Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Tabe 15 kg på 4 måneder?

Oprettet d. 18-07-2014 kl. 10:09 af

Hejsa :)

Jeg er en pige på 21 år der er 178 cm høj og pt vejer 89 kg.

Jeg vil gerne tabe mig 15 kg inden den 30. november i år, og vil hører med jer, om der er nogen af jer der har prøvet at tabe så mange kg på så kort tid? Og hvordan gjorde I?

Sv: Tabe 15 kg på 4 måneder?

Oprettet d. 25-07-2014 kl. 07:01 af

Vi er i samme båd! Mangler også 15 kilo til d. 30/11!!

Har dog smidt 26 de første 4-5mdr i år, og den har så stille her i sommer månederne, men der strammes til fra i dag igen.

Det er ganske enkelt at tabe sig, lad vær med at gøre det sværere end det er!

Det handler om ik at indtage flere kcal end du forbrænder!
Og fair nok hvis du har lyst til 2 chokoladekiks, men så tá ansvar for det bagefter, og 2 stk chokolade kiks koster 286kcal og så må du jo yde noget fysisk som kan forbrænde de 286 ekstra kcal du har indtaget! Og det skal ligges oven i det du normalt ville ha forbrændt!
Det er simpel matematik:-)
Kcal tælleren herinde viser hurtigt hvor galt det kan gå i løbet af en dag, hvis man er ærlig over for sig selv i hvert fald! Hvis du snyder er det kun dig selv du snyder og så kan man lige så godt lad vær!

Du er velkommen til at læse lidt i min "dagbog" på min profil, og håber det kan gi dig motivation og holde fast!

Pøj pøj hilsen T

Sv: Tabe 15 kg på 4 måneder?

Oprettet d. 25-07-2014 kl. 08:21 af

Jeg ville være bekymret for om mit maveskind ville følge med ind, hvis jeg tabte så mange kg på så kort tid?

Hvor lang tid har det taget dig om at tage kiloene på?

Held og lykke med vægttabet.

Sv: Tabe 15 kg på 4 måneder?

Oprettet d. 25-07-2014 kl. 09:03 af

Jeg har altid vejet 10-15 kg for meget i forhold til mit BMI.

Men siden jeg skrev indlægget har jeg dog forlænget fristen så mine mål nu er, at tabe mig 8,1 kg inden jul (så er jeg nede på 80 kg) og så efterfølgende tabe mig de sidste 4-5 kg til juni næste år.

På den måde tager jeg det stille og roligt, og så er der stadig plads til at synde lidt en gang i mellem :)

Jeg startede (igen) med at tælle kcal onsdag den 16/7 og min vægt er gået fra 89 kg til 88,1 kg på 1 uge, så nu holder jeg bare stilen med godt m motion og så kcalfattig kost som muligt :)

Og det skal lige siges, at jeg "kun" er 15 kg overvægtig, når jeg har tabt dem har jeg et normalt BMI så det er ikke fordi der er så frygteligt meget at tage af :)

Sv: Tabe 15 kg på 4 måneder?

Oprettet d. 03-08-2014 kl. 22:35 af

Hej...

Vil da gerne supplere med mine erfaringer.

Min uge ser sådan ud:
4 dage med 1500 Kcal
1 dag hvor jeg spiser og drikker hvad jeg vil
2 dages faste (kun vand, kaffe eller te uden sukker og mælk)

Når jeg faster er det fra sidste måltid om aftenen, hele næste dag og spiser så først igen morgenen efter.

Det er lidt svært de første 3-4 gange, men derefter går det nemt. I øjeblikket spinner jeg 2 gange om ugen, det skal dog intensiveres det næste stykke tid :o)

Ved godt at ikke alle vil godtage denne måde, men det er det nemmeste for mig...

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.