Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

AAArgh.....

Oprettet d. 23-03-2014 kl. 14:07 af

Hold da op hvor jeg bare er i krise i disse dage!!
Jeg spiser alt det usunde og spiser meget ØV, ØV, ØV!
Nu er det bare gået så fint i 11 uger i træk. Det føles som om jeg har ramt muren :)

Hvad har i andre gjort når det bare ikke lykkes??

Gode råd og erfaringer modtages gerne.

Sv: AAArgh.....

Oprettet d. 23-03-2014 kl. 18:59 af

Det er da noget PIS!! Men er sikker på du får det vent igen, du KAN gøre det!!

Jeg har flere råd i tasken, og virker det ene ik så bruger jeg det andet!

MEN!
Rammer jeg en dag hvor trangen er kæmpe stor til det der ik er godt! (Det dur ik hver dag eller hver uge) så går jeg herind og beregner mit ligevægtindtag , og så spiser jeg op til mit ligevægtindtag af det jeg kan li.... Og så genstarter jeg næste dag, helt skarpt og hårdt på igen!!

ELLER
Bruger psykologi.... Kigger på mine delmål, som ik er langt væk (små skridt), og jeg kigger mellem 20-30 gange om dagen.... Og så kombinere jeg det med at se mig i spejl og sige højt: JEG KAN TABE MIG, JEG KAN STYRE MIG OG IKKE SPISE USUNDT.... Dette er vigTigt at siges højt som om du taler med andre og skal siges med vilje i stemmen, og MINDST. 20 gange på en dag!! Det handler om at snyde din hjerne!!!

ELLER
Læser nogle af de inspirations kilder der fik mig igang!

ELLER
ser på før billeder, eller prøver tøj som jeg ik har kunne passe i, 6-8 år!!! Det gir styrke!

DU KAN!!! Vi ved det og svigt os ikke!!

Det vigtigste lige nu er at fokuser på at du IKKE begynder på at bruge undskyldninger!!!!!
Tá ansvar for dine valg, og spiser du usundt må du tá ansvar og gi den et LO's med træning eller meget ekstra NEAT!!
Så INGEN UNDSKYLDNINGER! Det er så vigtigt oppe i hovedet!!

Hvis jeg kan hjælpe på nogen måde må du sige til!

Streg de par dage der har været dårlige, NU begynder de gode.... Ikke i morgen men LIGE NU!

Tror på dig

Mvh TLR

Sv: AAArgh.....

Oprettet d. 23-03-2014 kl. 21:07 af , sidst redigeret d. 23-03-2014 kl. 21:07

1000 tak for de gode råd tir. Du har helt ret. Selvfølgelig svigter jeg hverken jer eller mig selv!!
En mega-dårlig weekend er slut og fra i morgen er jeg på den rette vej igen!!

Som du siger må jeg bare tage ansvaret for mine dårlige dage og så bare få vendt skuden.
Jeg har faktisk været ude og gå en tur hver dag og måske er det, der har drillet lidt. Har været så sulten hele tiden og har foretaget nogle virkelige dårlige valg. Jeg må ændre lidt på den sunde kost så jeg ikke er sulten og dermed bliver fristet unødvendigt!!

Og med hensyn til mine delmål, så går det jo langt over forventning. Da jeg startede herinde havde jeg et mål, der hed 1/2 kg om ugen. Det har jo så ændret til 3 kg om månenden. Måske skulle jeg ændre det til 4 kg om måneden, så der er noget at kæmpe for. Det må jeg lige tænke lidt mere over.

I hvert fald er jeg på banen i morgen igen. Og endnu en gang tak for dine gode råd og store opbakning!!

Sv: AAArgh.....

Oprettet d. 23-03-2014 kl. 21:51 af

Det er vigtigt du r dine delmål så pas på ik at gøre dem for vilde! Nederlag er aldrig godt:-)

Og det kan også være farligt når det går for godt, for så har man tildens til at slække lidt.... Fyyyyy ha ha ha

Selv tak! Skulle det være en anden gang!:-)

Sv: AAArgh.....

Oprettet d. 24-03-2014 kl. 07:34 af

Virkelig godt svar tlr, virkelig godt. Det kan jeg også bruge, tak!
Og oven på det kan man jo dårligt komme med et råd :-D men jeg har haft det med at jeg har en dårlig dag, jeg fortjener chokolade, eller hvor har jeg været god, jeg fortjener chokolade, nu prøver jeg at tænke - men fortjener jeg at være tyk? (eller hvor langt gider jeg gå/løbe i dag). Det har hjulpet mig, det og så kærlige los i r#### fra andre her inde eller manden her hjemme :-)
Men nu er det mandag, solen skinner og fuglene kvidre og vi gør det fordi vi kan!

Har du læst Chris McDonald's bog, om hans fars kræft sygdom? Den er go og motiverende.

Sv: AAArgh.....

Oprettet d. 26-03-2014 kl. 19:26 af

Hej Tina
kender godt det med belønningsfølelsen og du har jo evig ret! Belønningen er jo at man får det så meget bedre både fysisk og psykisk, når man ikke er overvægtig mere,
Jeg er på rette kurs igen :)

Vil se om jeg ikke kan få fat på den bog du omtaler.

Tak for dine gode råd.

Sv: AAArgh.....

Oprettet d. 27-03-2014 kl. 22:07 af

Bogen hedder: Du er ikke alene. Og jeg lånte den på biblioteket via ereolen og på ipad. Men den hører til skal købes når jeg finder den billigt kategorien for mig :-)
Dejligt at du er tilbage på kursen, ved alt for godt hvor set det er til tider.

Sv: AAArgh.....

Oprettet d. 28-03-2014 kl. 09:34 af

Jeg siger som regel til mig selv at det ikke gør noget at falde i, bare jeg ikke fortsætter i den retning. Det er bare at starte på ny dagen efter og glemme at det gik galt.

Jeg må så bare konstatere at det ikke altid går så hurtigt med vægten hvis jeg falder i.

Man siger vel også at det ikke er juledagene der er skyld i alle kiloene, men i stedet alle de dage der ligger mellem nytår og jul.

Jeg syntes også at bonussen er at jeg kan lide billedet i spejlet at bukserne ikke strammer og at jeg kan se hvor slemt det stod til inden jeg begyndte

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.