Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 8 9 10 [11] 12 13 14 næste > sidste >> Svar 201 til 220:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-05-2017 kl. 05:28 af

Godmorgen til Alle.
Min vægt var fredag morgen minus 600 g.
Har været på familietur til Lalandia i Bededagsferien så nu skal der sættes turbo på vægten.
Kattepigen kan godt forstå du gerne vil på dagvagt, det giver et mere stabilt familieliv og ro.
Pas godt på dig selv.
God uge til alle, knus fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 18-05-2017 kl. 18:06 af

Hej hej.

Ser godt ud ulla, det er bare så flot glæder mig til at hører om dit vægttab i denne uge.
Ja her går det ikke så godt det er et plus på 500g, har nemlig slet ikke haft overskud så slemt har været helt nede i kulkælderen, og så har jeg været syg så ja ikke så godt igen denne uge.
Men har fået mod på at start frisk op igen og har fået hjælp fra en veninde så glæder mig til at se om det hjælper på.vægten på.torsdag.
Håber i får en god uge.

Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 20-05-2017 kl. 18:59 af

Hej med jer.
Vægttab i denne uge ?????
Min vægt er gået i stykker men en ny er bestilt.
Har i stedet taget taljemål som nu er minus 14 cm.
Har haft meget travlt hele ugen, kunne godt tænke mig lidt fred og ro.
Kattepigen : det er svært at tabe sig når der er så mange ting der ikke fungerer. I de perioder prøver jeg at spise så enkelt som mugligt, det er mest overskueligt. Håber du kommer igang igen.
God bedring og hyggelig uge til alle.
Knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 25-05-2017 kl. 07:26 af

Godmorgen allesammen.

Håber snart at i allesammen kommer frisk igen.
Var på vægten i dag igen og den sagde minus 1,9kg hold op hvor jeg blev glad så nu kører det igen.
Så er jeg så heldig at jeg skal til jobsamtale til en dagvagt igen så dejligt glæder mig så hvis jeg er heldig kommer mange af mine frustrationer til at falde på plads og det vil hjælpe meget.
Bliver spændende at se hvad vægten siger Ulla nu når du har fået en ny håber den er god ved dig;-)
Ha en dejlig uge skriver igen på torsdag.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 27-05-2017 kl. 08:20 af

Godmorgen til en dejlig solskinsdag.
Jeg har fået min nye vægt hmmmm den vejer 1 kg mere en min gamle --- surt. Nå men den er flot og sladrer om alt.
Min nye vægt sagde minus 12 kg Idag så det er derfra jeg regner nu.
Har været på familietur til Middelaldercenteret ved Nykøbing Falster med børn og børnebørn, det var vores julegave til dem. Sund og lækker madkurv - masser af motion - hygge og snak med 15 familie medlemmer. Det var super hyggeligt.
Nu skal jeg igang med at rette an til konfirmation middag til vores venners barnebarns fest. Der efter har jeg lovet mig selv at slappe af.
Kattepigen håber det gik godt med jobsamtalen, dagvagter er meget sundere. Du sukker meget efter cola? prøv at lave en god the, kom citron - mynte eller andet du kan lide i, sæt den på køl, serveres i et flot Glas med sugerør og isterninger.
Også godt til børn. Bare et forslag som jeg bruger til hyggedrik når andre drikker øl og cola.
God og hyggelig uge til jer alle.
Besser håber du er ok og er ved at arbejde dig ud af det store chok og tab du har været ude for. Tænker tit på dig og håber snart at hører fra dig også selv om det ikke er vægttabet der fylder lige nu. Pas godt på dig selv Besser, knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 01-06-2017 kl. 14:37 af

Hej hej
Så blev det torsdag igen og op på vægten og ja blev super glad igen, minus 1,4kg det er ski da bare så fedt, det giver et samlet vægttab på 9,1kg og det er da hvis meget flot og kæmper pænt videre for det skal lykkes mig.
Ulla sådan er det gerne når man får en ny vægt men det er da super flot med et samlet vægttab på 12kg.
Har haft et meget stort cola forbrug men kan sagtens styre det nu, men får da stadig en dåsecola hvis vi hygger med venner griller osv men der kan gå.flere uger nu hvor jeg ikke drikker en og før drak jeg jo mindst 2-3 dåser om dagen så er nået meget langt hvad cola angår.
Nå men jeg tager da lige en uge mere også selvom at vi skal til fest på lørdag og grille søndag så vil jeg gøre mit bedste til et vægttab igen på torsdag.
Ulla havde sendt 3 ansøgninger kom til samtale ved dem alle og fik tilbudt alle så heldig har man lov til at være ind i mellem sagde så ja til et arb på 30 med meget fri men der er så nogle aftenvagt men passer fint da de ligger de sådan ca ligger i min arb weekend. Er uddannet social og sundhedsassistent.
Ja men skriver igen torsdag.
Ha en super dejlig uge
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 06-06-2017 kl. 16:03 af

Hej med jer.
Så gik der lige nogle dage ekstra men i lørdags havde jeg tabt 700 g, så alt er ok her.
Kattepigen håber det er lykkes med dit nye job, vægten er rigtig flot.
Vender tilbage i weekenden.
God uge til alle fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 09-06-2017 kl. 13:21 af

Hej Hej allesammen.

