Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 7 8 9 [10] 11 12 13 næste > sidste >> Svar 181 til 200:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 06-03-2017 kl. 11:34 af

Hej Hej.
Så er jeg med igen. Har haft nogle hårde uger og igen familien er ramt af omgangssyge kan snart ikke holde til at se mere opkast og diarré.
Ja vægt mæssigt starter jeg jo forfra, men er klar til at tage udfordringen op nu. Jeg har været så heldig at få et nyt arb på mit arb sted og det glæder jeg mig til skal nok blive super godt, og det har gjort at jeg føler mig helt frisk til igen at tage vægttabet op.
I dag og i morgen er jeg på noget detox hvor der kun er væske og supper. Og efter de 2dage vil jeg følge en kostplan jeg har fra Henrik duer med en strejf af Lene hanson så nu skal det være.
Glæder mig at hører mere til jeres vægttab piger håber at i har haft en god vægttabs uge.
Vi kan vi vil vi gør det.
Ha en dejlig uge.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-03-2017 kl. 18:50 af

Hej med jer alle.
Så er atter en uge gået og vægttabet er minus 600 g. Det er næsten ok, skulle gerne op på minus 750 g. Pr. Uge.
Jeg regner med at skal ned på 1000 kcal for at nå målet. Der er ikke plads til noget "sjov" det skal være meget lødigt alt sammen. Jeg har tabt 12 cm i taljen.
Har været ude og købe vandrestøvler som skal gåes til, inden vi skal på ferie på Bornholm.
Kattepigen klarede du detoxen? I sidste uge havde jeg hovedpine i 4 dage efter massagen, der var sat gang i mange ting. Håber du har klarer den hårde start uge.
Håber snart at hører fra jer andre,
Husk: lykken kommer med smilet.
Pas godt på jer selv og jeres familier.
Forårs hilsen fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-03-2017 kl. 12:45 af

Hej Hej.
Hvor gemmer i jer allesammen?
Har haft en super uge ang vægttabet jep det blev til 2,4kg er så glad endelig går det den rigtige vej igen, det har jeg virkelig haft brug for. Har i dag en fridag og tænkte ud og gå med hundene så vi gik lige 10km og det er de ikke vant til så de blev trætte og jeg kan mærke at det giver så meget positiv energi så dejligt.
Ulla det går jo bare der ud af med dig og 600g er så fantastisk.
De 2dage på detox eller masser af juice, detox te og grønt gjorde godt mentalt og jep de var lidt hårde men man kommer til at mærke kroppen og giver en frisk hed. Skal helt sikkert gøre det igen.
Håber snart at i andre også kommer frisk igen vi er her for at støtte.
Skriver i næste uge
Håber at i alle får en dejlig uge.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 19-03-2017 kl. 15:01 af

Hej med jer alle.
Hvor bliver I af?
Tillykke Kattepigen det var et flot flot resultat du havde i sidste uge. Håber denne uge er gået godt.
Min uge siger minus 600 g ----lige efter bogen.
Vi har haft lidt udfordringer da min mand er blevet opereret for 2 gang på 3 mdr. Hans ene skulder er på genoptræning og den anden blev opereret i fredags så det er lidt hårdt.
Besser tænker tit på dig --- håber du klarer dig i denne svære tid. Er din mand kommet hjem?
Håber snart at høre fra dig.
Alle andre, det er tid til at komme igang NU inden sommertøjet skal frem.
Rigtig god uge til alle sammen.
Forårs knus fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 20-03-2017 kl. 09:08 af

Hej Hej allesammen.
I er savnet.
Denne gang siger den minus 300g er godt tilfreds da jeg har været til fest x 2 i weekenden så er bare glad for at der er et vægttab.
Super flot Ulla det går stille og roligt den rigtige vej.
Håber din mand har det ok, og god bedring med ham.
Skriver igen i næste uge ha en dejlig uge.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 25-03-2017 kl. 22:57 af

Hej med jer.
Efter en uge med travlhed, var det dejligt at vågne op lørdag morgen til minus 1 kg. Og derudover var jeg røget under 90 kg.
Præmien var en vandre tur på Frederiksberg i det skønneste solskin og kaffe på en bænk uden for Torvehallerne. Nåede 12000 skridt.
Kattepigen håber også du har haft en god og aktiv uge.
Håber I andre snart dukker op igen.
Forårs hilsen fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 27-03-2017 kl. 09:53 af

