Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning 28122018

Oprettet d. 29-12-2018 kl. 20:04 af , sidst redigeret d. 29-12-2018 kl. 22:21

Jeg har ikke været på vægten den sidste måned.
Her er meget stille, jeg er også selv meget stille.
December har været en meget svær måned for mig, jeg har endelig fået svar på hvorfor jeg har ondt i min ryg, og det er desværre ikke så godt. Jeg kommer til at leve med smerter i meget lang tid og med at det er meget begrænset hvilken motion jeg kan dyrke. Jeg må ikke længere gå lange ture, så nu må jeg til at cykle.

Jeg har sat mig for, at jeg hver dag skal ud på en lille tur. Jeg har været afsted for første gang i dag. Det gik fint, men kors hvor er jeg i dårlig form.

Jeg har fundet ud af at jeg ved at køre en lille omvej i brugsen, kan få lagt en cykeltur på 4,5 km ind, det er da til at overskue :o) Jeg skal jo alligevel der hen næsten hver dag.

Når det så igen er blevet lyst om morgenen, burde jeg være klar til at cykle på arbejde. Jeg har tidligere været en rigtig god sommercyklist.

Hvordan står det til hos jer andre?

Jeg håber at der er nogle der vil være med på fredagsvejning igen.

Jeg skriver vægt ind på fredag den 4. januar, det skal være min nye start.

Ønsker dem der skulle læse dette et Godt Nytår, jeg håber vi mødes på vægten for fælles hjælp.

Hilsen Kandis

Sv: Fredagsvejning 28122018

Oprettet d. 03-01-2019 kl. 09:18 af

Hej Kandis
Det er da noget skidt med den ryg, ønsker dig alt det bedste.

Jeg syntes du lyder lidt sej, at du trods alt får bevæget dig og cyklet lidt. Jeg fejler absolut ingenting og får ikke taget mig sammen til hverken gå eller at cykle, lidt for dårligt faktisk.Jeg er dog klar over at der skal nye tiltag til for at fortsætte et vægttab som kan betyde at jeg skal tage mig sammen på den aktive front.

Jeg er med på fredagsvejning - jeg er startet forfra her i det nye år med at sætte mig et nyt mål. Egentlig færdiggøre mit gamle mål som slutter her i marts og jeg er på vej omend langsomt. Jeg skriver vægten ind mandag morgen da søndag er min reelle "vejningsdag" den er mest retvisende for mig.

God vind Kandis

/Sanne

Sv: Fredagsvejning 28122018

Oprettet d. 03-01-2019 kl. 16:53 af

Hej Stregen63

Først vil jeg ønske dig godt nytår, og så er jeg meget glad for din kommentar, jeg var helt bange for at jeg var alene her inde.
Vi er starter på et nyt år og det betyder 365 nye dage med 365 nye chancer for at vi kommer tyndere ud af 2019 end vi gik ind i det.
Jeg vil meget gerne være en del af et fællesskab, der støtter hinanden og giver klap på skulderen fordi det er gået godt, eller et mentalt spark bagi når man er faldet i sukkerskålen, eller hvad man nu falder i.

Jeg håber der er flere der vil være med på den ugentlige vejning.

Jeg begynder i morgen, og er lidt spændt på hvor langt jeg er sat tilbage

Jeg håber vi ses og at vi sammen kan blive nogle gode tabere.

Hilsen Kandis

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.