Efter en weekend fredag lørdag søndag og mandag med masser af mad drikke og gæster stod jeg på vægten i går torsdag og blev super glad havde tabt mig 200g ved godt det ikke er meget men stadig et vægttab er bare super glad for at vægten ikke gik i plus. Så nu tager jeg lige en uge igen hvor jeg lige får styr på kosten igen så jeg kan tabe mig..
Så godt Ulla din vægt går den rigtige vej.
Skriver igen på torsdag.
Ha en super uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 11-06-2017 kl. 17:38 af

Hej med jer.
Så nåede vi weekenden igen. Efter en aktiv uge med middelalder market , familie fødselsdag og masser af andre ting er der et dejligt vægttab på 1.2 kg. Lige hvad jeg havde brug for.
Nyder de nye danske råvarer, masser af ting fra højbedet i vores have, og solen skinner, det er bare DEJLIGT.
God uge og vægttab ---- masser af sol, sommer og godt humør, knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-06-2017 kl. 17:11 af

Hej Hej

Så blev det torsdag igen og op på vægten med mig minus 600g så det var jo dejligt.
Samlet vægttab denne gang 9,9 kg så det er super.
Ha en dejlig uge
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 17-06-2017 kl. 23:26 af

Hej alle sammen.
Lige en lille ferie hilsen herfra, der var ikke noget udslag på vægten i denne uge, æv æv.
Jeg vender først tilbage om 2 uger da jeg holder ferie uden ipad og andre lign. Ting.
Vi skal over og vandre på Bornholm, håber jeg kan holde vægten og ikke falder for meget I.
I ønskes en god sommer alle sammen ---- knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 02-07-2017 kl. 12:27 af

Hej med jer.
Hjemme fra 8 dage på Bornholm,
Vægten hyler --- plus 2,5 kg. I mandags.
I går lørdag var der røget 700 g. Det er bare så meget øv at skal tabe kilo man har tabt før.
Men det var en herlig ferie på Bornholm med mange gode oplevelser og masser af fisk.
Min sommerferie er delt op i år så nu skal vægten ned inden næste rejse.
Håber I andre klarer det bedre, skriv snart Tak.
Sommer hilsen fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 30-07-2017 kl. 09:49 af

Hej med jer.
Så er jeg igang med sidste uges ferie og vender tilbage til vægten på lørdag, håber i andre også er klar. Vi har rejst rundt Fra Bornholm til Flensborg og vide op i Jylland - Hobro - Ulfborg og er nu i Dronninglund. Vi har boet på Hoteller med morgenmad og 2-4 retter aftensmad. Så jeg har taget på og tabt de samme kilo mange gange.
MEN tirsdag morgen tæller jeg kcal. Igen. Håber på at i andre kommer på igen så jeg har nogen at kæmpe med mod kiloerne. Knus og velkommen tilbage fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 06-08-2017 kl. 14:24 af

Hej med jer.
Uh ha da da, lørdag morgen var jeg på vægten, den sagde plus 2,4 kg. Så nu skal der bare overholdes igen og ingen lækker hotelmad.
Det er helt rart og være hjemme og spise råkostsalat og hente ting fra sin egen højbede.
Skriver igen på lørdag. God uge til jer andre, Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-09-2017 kl. 18:37 af

Hej med jer igen.
Efter en sommer med fuld fart på og en vægt lige så ustabil som en jojo. Men det har været sjovt og hyggeligt.
10 kg. Er blevet af og nu er jeg igang igen med 1200 kcal og 3 gange loop om ugen.
Vender tilbage på lørdag.
God uge til alle -Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-09-2017 kl. 07:37 af

Hej Ulla

Vil du ikke med på fredagsvejningerne?

Der er flere på tråden lige nu til at give støtte.

Mvh Gitte

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-09-2017 kl. 14:40 af

Hej Hej.

Så er jeg også ved at være klar igen, hopper på vægten på mandag skal nemlig på hotelophold med manden i weekenden.
Sommeren har været god ja der er da kommet et par kg på igen.
Besse du er stadig savnet håber du har det godt og at du kommer tilbage her til
Ulla lad os tage kampen op sammen igen med de nye tilkommen kg.
Skriver mandag.
Vi kan vi vil vi gør det.....

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 16-09-2017 kl. 23:01 af

Hej igen.
Hej Gitte tak for indvitationen, men jeg forsætter under "Så er det nu", i håb om de tidligere deltager dukker frem nu efter sommerferien.
Hej Kattepigen velkommen tilbage, dejligt at du dukkede op igen. Lad os få liv i tråden igen og håbe Besser og alle de andre vender tilbage igen.
I denne uge har jeg tabt 1,4 kg. så det hjælper at komme igang igen. Velkommen tilbage til Vi kan Vi vil Vi gør det --- knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 18-09-2017 kl. 18:03 af

Så har jeg været på vægten i dag og hold da op har taget 4,5kg på siden jeg skrev sidst, men ja det kan jeg jo ikke gøre noget ved nu andet end at tage kampen op igen og nu er jeg klar og frisk på at komme i gang igen.
Super godt gået Ulla så går det den rigtige vej igen så fedt.
Håber jeg også kan få vægten til at gå den rigtige vej igen til på mandag.
Skriver på mandag igen
Super god uge til jer.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 21-09-2017 kl. 07:08 af

Hej Ulla

Hvid du eller I har lyst, kan i jo godt være begge steder. Det er altid sjovere når vi er flere.

Gitte

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 8 9 10 [11] 12 13 14 næste > sidste >>