Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 12 13 14 [15] 16 næste > sidste >> Svar 281 til 300:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-06-2018 kl. 12:55 af

87.5 sagde vægten i dag. Altså minus 1.5 soden tirsdag sidste uge.
Jeg var til kontrolvejning i dag ved lægen. Og det er 10 kg der er røget siden jeg bad om vægtkontrol så der stopper jeg nu.
Nu skal jeg fokusere på den måling jeg har i august mht body analysen ??

Håber du har det godt??

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-06-2018 kl. 07:58 af

Stort tillykke er super godt gået? Du er sej..
Så har jeg endelig lige fået taget mig sammen til at skrive, det hele går lidt Øvøv ja mange smerter og skal opereres på tirsdag så er lidt træt af det hele.....
Var på vægten mandags den sagde plus 1 kg men stod så på vægtens igen i går og der havde jeg allerede tabt 600g så trods jeg lige har fået mit ja du ved det vi ikke gider 1 x i mdr så er der kun plus 400gr og de er forhåbenligt væk igen på mandag?
Håber du får en super uge eller håber at vi får en super uge...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 18-06-2018 kl. 14:36 af

Ja det kg jeg kom mig til sidste mandag ja det er helt væk igen og ex 300 så vægttab denne mandag siger minus 1,3 kg så trist at det ene kg skulle tabes 2 gange men ja sådan er det jo når man spiser for meget og har ondt af sig selv når man går med smerter hele tiden....
Kan sige at det går den rigtige vej, det går stille men stadig den rigtige vej og det gør mig glad?
Håber at du har haft en god uge..,..
Og super uge til os i vægttabs navn??

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 19-06-2018 kl. 10:36 af

Flot ??
Kender det alt for godt at skulle tabe de samme kg igen det ikke sjov.

For mig er det -100g. Det okay.

Held og lykke med operation idag ??

Og god taber uge til os! ?

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 25-06-2018 kl. 10:55 af

Så blev det mandag igen men Nøj en uge jeg har været igennem sikke mange smerter må jeg nok sige ja fik lokal bedøvelse under operationen men fik så at vide at den sad for dyb og jeg burde ha haft fuld narkose så Nøj har mærket mange smerter og efterfølgende fik jeg feber og ja alt muligt så hold da op en uge...

Ja ift til kost har jeg bare fået det der var en del Chips og cola men har så weekenden over spist sund og har i dag det også lidt bedre...
havde ellers sagt til mig selv at jeg ikke ville på vagten da jeg kunne mærke at jeg ikke havde overskud til et nederlag, men da jeg har lagt en plan for mig til de næste 2 uger inden vi har ferie i 14 dage så måtte jo på vægten for at se hvad den sagde....
Og vægten sagde minus 800g så fedt blev så glad at jeg ikke kunne få mine arme ned igen??
Samlet vægttab er 11,3 så fedt?

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 26-06-2018 kl. 22:32 af

Øv hvor træls med smerter! Jeg håber det snart går over igen. Skal du igennem flere operationer?

Hvor skal i på ferie henne?

Sådan! Det er sejt gået selvom det har været usunde ting så kan jeg godt forstå du var ellevild

Her sagde den minus 300g = 86.6
Det fint har også haft trykket på pytknappen et par gange.
Men!!! Har nået delmålet på 87 før tid (1.juli)
Så 15 kg siden start. Hoppede i mine højtaljede bukser jeg ikke har ku passe i 3 år de lukkede og sad perfekt! ????

Rigtig god uge! Håber ikke du bliver for plaget af smerter!

På søndag kommer min mand endelig til Danmark igen (afrikaner, zanzibar) så det bliver en god sommer!

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 02-07-2018 kl. 13:30 af

Hej hej

Så blev det mandag igen, men kom ikke på vægten da den skal have nyt batterier så ja må lige vente et par dage til at jeg kommer ud og handle kan ellers mærke at jeg nok ikke har tabt mig denne uge men det går nok??
Vi holder ferie hjemme i år tager kun på forskellige dagsture vi plejer ellers at tage til Lalandia i Rødby eller til syd Spanien der har mine svigerforældre en ferie lejlighed men i år bliver vi hjemme og det synes børnene er hyggeligt..., så fedt? Og super sejt at du havde nået dit delmål førtid og så fedt med at du kan passe et par bukser igen??
Ja de smerter de har gode dage og dårlige er bare træt af at have smerter det tager mange kræfter når man også skal passe børn, job og hus.

Tillykke med at manden er kommer hjem, håber at i får en super dejlig sommer jeres lille familie...

Ha en super dejlig uge....

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 03-07-2018 kl. 09:29 af

Ærgerligt med batteriet men det skal til en gang imellem ;-).
Vægten står stille så det er okay.

Dejligt børnene synes det fedt at blive hjemme. Det er da også helt kanon vejr!

