Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Hvad gør I????

Oprettet d. 13-05-2014 kl. 17:37 af

Jeg er gået i gang med at tabe et par kilo. Desværre er jeg endt med, at jeg ikke kan tabe mig. Jeg har fulgt en kost som ikke overskrider 1200 kcal. dagligt og 3-4 dage i ugen med både motion og styrketræning.
Jeg har kun fået det resultat at jeg ikke kan spise mere end ca. 5-600 kcal. om dagen før jeg får det skidt, hvilket går mig på.
Hvordan holder I gejsten oppe når denne "nedtur" opstår?
Alle råd vil blive taget imod med store smil.
takker her fra

Sv: Hvad gør I????

Oprettet d. 13-05-2014 kl. 20:19 af

Nu ved jeg ikke noget som helst om din alder, højde eller vægt, men jeg vil råde dig til først og fremmest at fokusere på din sundhed, altså motion og velvære. Og så vil jeg fraråde at du i gennemsnit spiser mindre end 1200 kcal. Kroppen har brug for energi.

Sv: Hvad gør I????

Oprettet d. 13-05-2014 kl. 21:54 af

Jeg synes klart du skulle læse lidt om lchf,(bare søg på det) tror du er gået i stå med din fedtforbrænding. din krop sulter og holder på fedtet, det er overlevelse, den får jo så lidt mad, at den, hvis det var i naturen ville gøre sig klar på hungersnød.. overlevelse.. du må være meget træt.. for at forbrænde fedt, skal du kontrollerer dit blodsukker, ikke spise sukker og for mange kulhydrater som frigiver insulin, som binder fedtet... spis noget fedt.. så lærer du din hjerne at det er det brændstof den skal leve af, så tager den af dit eget fedt også, især det okring talje og organer... Det kræver du vender op og ned på normale slankekure.. er selv gået fra 71.5 til 63,9 på 3mdr, med cå 2000-2500 kcal dagligt,, og mange liter fløde og pakker smør som er guffet..
MVH Renée

Sv: Hvad gør I????

Oprettet d. 14-05-2014 kl. 11:58 af

Jeg tror også du skal spise noget mere for at holde din forbrænding i gang.

Sv: Hvad gør I????

Oprettet d. 14-05-2014 kl. 15:16 af

Min energi er det samme, men syntes at det er svært at spise sundt og samtidig at spise nok kcal. bliver meget hurtigt mæt.
Jeg vil prøve at gå ind og læse om lchf, og så spise mere.
:-)

Sv: Hvad gør I????

Oprettet d. 14-05-2014 kl. 21:13 af

Det gode ved lchf er du jo kan spise små bitte portioner fordi fedtet gir gode kalorier, mætter og hjælper hjernen med at omstille dig til at forbrænde dit eget fedt, derfor taber du dig;)så det lyder da som noget du skal prøve når det kniber med appetitten og vægttabet.. mit mad består tit af æg (omelet osv) kød, og grøntsager der gror over jorden.. og så fedt i form af smørstegning, fløde på panden med grøntsager. lchf knækbrød med brie og tandsmør ;)ægge latté med kokosolie og æg (smager altså godt)
Skriv hvis du vil have nogle opskrifter på lchf brød feks..

Sv: Hvad gør I????

Oprettet d. 14-05-2014 kl. 21:16 af

maccadamia nødder, peanutbutter, gammeldags flæskesværer, lidt mørk chokalade over 77% kører jeg ned som snack hver dag;) UHM....

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.