Husk mig

[Ny bruger] [Glemt adgangskode?]
Facebook Twitter RSS

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 09-01-2017 kl. 19:39

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 12 13 14 [15] Svar 281 til 300:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-06-2018 kl. 12:55 af

87.5 sagde vægten i dag. Altså minus 1.5 soden tirsdag sidste uge.
Jeg var til kontrolvejning i dag ved lægen. Og det er 10 kg der er røget siden jeg bad om vægtkontrol så der stopper jeg nu.
Nu skal jeg fokusere på den måling jeg har i august mht body analysen 👍🏽

Håber du har det godt??

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-06-2018 kl. 07:58 af

Stort tillykke er super godt gået👍 Du er sej..
Så har jeg endelig lige fået taget mig sammen til at skrive, det hele går lidt Øvøv ja mange smerter og skal opereres på tirsdag så er lidt træt af det hele.....
Var på vægten mandags den sagde plus 1 kg men stod så på vægtens igen i går og der havde jeg allerede tabt 600g så trods jeg lige har fået mit ja du ved det vi ikke gider 1 x i mdr så er der kun plus 400gr og de er forhåbenligt væk igen på mandag😊
Håber du får en super uge eller håber at vi får en super uge...

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.

<< første < forrige 12 13 14 [15]