Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Tabt 2,2kg.

Oprettet d. 10-11-2010 kl. 12:46 af

Jeg har nu tabt 2,2 kg. på de sidste par uger ved bare at holde øje med mit kaloriindtag og selvfølgelig prøve og holde det under de 1300 kcal. Dsom det anbefales når man vil tabe sig. Det er dejligt. Regner ikke med at resten af kiloene rasler lige så hurtigt af, men hvis bare jeg taber 100 gram om dagen vil jeg være glad. Hvordan går det med I andres vægttab?

Sv: Tabt 2,2kg.

Oprettet d. 10-11-2010 kl. 16:29 af , sidst redigeret d. 10-11-2010 kl. 22:30

Rigtigt godt gået med dit vægttab!

Jeg har tabt mig 0,7 kilo på 2 måneder :-) Haha nej mit brug af siden handler ikke om at jeg vil tabe mig. Jeg har allerede nået den vægt jeg gerne vil have - og holde. Derfor passer et vægttab på 0,7 kilo perfekt sammen med mit mål.

Som det står beskrevet i baggrunds artiklen her på hjemmesiden så har jeg tabt mig cirka 25 kilo over en periode på 6 måneder (ved et kalorieindtag på cirka 1500 om dagen). Og det svarer vel egentligt meget godt til den hastighed du har opnået over et par uger. Man kommer til at gå i stå i perioder under sit vægttab, og det er vel også der man kommer til at stå den hårdeste prøve - man man er nødt til at holde ud, og så begynder man også at tabe sig igen.

Sv: Tabt 2,2kg.

Oprettet d. 22-11-2010 kl. 12:09 af

Tak Bjarne for responsen :-) Ja ka godt mærke det står stille i perioder men ka dog mærke jeg taber mig noget alligevel på mit tøj og pludselig ja så følger vægten alligevel med ned. Har svært ved at "holde mig" i weekenden hvor der er hygge med familien(rødvin, fredagsslik/pizza m.m.), men prøver til daglig at holde mig under de 1300 kcal. Det tar selvfølgelig lidt længere tid at komme ned på min ønskevægt så, men mit mål er til sommer at se rimelig ud i bikini... og mangler nu kun 6 kg. før jeg mener det er muligt ;-) Så det sku nok ku la sig gør. Gerne lidt indput fra I andre der benytter siden her. Hvordan går det for jer?

Sv: Tabt 2,2kg.

Oprettet d. 15-02-2011 kl. 13:54 af

Lige for at holde denne lidt mer opmundrende tråd igang, så kan jeg meddele, at det går fint for mig. Jeg har tabt ca. 5 kilo siden 1. januar blot ved at holde øje med mit kalorieindtag.

Nogle uger måler jeg det til punkt og prikke og andre uger tager jeg det på slump. Under alle omstændigheder er det rart at få nogle tal på (og en mere generel ide om), hvad der er i det, man går og spiser.

Sv: Tabt 2,2kg.

Oprettet d. 22-02-2011 kl. 14:27 af

jeg er ny på siden. skal af med 8 kg inden sommer, træner 2 gangé ugentlig og spiser 1200 kcl óm dagen.
dejligt at høre at der er andre der vil skrive lidt herinde for at holde hinanden oppe.
jeg kommer fra midt jylland.
sonny2011

hej

Oprettet d. 03-03-2011 kl. 11:23 af

hej jeg vil prøve at smide nogle kilo og prøve at holde mig til ca 1500 kalorier om dagen men det jeg vil vide skal alt maden være sund eller er det okay der er lidt usunde karlorier så llænge man holder sig til de 1500 om dagen?

Sv: Tabt 2,2kg.

Oprettet d. 03-03-2011 kl. 13:01 af

Hvis dit eneste mål er at tabe dig, og ikke tænker på sundhed så kan du helt selv bestemme hvad du spiser, bare du ikke overskrider din kalorie grænse.
Men alle bør overholde de almindelige kost råd med at spise varieret, spise grønt, fisk, osv. Desuden er det nødvendigt at få ca. 1 gram protein pr. kg kropsvægt hvis du ikke vil miste muskelmasse i processen.
Til sidst skal det siges at det kan være ret svært at nøjes med 1500 kalorier hvis du spiser dem op i toastbrød eller slik. Dette er fordi at fødevare med højt kalorieindhold (i forhold til deres vægt) ofte ikke mætter i særlig lang tid af gangen. Så ender du med at bliver vildt sulten og så overskride din kalorigrænse bare for at kunne holde det ud.
Mange spiser i stedet en del magert kød, da det mætter meget og der er kun ca. 1 kalorie pr. gram kød.

Held og lykke med det.

P.s. jeg synder selv engang i mellem, specielt om fredagen. Men så dyrker jeg lidt ekstra motion så jeg kommer ned på "niveau" efter efter et par dage.

Sv: Tabt 2,2kg.

Oprettet d. 18-03-2011 kl. 08:33 af

halløj
jeg er rimelig ny her på siden, har kun været på små 14 dage. jeg har tabt mig små 3 kilo på 14 dage, så det går jo forrygende !! men må da nu opdage at vægten står stille og vil da gerne indrømme at man lige skal tage sig i nakkehåret og fortsætte !!!! så op på hesten og fortsæt derud af :)
jeg bruger forresten Nupo som mætter inden et måltid.
er der nogen der har erfaring med det ??

god weeekend

Sv: Tabt 2,2kg.

Oprettet d. 18-03-2011 kl. 11:10 af

Hej allesammen,
Hvor er det dejligt, at I deler ud af jeres erfaringer, så jeg melder mig da også lige her i debatten ;-)
Jeg har tabt 4,7 kilo på 3 uger med et max kalorieindtag på 1500. Jeg måtte dog efter godt 14 dage lægge en dag ind (i lørdags) uden tælleri og hvor jeg spiste noget af alt det usunde, jeg har haft lyst til + større måltider generelt. Det er virkelig en prøvelse af min disciplin at komme tilbage på hesten igen dagen efter. Om det har haft den ønskede effekt på vægten (der var begyndt at stå stille) kan jeg først se i morgen, men det gav i hvert fald noget mere energi til træningen de efterfølgende dage. Jeg har da også planlagt en sådan 'spisedag' i morgen. Det gør det nemmere for mig at holde mig på de 1500 kcal til daglig, når jeg kan se frem til mere mad en gang i ugen. Jeg er desuden rimelig overbevist om, at det nok skal give mig det ønskede vægttab over de næste par måneder. Jeg har 6 kilo igen med deadline d. 1. juni, så jeg er klar til bikinien. Men det er spejlet der afgører målet i sidste ende, så det er ikke sikkert det helt er 6 kilo, der skal til.
Rigtig god kamp til alle! Vi er for seje!

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.