medicin indtil at du har helt 120% styr på din psyke. Det er bedre at være tyk og glad end det er at være tynd og trist :)
Du er velkommen til at skrive til mig hvis du har spørgsmål eller bare lyst til at skrive :)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 05-11-2014 kl. 07:29 af

Jeg har siden februar tabt mig 25 kg. Mangler nu kun 5 kg og jeg er nede på min idealvægt på 65 kg. Havde aldrig troet at det kunne lade sig gøre at komme af med de trælse graviditetskilo fra to fødsler oveni hinanden. Men endelig er der lys forude og jeg har købt min første tætsiddendekjole nogensinde. Wuhuuu. I til alle i andre total seje mennesker "keep up the good work" og til KlaraKatrine du skal have hjælp....asap min pige.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 14-11-2014 kl. 13:51 af

jeg har siden 1/4-2014 tabt 4,5 kg men hvilket jeg er tilfreds med.
jeg skal tabe 5 mere men venter til efter jul :-) jeg har ikke rigtig arbejdet på at tabe mig siden 1/8 men har været heldig at beholde vægttabet

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 30-01-2015 kl. 15:01 af

Jeg er ny her på siden, og gik i gang med at tælle kalorier den 13 januar.
Siden da har jeg tabt 2.3 kg hvilket jeg er super tilfreds med!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 03-02-2015 kl. 09:23 af , sidst redigeret d. 03-02-2015 kl. 09:31

Jeg har været i gang siden 12-1-15 så ca 3 uger. Jeg tæller kcal og det virker!!!

jeg har tabt 4,2 kg :)mangler 17,6 kg inden uge 27. det er mit delmål

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 05-03-2015 kl. 13:33 af

Jeg har siden januar tabt mig 5,2 kg. Jeg har et lidt træls knæ, så jeg kan ikke løbe, hoppe, dyrke aerobics o.l., men kan gå, cykle, svømme og tælle kalorier.

Mit slutmål er 63 kg, men jeg mangler omkring 15 kg. Mit valgsprog er "stille og roligt og solidt vægttab" :)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 08-03-2015 kl. 21:14 af

Jeg har tabt mig 38,5 siden maj. så har hængt i længe efter hånden, og kan virkelig se at det gør en forkel! mangler under 10 kilo så er jeg gået fra et bmi på 41 til et sundt bmi

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 20-03-2015 kl. 13:04 af

Har været i gang i en uge, og har tabt mig 2,5 kg, med et kostindtag på ca. 1300 kcal dagligt, JEG ER FAN!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 26-03-2015 kl. 08:24 af

På en uge har jeg tabt 1,5 kg..juhuuú.og det uden at "dø"af sult.Jeg har ved hjælp af at tælle kalorier.
F.eks at bytte lidt med mange kalorier ud med noget andet med få kalorier men større mængde.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 29-03-2015 kl. 09:57 af

jeg har tabt mig 24.3 kilo siden september sidste år mangler nu kun 8.5 kilo

kan ikke oprette ny mtionform på windows app

Oprettet d. 29-03-2015 kl. 14:57 af

Man kan ikke oprette ny motiosform på Windows phone app. Man kan ganske vist godt skrive det ind på siden som min. og kcl., men minutterne viser sig bagefter som indtagne kval. Dødirriterende

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 08-06-2015 kl. 14:24 af

Jeg har været medlem i godt en uges tid. Købte først en vægt i tirsdags, så jeg kendte kun min vægt fra mit seneste besøg hos lægen midt i maj.

Men den vægt i maj er i hvert fald reduceret med to kilo nu. Jeg begyndte først at prøve at tabe mig, da jeg tilmeldte mig siden her, så vægten har nok ligget på det samme som hos lægen på det tidspunkt.

Siden fortæller mig, at jeg skal indtage lige under 1800 kcal om dagen, men nogle dage er jeg helt op til 500 kcal under, når jeg går i seng. Enkelte dage har jeg dog været lige på grænsen. Det passer mig så fint.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 01-01-2016 kl. 07:36 af

Jeg har på et år tabt mig godt 60 kg. Jeg startede 1/1-2015 på 142,2 kg, siden har jeg skåret ned i mit kcal indtag, og gået en masse kilometer. Samtidig er hele mit klædeskab udskiftet, dog ikke mine sokker he he :-) Jeg er utrolig glad for forandringen, og folk kan fysisk ikke kende mig igen. Jeg kan nu gå ind i alle forretninger for at handle tøj. Min buksestørrelse er gået fra en XL (stor-pige størrelse) til en 28/34 i jeans (normalstørrelse 38). Selv om jeg har tabt mig så meget er jeg stadig helt den samme person. Folk ser bare anderledes på mig, fordi jeg er tynd!!
Selv om jeg har tabt så meget er det ikke overstået, hvis jeg ikke vejer alt det jeg indtager hver dag, vil jeg tage på igen. Jeg havde på et tidspunkt tabt 64,5 kg, men har taget de 4 på igen på 1½ måned. På den igen. Held og lykke til alle der måtte ønske at tabe sig :-D

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 10-10-2016 kl. 07:57 af , sidst redigeret d. 10-10-2016 kl. 08:24

Jeg er så glad for denne ide. Siden jeg i april 2014 stoppede rygning og tog 16 kg på har jeg nu besluttet at vægttab må være en del af mit rygestop. Siden jeg 3/9 startede her for at tælle kalorier (og guderne skal vide jeg var ved at blive kvalt ved tanken)har jeg tabt ca,2 kg, hvilket er fint for mig. Jeg er 158cm og vejede 73,5 kg - idag 71,6, så det går den rigtige vej og fint det går langsomt.Regner med at fortsætte til jeg er på et BMI ca.24= 60kg. Idag er det nærmest blevet en sport at tælle kalorier og valrossen er på vej væk :-)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 2 3 4 [5]