Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 13 14 15 [16] Svar 301 til 320:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 19-11-2018 kl. 16:07 af

Hej hej allesammen

Hvis der stadig er nogle på siden...
Velkommen tilbage kendis kender det godt det med at alle kg kommer snigende igen. Jeg er jo sagt startet på udd den 3/9 så ja den siger plus 4 kg eller måske lidt mere efter sidst jeg var på vægten.. jeg hopper på vægten i morgen og så er det den vægt jeg går efter... jeg vil begynde at tælle kcal igen da det er det der virker for mig har købe Henrik duers kostplan så jeg har lidt til inspiration, har prøvet alt fra Lene Hansson til sense og lige lidt har det hjulpet så tilbage til at tælle det kcal da jeg tabte mig super godt sidste gang jeg talte kcal så nu skal det være ja har jo stadig 30 kg jeg vil af med?
Min veje dag vil igen være mandag da jeg så er sikker på at jeg ikke spiser alt for meget lækkert hver weekend..
Håber der er andre der vil være med
God uge til jer alle skriver lige vægten ind i morgen...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 20-11-2018 kl. 15:46 af

Ville jo ha været på vægten i dag men det kom jeg ikke, da den er gået i stykker så, jeg køber en ny i weekenden og så går jeg ud fra den vægt den siger på mandag og så går kampen igang igen igen.... håber i alle har en god uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 22-11-2018 kl. 13:20 af

Hej Kattepigen

Her er skam nogen, måske ikke så mange, men hvis vi holder fast, skal det nok lykkedes.
Velkommen til vejningen, om det er fredag eller mandag, har ikke så meget at sige, hvis bare vi kommer på vægten.

Jeg glæder mig til at følge dig.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 26-11-2018 kl. 19:03 af

hej hej

mange tak, er trist at være tilbage, for det betyder jo at vægten ikke er som den skal være.
men dejligt at se at der stadig er nogle man kender lidt til..
vægten sagde minus 500g siden onsdag så er godt tilfreds...
tænker at jeg nok skriver under jeres fredags vejning bare om mandagen så kan det være at vi kan få gang i siden igen...
vejer i jer hver uge??? det kommer jeg nok til at gøre her i starten..

god uge

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 13 14 15 [16]