Hej Hej.
Så blev det mandag igen og har haft en fantastisk uge døjer med mit knæ så motion er der ikke blevet så meget af men et vægttab på 1,5 blev det til så er super glad at det går den rigtige vej igen.
Sikke et flot vægttab Ulla du er super sej og det går bare den rigtige vej.
Lyder til at du nød din præmie.
Skriver igen i næste uge.
Tænker meget på alle i andre håber snart at i er friske på at være med igen.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 01-04-2017 kl. 09:22 af

Godmorgen til alle.
Håber I nyder det dejlige vejr og kommer ud og går og får sol på næsen.
Lørdag morgen viste minus 500 g og juhuuu
Minus 10 kg. Præcis. Målet blev nået 1uge før målet som var Påske.
Præmien: fik en ny kjole, 2 nr. Mindre en jeg ellers brugte.
Oven i passerede min mand også 10 kg grænsen,
Hans præmie var forårstapas fra Fisk og Vildt huset i Herlev, det er sundt og lækkert. Når man laver mad til 120 børn hver dag er det lækkert at slappe af med gæster uden altid og skal lave noget.
Nu skal vi ud og gå, god weekend til jer.
Held og lykke Kattepigen, glæder mig til at høre fra dig, fantastiske vægttab du har.
Knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 02-04-2017 kl. 08:35 af

Godmorgen allesammen.
Så blev det en skøn søndag, jeg står på vægten en dag før altså i dag da jeg skal i nattevagt i nat.
Vægten sagde minus 900g så dejligt man får jo helt blod på tanden.
Håber i andre har det godt, og kommet ud i det dejlige vejr og nyder det.
Ulla tillykke med dine minus 10kg og super dejligt med en ny kjole, og super skønt at manden er med altid dejligt med støtte.
Håber i alle får en dejlig uge.
Skriver igen næste mandag.
God uge.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 10-04-2017 kl. 10:26 af

Hej allesammen.
Så var det veje dag i dag og den sagde desværre plus 600g ved ikke hvad jeg har gjort forkert da jeg har holdt mig tital til kosten det eneste jeg har lavet om er at jeg har dyrket en masse motion sidste uge ved ikke om det har kunne gøre det for føler mig støre. Denne uge vil jeg holde påske trods en hel uge på arb i nattevagt men vil nyde påsken med med dejlige familie.
Ulla håber at du havde en bedre uge end jeg.
I andre er stadig savnet.
God påske.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-04-2017 kl. 11:51 af

Hej Kattepigen.
Jeg nåede ikke at skrive her, da vi har været på farten siden lørdag. Minus 400 g. Til tros for fællesspisning , veninde middag, smag på Sorø og påskefrokost på arbejde --- så jeg er tilfreds. Jeg tog på Badehotel i Hornbæk i mandags og fik lækker sund mad og gik lange turer. Vores påskemiddag med børn og børnebørn bliver med sund grill mad så der ingen rester er.
Er spændt på vægten på lørdag, lidt nervøs men man skal også huske at hygge og slappe af i en travl hverdag.
Husk Kattepigen at meget træning godt kan give vægtøgning men det ses på cm målet istedet for.
Rigtig god Påske med masser af hygge. Besser vi savner dig -- du og din familie ønskes en god påske -- tænker tit på dig.
Alle andre, håber at hører fra jer efter ferien.
Påske - knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-04-2017 kl. 09:02 af

Hej VENNER
Hvor det dog glæder mig at I så trofast fører tråden videre, ser det går lidt frem og tilbage for jer, men I er bare så fulde af gåpåmod, bliv ved bliv ved...
Her lever jeg i sorgens land, mistede min højt elskede mand i tirsdags, nåede heldigvis at have ham herhjemme hos mig i en måneds tid, men en blodprop i lungen, tog ham fra mig i løbet af fem minutter, jeg stod ganske alene med ham, en forfærdelig oplevelse, ringede 112, der kom både ambulance og helikopter, men min elskede var død...
...Så kære tabervenner giv mig lidt tid til at komme ovenpå igen, så vender jeg tilbage...
Min vægt er fin, den viste tirsdag morgen 91,7, så det er den rigtige vej..
Rigtig god påske til jer alle..
Jeg vender frygteligt tilbage, men ved ikke lige hvornår...
Knus fra Besse...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-04-2017 kl. 17:57 af

Kære Besser.
Hvor gør det mig ondt for dig. Det er bare så svært at forstå, at livet kan slutte så brat.
Håber du har nogen til at passe godt på dig i denne svære tid.
Knus og mange kærlige hilsner til dig og din familie, Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 22-04-2017 kl. 17:28 af

