Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 9 10 11 [12] 13 14 15 næste > sidste >> Svar 221 til 240:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 24-09-2017 kl. 06:00 af

Hej igen.
Lørdag morgen var ikke helt så god som jeg havde håbet, minus 400 g. det skal gerne være minus 700 g. når jeg holder mig på 1200 kcal,men jeg er kommet igang, det er det vigtigste og 1,8 kg. på 2 uger er godt.
Motionen er også kommet godt igang med 2-3 gange om ugen til circletræning i Loop, og 10000 - 12000 skridt om dagen.
God uge til jer alle - knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 25-09-2017 kl. 15:13 af

Hej hej
Så har jeg været på vægten i dag, og den sagde minus 2,5 kg blev mega glad, så snupper lige en uge mere.
Ulla det går den rigtige vej et minus er altid super godt men kender det godt det med at man håbede på mere. Det kommer til næste gang.
Super god uge i vægttabens navn skriver igen mandag...
God uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 03-10-2017 kl. 12:11 af

Hej kære VENNER
Besse er på vej op af det dybe sorte hul, hun har vandret rundt i siden april, jeg har haft et helvede til liv, siden jeg mistede min højtelskede mand, har bare ikke kunnet samle mig om noget som helst, har fået det ene gok i nødden efter det andet, har været helt på bunden med depression, så forfærdeligt, et rend til læger og psykologer, ønsker ingen skal komme derud, hvor jeg har været...
Men kære venner, nu kommer jeg opad igen, jeg sælger vores elskede gård, gennem 48 år, det bliver hårdt ad helvede til, men det MÅ gøres, for at jeg kan komme videre i mit LIV, jeg er SÅ bange for at bo her alene, så jeg har købt mig et hus i byen, som jeg kan flytte i om ca. tre uger, jeg glæder mig... Og jeg har fået mig en ny LIVSVEN, for en uge siden, så nu er det som om lykken igen smiler lidt til mig, og jeg bliver mere og mere glad indeni...
.. Jeg er så glad for at komme herind og se at I har holdt liv i min tråd, som betød så MEGET for mig, og igen vil komme til at gøre... Jeg har ikke lige læst den igennem, syntes at for mig var det allervigtigste at komme på siden igen...
.. Og lidt om min vægt, ja idag er jeg GLAD, men den har igen været oppe og vende på 101 kg., mens jeg var allermest ulykkelig, men efter en lang nats traven frem og tilbage mens jeg bed fingre og kradsede mig til blods alle vegne, slog det pludselig KLIK, og jeg fik lige på stedet , en voldsom lyst til at blive tyndere, derfra er min vægt dag for dag gået ned, ned og atter ned,... i dag vejer jeg 83,2kg. så jeg er så glad, men vægttabet er nok mest på grund af sult, fik jo næsten spisevægring fra og med den grufulde nat, nu spiser jeg pænt igen, men kun grøntsager, kylling og rejer..
... Så, ja venner jeg mangler jo stadig at smide 13 kg., og det vil jeg gøre her sammen med jer, håber at I vil have mig på slæb igen, jeg vil SÅ gerne...
Håber alle er ved godt mod og har det fint...
KNUS og KÆRLIGE hilsner fra BESSE...

Jeg skriver bare en af dagene, jeg vejer mig naturligvis hver dag, så jeg behøver ikke nogen fast ugedag...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 03-10-2017 kl. 15:59 af

Ja så var jeg på vægten igen i mandags og den sagde plus 200g Øvøv men ja har også været til fødselsdag og bryllup så burde nok være glad for der ikke er kommet mere på. Går hele tiden og føler mig trist kan ikke tage mig sammen til noget og mandag og i dag ja har prøvet at være sund men går ikke helt som jeg gerne vil have at det skal gøre, er så træt af at jeg ikke kan finde livsglæden og bare tage mig sammen det gør ondt.
Så dejligt at du har fået det bedre besse er glad på dine vegne og hold op super godt vægttab og er så glad for at du er tilbage.
Ulla håber det går godt med dit vægttab og at du snart skriver igen.
Super god uge til jer
Skriver på mandag igen
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 06-10-2017 kl. 05:53 af

Godmorgen Besser og Kattepigen og andre.
Besser velkommen, DEJLIGT at have dig tilbage, jeg har tænk på dig mange gange og håbet på at du ville vende tilbage til din tråd så vi kan støtte hinanden.
Det er nu vi skal fremad, selv med små skridt hjælper alt, det er så ærgerligt at tabe 700 g på en uge og så tage 700 g på i weekend enden og så igen tabe 700 g næste uge MEN det var en dejlig weekend på Falster, med et hold venner.
Kattepigen bare det humør kunne komme op, for det er vigtigt for vægttabet, jeg er glad for at min datter og jeg træner sammen, så vi begge holder øje med hinanden, så selv på trætte dage hvor man ikke kan slæbe sig afsted - skal vi - og bagefter har man det godt.
Klokken er 5.30 så jeg skal på arbejde og lave mad til 120 dejlige unger.
Besser og Kattepigen rigtig god uge til jer begge,
Knus og kærlige hilsner fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 28-10-2017 kl. 09:37 af

