Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Hvordan får man huden til at følge med?

Oprettet d. 08-06-2012 kl. 09:08 af

Hej!
Har et spørgsmål til alle jer seje der har tabt mange kilo. Følger huden med og er der nogle gode råd som I har brugt. Jeg har læst herinde at nogle af jer har tabt rigtig meget - nogle over 30 kg! Jeg skal selv i første omgang tabe godt 20 kg og dernæst yderligere 10 kg for at komme på idealvægten. Jeg kunne godt tænke mig at høre de bedste råd fra jer! Har selv tabt 4,5 kg på 10 dage.

Sv: Hvordan får man huden til at følge med?

Oprettet d. 08-06-2012 kl. 22:11 af

Jeg er absolut ikke ekspert!
Men skal selv tabe 30 kilo og er også bekymret for huden, men jeg tror også at hvis man taber sig på den rigtige måde, ved at spise anderledens og dyrke Motion, kan kroppen godt følge med... Men det kræver en stor indsats.. Og den rigtige form for motion...:) men jeg synes det er sejt at du er gået igang og rigtigt flot med de næsten 5 kilo ;)

Sv: Hvordan får man huden til at følge med?

Oprettet d. 12-06-2012 kl. 09:00 af

jeg har tabt 20 kg nu og jeg synes at det er overraskene hvor godt skindet tilpasser sig, mangler kun 6 kg så er jeg under 25 bmi, dejligt.

Sv: Hvordan får man huden til at følge med?

Oprettet d. 12-06-2012 kl. 09:02 af , sidst redigeret d. 12-06-2012 kl. 09:06

dobbelt postering.

Sv: Hvordan får man huden til at følge med?

Oprettet d. 12-06-2012 kl. 09:24 af

Hvor er det bare flot!
Har du dyrket meget motion?
Hvor længe har du fulgt denne side?
Ja, målet er jo inden for rækkevidde! :-)

Sv: Hvordan får man huden til at følge med?

Oprettet d. 13-06-2012 kl. 21:18 af

hej stina.
jeg startede med min kur d.10 januar og startede på denne side d.13. har dog ikke skrevet kalorier ind siden påske, da jeg synes jeg har kontrol over min kost og jeg taber mig stadig.

motion er det ikke blevet voldsomt meget af, styrketræner 1-2 gange, men det gjorde jeg også inden,spinner en gang om ugen og startede op på løbetræning for godt 1 måned siden.
det gik hurtigt op for mig, når jeg skrev kost og motion ind, at det er nemmere at lade være med at spise 500 kal. end det er at træne dem væk.

Sv: Hvordan får man huden til at følge med?

Oprettet d. 13-06-2012 kl. 22:20 af

Tillykke med den flotte begyndelse! Jeg har læst et sted, at hudens bindevæv er knyttet til musklerne, så løsningen er styrketræning. Det har den yderligere fordel, at din basisforbrænding stiger, da muskler forbrænder mere. Jeg træner selv styrke med særligt fokus på mave, bryst, inderlår og mormorarme, da jeg får trænet ryg og ben rigeligt gennem spinning, zumba og afropower dance, som jeg veksler imellem for konditionen. At veksle mellem træningsformer holder kroppen 'på tæerne'

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.