Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

De bedste slankeråd

Oprettet d. 18-08-2015 kl. 09:53 af

Hej!

Hvad er jeres absolut bedste råd til at der sker noget på vægten <3
Mine er:

1. Drik et stort glas isvand med citron om morgenen. Jeg føler virkelig det renser kroppen (kan ikke drikke det på tom mave men lige efter min morgenmad).

2. Hvis du kan lide the, så vælg grøn the og drik et par kopper i løbet af formiddagen (hvis muligt) og evt det samme om eftermiddagen - gør også at man på en måde også bliver "skyllet igennem" og så er der masser af gode stoffer i grøn the.

3. Lad rødvinen stå i hverdagen, min mand og jeg har været vandt til at få et glas rødvin til maden hver dag... det er vand nu! Og så et par glas i weekenden. For mig betyder det rigtig meget, hvis jeg har drukket et glas, så rykker vægten sig ikke en millimeter!

4. Tænk før du putter noget i munden! Jeg kan godt få en ustyrlig lyst til noget sødt - men hvis du skal synde, så tænk over at putte noget lidt sundere i munden som måske ikke ligefrem skader din krop. Nødder, riskiks med mørk chokolade, en stor banan eller lign.
Det er trods alt bedre end en kage fra bageren eller en is...

5. Motion, alt er bedre end ingenting. Og så har jeg fundet ud af at det kan være en god ide at lave motion sammen med nogen - jeg gør det ofte sammen med mine børn, hvor vi cykler, kombineret gåtur/løbetur/Parcour leg i skoven eller hvor man nu er.
Fantastisk at cykle ud og gå en tur i et smukt område - det er også godt for sjælen!

Håber du har lyst til at komme med dine fif - alt er velkomment!
Vi skal jo ikke opfinde den dybe tallerken hver især!

God dag til alle ;-)

Sv: De bedste slankeråd

Oprettet d. 18-08-2015 kl. 15:58 af

Hvis vægten står stille, kan kroppen få et boost ved lige at få nogle ekstra proteiner. Jeg har altid havreklid i skabet, og putter gerne en skefuld ovenpå min morgenmad.

Og så tænker jeg altid på, hvad jeg kan udskifte med. Fx. sodavand med lightudgaven.
Rugbrød, vælger efter den med mindst fedt og flest fibre.
Pålæg - under 10 g. fedt

.. og så spiser jeg som de fleste andre. Er jeg til fødselsdag tager jeg også et stykke kage. Men kun et.. og et lille et.

Sv: De bedste slankeråd

Oprettet d. 18-08-2015 kl. 19:09 af

Drik vand nok - jeg kan se at jeg i weekender har problemer med at få vand nok.
Hvis jeg er lidt sulten, tager jeg et glas vand.
For mig er det vigtigst at det ikke er en kur, men noget jeg kan leve med resten af livet.
Jeg spiser derfor helt "normal"mad bare lidt mindre af det.

Sv: De bedste slankeråd

Oprettet d. 19-08-2015 kl. 09:06 af , sidst redigeret d. 19-08-2015 kl. 09:08

Lige nu er grapefrugt billige og vandvittige gode - spiser ½ til en hel før hvert måltid det booster vægttabet 0.6 kg på 4 dage efter at vægten ikke havde rokket sig i over 14 dage. PS husk at medicin og grapefrugt kan interagere, så tjek om din medicin "tåler" grapefrugt.
Grønne almindelige bønner er godt for sammentrækning af huden. dem spiser jeg 2-3 x ugt.

Sv: De bedste slankeråd

Oprettet d. 28-08-2015 kl. 21:17 af

spiser pt. en del agurk og tomat, Meget få kalorier og super lækre som et sundt mellemmåltid.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.