Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Vil så gerne - det lykkes blot ik..

Oprettet d. 18-05-2012 kl. 22:01 af

Jeg har for snart 2 år tilbage gjort et flot vægttab, som jeg da stadig er stolt af. Jeg tabte mig 25 kg og kunne nu købe tøj der sad pænt, og spise det jeg ville - så længe jeg huskede min motion.
Nu vejer jeg stadig det sammen - vægten svinger mellem 1-3 kg alt efter hvornår på mdr. det er.

MEN jeg vil gerne tabe mig igen, og gerne ligesom sidst. Og jeg ved at også hvad jeg skal gøre for at det lykkes mig - jeg mangler dog lige det sidste sådan helt tæt på mig... En der kan motivere mig på de dage hvor jeg synes det er svært at huske på at man skal være sund.
Og så bliver jeg sådan lidt negativ og tænker at hvis vægten alligevel ik vil ned, så gider jeg da heller ik at være sund, og så finder jeg mine chips (ta' alt fra mig dog ik den 1 pose jeg får i mdr.)

Sv: Vil så gerne - det lykkes blot ik..

Oprettet d. 19-05-2012 kl. 15:02 af

Hej

flot flot vægttab,

Det er rart når der er nogen der kan sparke til en når det er svært ;O)
man falder nemt i når der ikke sker noget med vægten, så er det rart at der er en der holder øje med om man stadig spiser nogen lunde sundt, og hvis man falder i at man så kommer tilbage på sporet igen.

Sv: Vil så gerne - det lykkes blot ik..

Oprettet d. 20-05-2012 kl. 22:57 af

Flot klaret!
Jeg kan kun anbefale, at du ofrer, hvad det koster at gå til diætist. Selvom du ved det hele, er det godt at have en konsulent/coach, som kan inspirere dig, når det går godt og støtte dig, når det går mindre godt.
Diætisten kender også mange madvarer, som du ikke selv ville kunne finde, og som enten kan booste din forbrænding eller være gode, når du er ved at løbe sur i den samme mad hele tiden.
Desuden kan hun lægge en individuel kostplan, som tager højde for dine svagheder og behov.
Held og lykke!

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.