Hej med jer.
Inden påske nåede jeg minus 10 kg.
Så en påskeugen med ferie og hygge, og vægt sving op og ned.
Siden sidste uge har jeg tabt 600 g og nu kører det stille og roligt igen.
Er startet på cirkle træning på Loop igen, vil gerne lave noget styrketræning igen.
Knus og velkommen tilbage til fællesskabet, Ulla.
Stort varmt knus til dig Besser, pas godt på dig selv.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-04-2017 kl. 08:58 af

Hej hej allesammen.
Så er jeg frisk igen ja vægttabet går ikke så godt efter at vi skal have en del nattevagter på mit arb, det kan min krop ikke håntere så 5nattevagter i træk gør at jeg kun får sovet 9 timer i det på de 5dage så har sagt at jeg ikke kan holde til dette men ja det har så gjort at min bedste ven colaen er kommet for meget på banen igen trods at jeg havde lagt den på hylden men nu vil jeg være stærk for vil det bare så meget. Har købt bogen aldrig mere vægttab den skal prøves men først skal jeg lige igennem en udrensningskur så jeg er helt frisk.
Ulla du er bare for sej, det kører bare der ud af.
Besse jeg kondulere, håber du har en masse støtte til at komme igennem denne svære tid.
Skriver igen i næste uge.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 27-04-2017 kl. 08:52 af

Hej hej.

Så har jeg været på vægten i dag da jeg gik hjem kl 7 i går fra nattevagt og har en fridag så efter en dag med masse af søvn stod jeg op på vægten her til morgen og den sagde minus 2,3 kg blev så glad så nu går det den rigtige vej igen.
Skriver igen næste torsdag på min fridag.
Håber i andre har haft en super uge.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 01-05-2017 kl. 22:01 af

Hej med jer.
Weekenden gik hurtigt, nåede ikke at skrive i lørdags men vægten var minus 1.3 kg. så stor tilfredshed her. Kattepigen det var et flot resultat du havde i sidste uge. Skriver igen på lørdag.
Knus til alle, Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 04-05-2017 kl. 06:34 af

Hej hej.
Så blev det igen torsdag og var så heldig at vægten igen var min ven. Den sagde minus 1,2kg så blev så glad så nu kører det og så tager vi lige en uge mere.
Super flot vægttab Ulla.
Skriver igen torsdag.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 07-05-2017 kl. 08:51 af

Godmorgen til alle.
Det er søndag og kl. Er 8.20 solen skinner og jeg sidder med morgenkaffen, en halv liter vand og et stk. Knækbrød med 6 % ost udenfor huset og nyder livet.
Vægten sagde - 400 g.
Ugens udfordring har været at komme op på cyklen i bogstavelig stand. Min balance er ikke god. Men værst er det at få begge fødder op på pedalerne, jeg må igang med at træne.
Jeg prøver at dyrke forskellige ting i løbet af ugen så det ikke bliver for stor belastning for de samme led. Går stadig 8000 til 12000 skridt om dagen.
Kattepigen: Det er godt gået med vægttabet, får du dyrket noget motion ved siden af? Det kan være svært når man arbejder forskudt at få ting planlagt, der kan godt mangle nogen "MIG" timer.
Pas godt på dig selv. Knus fra Ulla
Kære Besser, mange varme hilsner til dig, håber du har nogen gode mennesker omkring dig.
Knus og kram fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 11-05-2017 kl. 12:12 af

Hej hej allesammen.

Så blev det torsdag igen, og efter en ikke særlig god uge min den lille har fået skoldkopper og ja det hedder jo nattevagt til mig og hjem og passe den lille det har gjort at jeg ikke får sovet så har jeg spist alt jeg kunne komme i nærheden af og min elsket cola ja den har jeg jo så drukket lidt flere af eller mange. Var på vægten og den sagde så pluds 600g, hvilket jeg blev glad for da jeg jo ved at jeg kan gøre noget ved det.
Mangler stadig noget allene tid men det kommer jo igen, mine planer er at jeg vil søge en dagvagt da det ikke går med nattevagten har brug for at få styr på mit liv mit vægttab.
Ulla du er bare super god.
Motion bliver det ikke så meget til har et arb hvor jeg er meget aktiv og ellers er det gåture jeg er på.
Så vil sige at jeg klare det for det meste med kosten og det passer mig så fint da jeg ikke sådan har tid pt til motion.
Håber i alle har en god uge
Skriver igen på torsdag forhåbentligt med et minus.
Kram

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 7 8 9 [10] 11 12 13 næste > sidste >>