Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 6 7 8 [9] 10 11 12 næste > sidste >> Svar 161 til 180:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 27-01-2017 kl. 07:10 af

Nå de damer, så er vægten gået den forkerte ved. + 400 g. men jeg er også småsyg og har været det hele ugen. Så jeg har nok fået hygget mig lidt for meget.

Jeg fortsætter med in 5:2. Det fungerer så godt for mig. Men må lige skrue lidt ned for hyggen i weekenden. Det går bare ikke...

Håber I får en dejlig weekend.

Knus
Mette

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 28-01-2017 kl. 09:32 af

Hej med jer.
Lørdag morgen -- er bare dejlig at stå op til - FRI.
Jeg starter min lørdag med at veje mig - så smiler jeg heldigvis igen - minus 1,3 kg ( 94,8 kg.) det er minus 4,5 kg siden 1/1-17.
Som et ekstra plus er min mand også med på den nu.
Jeg har holdt 1000 kcal pr. Dag og går ca. 12000 skridt om dagen. Det bedste jeg har gjort for mig selv er et aktivitetsur, det sladre om alt. 5 - 6 dage om ugen skal over 10000 skridt og de andre dage har været på ca. 4000. Opstart på loop nåede jeg ikke i denne uge men jeg har pakket tasken og sat den ud i bilen --- det er det næste step.
Mette jeg håber du er frisk igen og i dag skinner solen hele dagen -- så en tur i skoven er alletiders motion - det skal jeg.
Kattepigen -- du har et flot vægttab og at det svinger lidt må ikke give tristhed -- det er naturens gang. Mit mål siger at jeg skal tabe 750 g om ugen i gennemsnit ellers ved jeg at når min vægt stagnerer så bliver jeg trist.
Det store håb -- godt du kom igen lige som os andre. Minus 500 g er 2 pk. Smør og så er det fantastisk dejligt.
Besser -- et fantastisk vægttab i en trist og hård periode. Håber din mands sygehus ophold har gjort hans helbred lidt bedre. Pas godt på dig selv det er så hårdt og fysisk trættende at være pårørende.
Nu skal jeg ud og gå med en veninde.
Lykken kommer med smilet ( mit motto).
Knus og godt vægttab fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 31-01-2017 kl. 08:46 af

Hej tabervenner...
,,Jeg er kommet helt skæv ind på denne uge, min mand er kommet på plejehjem, foreløbig i tre uger, så ved ikke lige hvad dette ender ud i, jeg er selv gået ned med en depression, som er under behandling, det er altså som om alt er imod mig lige nu...
Kan se at I alle er på rette slankekurs, det glæder mig, jeg har selv et minus på 700 gram i denne uge, men nok mest fordi jeg næsten ingen appetit har, hver bid må jeg presse mig selv til at indtage, alting er så svært lige nu, men jeg VIL gå ned i vægt, jeg vil ikke skuffes igen denne gang, så det er SÅ dejligt at I er her, ønsker jer alle en dejlig tabeuge, og ja, jeg håber også LYKKEN kommer med smilet..
KNUS til alle fra BESSE...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 31-01-2017 kl. 10:26 af

Denne uge siger den minus 200g, ja havde da håbet på mere men ikke denne uge. Er stoppet med at amme den lille håber at det er det der gør at det kun er 200g.
Men prøver at sige til mig at 200g er jo i den rigtige retning.
Håber i andre har et bedre vægttab denne uge.
Mette op på hesten så er 400g væk igen
Ulla det kører da super godt for dig, og skønt at din mand også er med som støtte.
Detstorehåb som du kan se ved mig ja der kommer jeg heller ikke af med meget men vi er på rette vej. Vi kan vi vil vi gør det.
Besse, det er en meget hård tid for dig men godt at der er nogle til at passe din mand døgnet rundt på plejecenteret. Er dog ked af at hører at du er gået ned med en depression,håber du får den hjælp du har brug for.
Ha den super uge i vægttabets tegn.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 01-02-2017 kl. 11:15 af

Der er sket meget siden sidst jeg opdaterede i denne tråd..
Jeg er blevet gift siden, med min eneste ene på zanzibar.
Har dog desværre også taget på øv øv..

