Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

APP til iphone

Oprettet d. 10-06-2014 kl. 20:13 af

jeg kan ikke hente appen til iphone jeg kan finde den i app store men ikke downloade den er det bare mig eller vrker den ikke
TAK for en super god side som bare virker så det ville være skønt hvis den også fungere på iphone.
MVH Gitte

Sv: APP til iphone

Oprettet d. 10-06-2014 kl. 20:19 af

ups nu fik jeg den til at fungere
dejligt det gør det lidt nemmere

Sv: APP til iphone

Oprettet d. 19-09-2014 kl. 18:30 af

Hejsa.

Det lader til der igen i år, er lidt problemer med app'en til iOS, efter den nye version af styresystemet er udkommet.

Jeg opdaterede til iOS 8 i forgårs og siden har app'en ikke virket korrekt. Hver gang jeg åbner app'en fryser skærmen, så det er ikke muligt at indtaste, eller slå noget op på den.

Jeg fik den en enkelt gang til at virke ved at geninstallere app'en. Men efter at have lukket den ned og åbne den igen, opstår samme fejl.

Til yderligere info, oplever jeg fejlen på en iPhone 5s.

Mvh
Thor

Sv: APP til iphone

Oprettet d. 27-09-2014 kl. 12:45 af

Jeg arbejder på en rettelse ift. denne fejl som er forårsaget af ændringer i iOS 8.

Når jeg har et fiks, forventer jeg at ansøge om en haste frigivelse ved Apple. Skulle gerne ske her i løbet af weekenden... :-)

Sv: APP til iphone

Oprettet d. 05-10-2014 kl. 12:59 af

Hej
Er det blevet fikset? Fordi det virker stadig ikke ved mig

Sv: APP til iphone

Oprettet d. 15-10-2014 kl. 06:43 af

jeg har det samme Thor, hvornår virker den igen, det er altså ellers en smart app, kræver bare det virker

Sv: APP til iphone

Oprettet d. 22-10-2014 kl. 08:50 af

øv - det virker bare ikke... savner den...

Sv: APP til iphone

Oprettet d. 04-11-2014 kl. 13:11 af , sidst redigeret d. 04-11-2014 kl. 13:14

Hej,

Jeg har en opdatering på dette. Jeg kunne i lang tid ikke finde ud af hvad årsagen til problemet var (troede i nogen tid, at det skyldtes en fejl i iOS 8). Men fandt endelig den egentlige årsag den anden dag. Jeg har indsendt en rettelse til Apple, og den ligger i deres haste kø, så jeg forventer (formoder), at den bliver godkendt i nat.

Problemet opstår konkret ved autologin - altså efter man har logget ind én gang, og app'en efterfølgende, ved opstart, foretager automatisk logind - så fejler den / låser den. (Derfor kan man godt bruge app'en som der er - hvis man sletter og geninstallerer den hver gang man vil bruge den haha :-( )

Mvh.
Bjarne

Sv: APP til iphone

Oprettet d. 05-11-2014 kl. 09:38 af

Opdateringen af iPhone app'en er nu ude. Derfor skulle den nu fungere bedre under iOS 8.

Jeg arbejder stadig, sideløbende, på en væsentligt større opdatering af app'en (med flere features). Den forventer jeg vil komme ud inden åtsskiftet.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.