Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

ny herinde

Oprettet d. 17-04-2014 kl. 12:25 af

Hej allesammen

Jeg er ny herinde og har gennem de sidste 4 år taget 40 kg på pga. rygskade har jeg gået sygemeldt og jeg kan ikke bevæge mig som jeg kunne engang så motion er svært. derfor prøver jeg med at tælle kalorier.
Min start vægt er 114,8 kg, så der er lang vej hele 46 kg regner jeg med at ville tabe. så jeg må hellere lave nogle delmål så det ikke bliver for uoverskueligt.

håber det går godt med alle jeres andres vægttab.

knus Tina

Sv: ny herinde

Oprettet d. 17-04-2014 kl. 17:22 af , sidst redigeret d. 17-04-2014 kl. 17:23

Hej Tina

Velkommen herinde.

Det lyder godt med nogle del-mål, så bliver det hele ikke så uoverskuelgt :)

Du spørger bare herinde hvis der er noget vi kan hjælpe med.

Held og lykke med dit vægttab.

Og så kan du jo melde dig til fredagsvejning. Det er også bare her under debatten, hvor alle der har lyst skriver ugens vægttab ind ( eller vægtøgning) hver fredag. Det har været en god motivation for mig i hvert fald.

Hej Tina

Oprettet d. 21-04-2014 kl. 21:38 af

Velkommen til. Det er flot at du har taget skridtet videre til et vægttab! jeg har selv smidt mine første 5 kg herinde :-)Og så får man jo blod på tanden. Håber du får lige så stor succes med at tælle kalorier som jeg har gjort. :-)

Sv: ny herinde

Oprettet d. 22-04-2014 kl. 08:31 af

Hej Tina, er her med samme årsag som dig, dårlig ryg de sidste 4 år, kan slet ikke bevæge mig som før, ud over munden, elsker mad, desserter og det at lave det, det kan jeg så stadig, så det er osse gået helt skævt for mig, men nu må det stoppe !!

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.