Jeg er gået på den matematiske kur - måske nogen af jer har set den i godmorgen Danmark?
Men jeg startede min kur onsdag d 18 januar med en vægt på 93.2kg
I dag er vægten 91.7kg
Et minus på 1.5kg

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 05-02-2017 kl. 15:55 af

Hej med jer.
Håber i andre har haft en god uge. Her har det gået godt med mad og lange gå turer først på ugen, men jeg blev syg midt på ugen, om det er derfor at jeg kun har tabt 500 g ved jeg ikke, men januar gav et vægttab på 5 kg. Så jeg er meget tilfreds med starten.
Jeg har bestemt mig til at sætte mit kcal indtag op til 1200 kcal. For at få forbrændingen op igen.
MarieVogn Velkommen tilbage og tillykke med brylluppet. Jeg så godt i fjernsynet om den matematiske kur -- er spændt på om den er til at leve på. Fint vægttab til nu.
Kattepigen giv din krop lidt ro så kommer vægttabet igang igen. Nyd dit barn , det er bare en dejlig tid.
Mette håber du er frisk igen, der skal ikke meget sygdom til før tingene går istå.
Besser håber du har nogen omkring dig som du kan snakke med. Selv om du ikke overkommer det lige nu, er det meget vigtigt for at komme igennem denne hårde tid. Håber du og dine børn hjælpes ad. Knus og mange tanker til dig.
Rigtig god uge til jer alle knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 06-02-2017 kl. 19:21 af

Hej Venner
... Kommer lige indenom, fordi det VIL jeg, jeg så i dag et minus på 300 gram, vægten viste 97 kg. lige ud, så det er jo godt nok, ... men ellers går det stadig rigtig skidt her hos mig, jeg skal til lægen i morgen igen, kan ikke rigtig komme ovenpå igen, er stadig meget chokeret over at min elskede mand kan blive så syg på så kort tid, han har det godt på hjemmet, men der er ikke ret meget livsmod hos ham, det er som om han bare giver op over for genoptræningen, jeg er hos ham hver dag, og jeg håber og håber på lidt bedring...
.. Jeg må kommentere noget bedre på jer senere, jeg græder igen igen, .. Hold slankekursen venner, knus til jer alle fra BESSE...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 07-02-2017 kl. 11:02 af

Ja så blev det tirsdag igen, og her går vægttabet jo langsomt der ud af og var mega nervøs for at skulle på vægten i dag, da jeg har haft en weekend med en fødselsdag og fest men har alligevel tabt 300g, ved godt at det ikke er meget men det går da den rigtige vej.
Var jo til Henrik duer foredrag det var super godt og gav blod på tanden, så nu kommer der mere motion ind over og jeg er begyndt at tælle kcal igen for du må det godt gå lidt hurtigere med vægttabet.
Mette hvor er du henne ?
MarieVogn tillykke med dit bryllup, og det flotte vægttab.
Ullaholm 500g er jo i den rigtige retning så super godt.
Besse pas på dig selv, og stadig flot med de 700g.
Detstorehåb. Hvor er du henne?
Håber i alle får en fantastisk uge i vægttabets tegn.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 07-02-2017 kl. 21:34 af

Jeg er her også igen :)

Vil høre om jeg kan hoppe med i jeres vejegruppe fra næste uge?
Det ser ud til at være det eneste sted der sker noget, og det virker til at I er der for hinanden.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 08-02-2017 kl. 09:28 af

Så blev det onsdag igen og mon vej dag!
1000 tak for lysønskingerne :-)!

Jeg sender varme knus til dig besse, og håber det bedste!

Vægten har stået lidt stille, hele ugen har jo kunne føgle med hver dag så jeg kan kontrollere hvor meget keg må spise.
Men i dag kom det endelig!
Sidste gang 91.7
I dag 91.3
Så et minus på 400g

I løbet af ugen har vægten stået stille.
I lørdags havde jeg en snyde dag.
Det vildt aå meget en vægt kan ændre sig.
Igennemsnittet spiser jeg 600g + - om dagen og er over det stadie hvor jeg ikke føler sult! Og så er det så meget nemmere ikke at spise efter kalorier men gram :-).