Ja så hentede jeg min mand. Åh hold nu op hvor er det bare dejligt og se vores lille z med ham ???

Rigtig god uge til dig!
Håber ikke smerterne driller for meget!!

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 10-07-2018 kl. 13:29 af

Havde lige en dum uge hvor jeg spiste alt jeg kunne finde så ja vægten blev ved på at sige plus med plus på uha blev depri må jeg sige men ja stod på vægten og der sagde den nu skriver jeg tal og det er stort for mig men tilbage til jeg stod på vægten i lørdags og der sagde vægten 106,2 det vil sige et plus på ca 3kg puha det var hårdt men vidste det så klemte balderne sammen og spist rigtigt og begyndte at træne på min cross og så sagde vægten i dag 103,8 blev så super glad ? er så fedt og har her i ferien nogle ting vi skal som fødselsdag og andet hygge men det skal nok gå så passer jeg bare ex på de andre dage?

Håber at i nyder livet sammen jeres lille familie er dejligt at de bare hygger?

Vi hygger på ture og er på en god lang tur i hunde skoven hver dag både børn og hundene er glade...

Håber at du har haft en god uge???

Og håber at vi begge får en super uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 17-07-2018 kl. 21:50 af

God du kom på rette kurs og tabte 3 kg ????
Her er vægten stille og heldigvis for det.. har spist lidt for meget og været i skabene.

Har bare ikke lyst til kæreste kg ?..
så nu må jeg lige oppe mig lidt vil gerne ned under 86 og der er jo ikke særlig langt! Så hvis jeg hænger i og ikke spiser så meget af de hurtige kulhydrater så skulle den vidst være der.

Dejligt med ture.
Vi var i Legoland den 8. Så hyggeligt og så tager jeg og manden til København og Tivoli så vi bare er os. Men så også første gang Zacharias skal sove ude ? og være væk fra ham. Men skal jo øves når jeg skal på festival ?

God uge. ?

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 18-07-2018 kl. 08:13 af

Havde en hård uge sidste uge en masse ture lidt forkert mad og 2x fødselsdag jep så vægten sagde igen plus 2 kg der skal bare ingen ting men i dag igen er de væk?? blev så glad og nu skal jeg se om jeg ikke kan tage mig sammen sådan rigtigt sammen?
Altid dejligt med en kæreste tur også selvom at det er hårdt den første gang hvor lillemanden skal passes ude men det giver så meget når man har alenetid vi tager på ophold 2 x i året for at nyde hinanden og bare være sammen?

Super at vægten bare står stille for som du selv siger helst ingen kæreste kg dem gider vi ikke at bøvle med de kære ex kg er træls......

God uge til jer

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 19-07-2018 kl. 13:09 af

HEJ, HEJ VENNER...
Her har I pludselig BESSE tilbage, efter et grufuldt års tid, jeg håber på at være så meget ovenpå igen, så jeg kan følge med her på siden.. Har været så grusom meget igennem, men NU skal jeg altså igen til at komme efter de der overflødige kilo, som har sat sig så fast...
Jeg er jo blevet bybo, det er en omvæltning af de store, men jo også vidunderligt at bo så tæt på naboer...
Jeg er lige lidt i knibe med tid til at nærlæse tråden her men jeg skal nok få det gjort og glæder mig til det....
.. Min vægt i dag viste 93,2 kg. så det er altså mit udgangspunkt, ingenting på, ingenting af, før næste uge..
..Med håb om at jeg nu er i gang igen, ønsker jeg god uge til jer derude.. Besse...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2018 kl. 08:01 af

Hej hej

Velkommen tilbage besse så skønt at hører fra dig, er dog ked af at hører at du har haft et grimt år bag dig da du fortjener det bedste? håbede ellers at du havde knækket koden og det var derfor at vi ikke hørte fra dig...

Marie håber at i havde en dejlig uge til Kbh og at det ikke var helt så slemt at få lille manden passer??

Jeg har lige haft 2 ugers ferie hvor min vægt har svinget meget, men har kunne holde min vægt på 103,8 så det er jeg super glad for så det er den vægt jeg går ud fra i dag....
jeg har stadig en del smerter og er så spændt på at skulle starte op på fuldtid på job igen her på onsdag har jeg lige 5 aftenvagter håber at jeg kan
holde til det...
Har et mål der hedder nu skal jeg under de 100kg det må da kunne lykkes der skal jo bare minus 5kg til så er jeg under de 100.....
Jeg har taget væske udfordringen op, da jeg trods varmen drikker for lidt kan godt sige jer det er svært at få nok væske når man plejer at spise det væk istedet for men skal lære at drikke istedet for at spise for nogle gange spiser man bare selvom at man burde ha drukket 1 gl vand, ja det vand har jo ikke som sådan været min gode ven men det bliver da bedre så nu igen minus cola og kun danskvand vand og te?? skal nok blive så godt.....