Godmorgen til alle.
Så kører det igen -- minus 700 g. på en uge. Præcis hvad jeg skal tabe når jeg overholder 1200 kcal. Jubii.
Hvor er I andre -- skriv en hilsen selv om I står stille/ tager på -- det er det tidspunkt, jeg selv har mest brug for andre, så jeg kommer igang igen.
Knus og kærlig "spark" fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 05-11-2017 kl. 20:22 af

Hej med jer.
Lysten til at skrive er meget lille, et plus på 900 g.
Øv øv men en tur på mad messe med 200 boder og en lækker cafe gav et plus på 1,2 kg.
Nå men nu er jeg i fuld gang med vægttabet igen.
God uge til alle. Knus fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 11-11-2017 kl. 10:33 af

Hej hej
Ja her går det ikke helt så godt med det vægttab jeg tager 2 kg på og så tager jeg dem igen ugen efter.
Mit hoved siger tag dig da nu sammen du kan jo godt men manglende søvn og tristhed siger noget andet men nu vil jeg stå på vægten mandag og se om jeg kan klare det for vil jo så gerne men Nøj hvor er det svært
Ulla håber du klare det bedre en hvad jeg gør.
Super god uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-11-2017 kl. 09:05 af

Hej Kattepigen, dejlig du er tilbage.
Har haft en god og fantastisk hyggelig uge med et vægttab på 900 g fra søndag til onsdag og så tog jeg 700 g på onsdag til lørdag, bare fordi vi stod for fællesspisning og mortensaften. Hvor har jeg tabt mange af de samme kilo mange gange. Nå men jeg opgiver ikke selv om minus 200 g ikke er godt nok, jeg har ikke været over 90 kg siden jeg passerede den vægt. Træner 3 gange om ugen på loop så motionen er i orden.
Håber snart at høre fra dig igen Besser.
God uge og vægttab til dig Kattepigen. Knus Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 20-11-2017 kl. 14:38 af

Øvøv ja det går bare slet ikke med det vægttab det går igen den forkerte ja med hele 400g ved ikke hvorfor jeg ikke bare kan tage mig ordenlig sammen og komme igang for jeg ønsker det rigtigt meget men humøret er bare ikke med er så træt hele tiden og frustreret og det påvirker rigtigt meget håber snart at hovedet tager det med ro så jeg endelig kan tage mig sammen.
Hvordan går det med dig Ulla ??? Håber at du har haft en god uge..
Skriver igen i næste uge
God uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 26-11-2017 kl. 21:46 af

Hej igen.
Har holdt vægten i 14 dage og skal på ferie nu.
Vender tilbage om en uge.
Knus fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 05-12-2017 kl. 18:05 af

Denne uge sagde vægten minus 1kg blev super glad..
Håber du havde en dejlig ferie.
God uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 17-12-2017 kl. 21:33 af

Hej med jer.
I ønskes en glædelig jul og et godt nytår.
Min vægt er uforandret og lige nu har jeg bestemt mig til at holde fast i vægten og så vende tilbage 2 januar. Pas godt på jer selv. Knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 01-01-2018 kl. 14:01 af

Hej med jer alle.
Godt nytår.
Så er det nu---- igen.
Efter juleferien og en festlig nytårsaften så blev det hverdag igen her til morgen, vægten sagde
90,3 kg, præcis minus 10 kg blev tabt i 2017.
Så det er bare igang igen.
Skriver igen på lørdag.
Knus og lykke til, Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 08-01-2018 kl. 12:35 af

Godt nytår.
Så er jeg klar igen, var på vægten sidste mandag Og så igen til morgen og den sagde minus 1,1 kg blev super glad så tager lige en uge mere.
Håber i får en dejlig uge.
Skriver igen på mandag

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-01-2018 kl. 07:18 af

Øvøv ja så var jeg på vægten igen i dag og nej hvor blev jeg trist men ved jo godt hvorfor kunne ikke stoppe med at spise alt jeg kom i nærheden af så ja minus et vægttab denne gang men skal nok komme efter det håber jeg til næste gang.
Men ja plus 1,3.
Håber Ulla at det går bedre for dig
Skriver på mandag igen
God uge til jer

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 20-01-2018 kl. 19:34 af

Hej med jer.
Så er jeg kommet godt igang igen.
Minus 1,6 kg. I denne uge. Er godt igang med circle træning i loop, 2 gange om ugen og går over 10000 skridt om dagen. Nu håber jeg på der kommer fart på.
Hilsen fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 22-01-2018 kl. 18:23 af

Så var jeg på vægten her til morgen og den sagde minus 1,4kg så dejligt blev super glad så går det den rigtige vej .
Håber i får en super uge skriver igen på mandag

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 30-01-2018 kl. 21:50 af

Hej igen.
Har kun tabt 300 g i denne uge, men har også fået ny medicin som ikke er vanddrivende, nu må jeg se hvad vægten siger på lørdag.
God uge til jer der læster----Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 31-01-2018 kl. 09:13 af

Vægttab denne uge er 500g på trods af sygdom og ikke helt så sund livstil er stadig syg så tager en dag af gangen og så må vi se hvad den siger på mandag.
God uge

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 9 10 11 [12] 13 14 15 næste > sidste >>