God dag og uge til jer ;-)!
Og flotte vægttab alle

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 11-02-2017 kl. 13:54 af

Hej med jer.
Lørdag -- fri og solen skinner.
Vægten var minus 800 g, så det er 5,8 kg. Meget tilfreds.
Grillen er kørt frem og vi skal grille med vores venner. Holder meget af at mødes og lave mad sammen og så snakke og hygge. Har været ude og gå her i formiddag, det var meget koldt og så tabte jeg bukserne -- luksus ment de skal sys ind.
Har gået mellem 10000 og 13400 skridt om dagen, er godt øm i anklerne.
Håber i andre også får mod på at komme ud og nyde solen når den er der--- det er utroligt hvor meget energi man får.
Ugens lækre kcal. Fattig råd : steg fintsnittet spidskål/hvidkål i soyasovs (ingen fedtstof) bruges i steden for pasta.
Besser tænker meget på dig, det er så svært når alt hvad man holder af forandre sig. Selv om du ingen energi har, så pas godt på dig selv, forkæl dig selv, hvis du har kræfter kan du bedre hjælpe din mand i denne svære tid. KNUS til jer.
Alle andre rigtig god uge med masser af sol og energi. Knus fra Ulla. Mit motto: Lykken kommer med smilet. &#128523;&#128523;&#128158;&#128158;&#128158;

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-02-2017 kl. 22:06 af

Hej Venner
Mandag igen, hvor en uge dog svinder hurtigt, men denne uge har været en god en af slagsen, her hos mig, min elskede mand er så småt begyndt at vågne igen, han kan nu snakkes med, rigtig mange ting kan han ikke finde ordene til, men han SIGER noget, det gør mig glad og forhåbningsfuld, nu går det også lidt fremad med træningen, jeg er stadig hos ham hver eneste dag, og gerne dagen lang, og vi nyder det begge to, vi er så småt begyndt at snakke om at der er noget der hedder at komme hjem igen, og jeg ser lidt glæde hos ham når vi snakker om HJEMME...
Jeg går stadig hos lægen, og har nu her bedt om hjælp til vægttab, hun har sagt at hun meget gerne vil hjælpe mig, og så vil jeg kæmpe for at nå i mål, men min vejedag bliver så tirsdag fra i næste uge, jeg glæder mig virkelig til at se resultater... Jeg har stadig konflikt i familien, men der kommer dog efterhånden lidt afstand til det også, men det gør så ondt indeni...
TAK for jeres søde omsorg for mig, det varmer helt ind i hjertet, jeg græder stadig meget, men syns dog at kunne se lidt lys forude, der er jo da sket meget i denne uge i den rigtige retning, så jeg håber og håber...
.. JA Besse, og så vægten... tja, den er havnet på et nulpunkt, jeg vejer 97 kg. lige som i sidste uge, men der er jo heldigvis ikke taget noget på...
Kan se at I alle har nogen fine minusser, så bare hold SLANKEKURSEN Venner, - og Kandis, naturligvis er du da velkommen til at deltage i gruppen, og Mette hvor er du nu henne, du er savnet, håber at du har det godt....
.. Ønsker jer alle en rigtig god tabeuge, og så skriver jeg igen næste tirsdag, forhåbentlig med godt nyt..
KNUS til jer alle fra Besse...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 14-02-2017 kl. 18:03 af

Hej Hej allesammen.
Ja mit vægttab er ikke positivt denne gang den sagde desværre +600g ved godt hvorfor efter halvanden uge uden søvn og med konstant syge børn ja så har overskuddet desværre ikke været til alt for meget. Men det har ikke taget modet fra mig jeg må op på hesten igen. Jeg har heldigvis ferie denne uge så kan holde børnene hjemme så de kan blive ordentlig raske. Så denne uge står på hygge med de små og så starter jeg frisk op på mandag, og flytter min veje dag til mandag igen for det arb jeg bedst med vil prøve på at følge den madplan jeg har fra Henrik duer og håber det kan hjælpe har jo et mål jeg skal nu.
Besse super dejligt at det går den rigtige vej med manden igen, og super at du har bedt om hjælp til vægttabet ved lægen håber for os at det lykkes.
Velkommen til kandis jo flere jo bedre.
Ulla du er bare på rette vej ser godt ud med vægttabet.
Marie du er også på rette vej stille og roligt men rette vej.
Mette vi savner dig.....
Rigtigt god uge piger skriver næste gang mandag.
Kram

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-02-2017 kl. 08:31 af

Der er ikke noget og råbe hurra for ...
plus 1000g siden sidst øv øv men jeg tror min menstration spiller ind, desværre.