Håber i andre har haft en god ugen enten i vægttabens navn eller også at i bare har kunne holde vægten lige som jeg....

Super uge til jer nyd varmen?

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 31-07-2018 kl. 09:02 af

Så er jeg tilbage. Har haft lidt ferie mood. Både København og det skønne Nordjylland.
Så jeg er spændt på vægten. Den har jo heldigvis stået stille de andre dage. ??

85.1 ??? wow det havde jeg ikke i min vildeste fantasi tænkt. Jeg har bare grov ædt på det højrekant af Chips og cola ? jeg er nuntættere på næste delmål som er 84.0 til 15 august.
Hmmmm jeg skal på festival næste uge ? håber de ekstra kilometer i benene udligner et par øl og maden ??

Og velkommen til bage besse. Jeg ønsker at det vil gå din vej trods et år der ikke har været godt.

Kattepigen jeg er selv elendig til at få drukket vand. Jeg gider ikke. Det ender tit med hovedpine ikke så godt ;(

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 02-08-2018 kl. 10:30 af

Må lige dele dette med jer!
Har været til anden kropsanalyse i dag. Og rigtig gode forbedringer fpå 2 mdr!
Har tabt 4.6kg FEDT! ???? 1.5 kg fedt er tabt på maven. Hvor er jeg bare glad! Og den sense livstil er bare mig ??

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 24-08-2018 kl. 12:59 af

Hvor er i henne?
Delmålet på 84 er nået ??

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 24-08-2018 kl. 22:17 af

Hej hej.....

Stort tillykke med at du har fundet din vej og at du har nået dit delmål Marie så fedt??
Jeg har været væk et stykke tid nu har døjet meget med ryggen måtte starte forfra med alt mit træning ved kiropraktor og fys efter at mit arb forventede at jeg skulle komme tilbage på fuldtid efter ferien ja det gik så ikke godt.... jeg er så ved at være oven på igen og så småt ved at være klar til at få styr på det her vægt problem er pisse træt af at jeg ikke km tage mig sammen tænker ind i mellem hvad holder mig tilbage???? For jeg har jo det her ønske og jeg vil så gerne have at det lykkes men det er som om at der altid kommer noget i vejen.....
Der er er også sket noget godt det er at jeg er blevet optaget socialrådgiver udd med start her den 3/9 glæder mig sådan til at komme videre efter 12 år som social og sundhedsassistent og med sammen med hjælper udd har jeg 18år inden for plejen jeg er så klar til at komme videre?? jeg hopper på vægten på mandag og så tager jeg den derfra ved at jeg nok har taget 1-2kg på men jeg skal op på hesten igen og tager den derfra...
Så skriver igen mandag..

Har en super uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 27-08-2018 kl. 12:43 af

Så har jeg været på vægten, og blev glad da jeg ikke er kommet mig helt så meget som jeg troede den sagde plus 800g og det gjorde mig glad da jeg ikke har været på vægten længe..... så nu håber jeg at det bare kan gå den rigtige vej til næste mandag ?

Håber at i har haft en god uge og får en god uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-09-2018 kl. 11:38 af

Tillykke med uddannelse det fedt!

Det skal nok komme vægttabet. Måske det kommer nu hvor du er på skole? Har du overvejet lidt sense? Kører ikke fuldt ud på det men det ender med vægttab eller stabil ;).

Lige nu er jeg igang med at kører lille z i dagpleje og så skal jeg ud og finde job.. pyh så venter virkeligheden igen! - og min mand tager hjem 2 oktober så skal til oh være alene igen igen det bliver hårdt!

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 30-10-2018 kl. 10:40 af

Hej Kattepige, Besse66 og MarieVogn
samt andre der læser med ;)

Jeg håber at vi kan få banket lidt liv i siden igen. Jeg har læst det meste af tråden og syntes i har gjort et godt arbejde, på trods af de bump der kommer på livets vej.

Jeg kan sige at jeg også er en genganger, og at jeg også har taget på igen, men tænker at når det er lykkedes en gang så kan det også igen.

Jeg slås også med en del smerter i ryggen og har gennem de sidste 8 mdr. gået til behandling. Jeg skal endelige scannes den 6 november.
Jeg har på trods af smerter, sat mig for at NU skal der ske noget.

Jeg vil veje mig hver fredag og skrive det ind, jeg håber at nogen af jer har lyst til at være med. Jeg er sikker på at det vil hjælpe mig, at vide at andre kan kigge med og at andre kan se om der er sket noget.

Jeg håber at andre hoper med på vognen, da jeg mener det er et godt værktøj.

Lad os sammen blive nogle gode "tabere"

Hilsen
Kandis

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 12 13 14 [15] 16 næste > sidste >>