Sidste gang 91.0
I dag 92.0
God dag og uge til jer ;-)

Vi kan, vi vil, vi gør det!

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 19-02-2017 kl. 18:48 af

Hej med jer alle.
Så gik endnu en uge og vægttabet er præcis som det skal være minus 800 g.
Det har holdt hårdt da jeg har været på Indisk resturant 3 dage i træk med mine 3 piger og børnebørnene. Sommetider er det hyggeligt og mødes enkeltvis, så man har mere tid til hvert barn og børnebørn. Vi har været i svømmehal, ude at gå og hygget,
Kandis velkommen tilbage. Håber du når dine mål.
Besser det er godt du har bedt om hjælp til vægttab, det er rart med støtte og nogen at snakke med.
MarieVogn håber du er kommet igang selv om det er surt når vægten går op og ned.
Kattepigen: jeg har lige haft mit barnebarn på 6 mdr. Og fandt ud af at jo yngre børn er jo mindre tid til sig selv. Så jeg kan godt forstå du ikke når det du skal.
Mette vi venter på dig.
Husk: Lykken kommer med smilet.
God uge til alle fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 22-02-2017 kl. 10:53 af

-700 g på en uge.
Så det er meget godt.

Jeg starter nyt arbejde på fredag og er spændt på min slankekurs. Håber ikke der kommer slt for høje svinger i valsen ;-).

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 22-02-2017 kl. 20:59 af

Ser godt ud piger, det går den rigtige vej for jer.
Ja her går det slet ikke, har ikke tabt mig den sagde plus 1kg og ved godt hvorfor, frustrations spisning, er nede med stress 3uger med syge børn et arb jeg er mega ked af. Skal lige ovenpå igen og der er lys der ude i mørket er begyndt at søge nyt arb så håber at jeg er heldig.
Nå piger håber at i får en ny super uge i vægttabets tegn, og jeg skal nok komme tilbage på rette vej skal lige ovenpå og så skal det nok gå den rigtige vej igen.
Skriver næste tirsdag igen.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 26-02-2017 kl. 17:35 af

Hej med jer alle.
Håber det er pga. Ferie at I ikke er her. MariaVogn: 700 g er fint om ugen, håber det hele hænger sammen med dit nye arbejde. Held og lykke.
Kattepigen: 3 uger med syge børn er hårdt, dårligt arbejde tager mange kræfter -- foråret er på vej -- det giver fornyet kræfter til alle.
Denne uge gav kun et vægttab på 500 gram men masser af fest og ballade. Vores madhold ( bor i senior fællesskab) lavede kronhjort i tirsdags og i fredags lavede vi fastelavnsfest for 120 børn på arbejde. Jeg er lidt kvæstet og håber på lidt ro i næste uge.
Jeg bagte Broccoliboller i går - opskriften under fedtfattig brød - smagte godt brænd varme eller is kolde, der var 75 kcal i 1 bolle. Jeg syntes det er sjovt at lave nye ting.
Knus til jer alle --- håber alle er retur efter Vinterferien. Kh. Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 01-03-2017 kl. 09:02 af

Hej!
Den sagde + 100g hvor er jeg lettet!!!
Jeg har jo været fokuseret på den matematiske kur hvor man vejer maden alt efter hvad man har tabt natten over.
Det er jeg gået fra igen da jeg startede arbejde fredag hvor jeg bor ved en familie perment.

Vi ses ;-)

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 05-03-2017 kl. 13:42 af

Hej med jer.
Det har været en stille uge på vægttab siden, men det skal nok komme igang igen. Minus 200 g.
Glædeligt er at jeg har fået mit Small tøj frem af skabet, så der er masser af nyt tøj i garderoben.
Jeg har været til fjerre gang krop og sinds massage. Det er helt fantastisk for mig. Terapeuten giver massage, mens han også lærer en at bruge åndedrættet når det gør ondt. Mine voldsomme kramper i benene er næsten forsvundet. Jeg går stadig over 10000 skridt.
Håber I andre stadig er igang.
Knus og god uge til jer alle. Ulla

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 6 7 8 [9] 10 11 12 næste > sidste >>