Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Liv i sitet

Oprettet d. 09-01-2017 kl. 18:30 af

Hoolld nu op, hvor er det her site dødt. Jeg har før været på Slankedoktor med stor succes... stor opbakning fra slankevenner man fik undervejs, der kunne yde førstehjælp og motivation, når man var ved at gå død.

Hvad kan vi gøre for at muntre dette lidt op, så man har lyst til at komme herind?
Jeg bruger kun sitet som indberetning og taster lidt dagbog, men synes det er ærgerligt.. for vi kunne så meget støtte hinanden.

God idéer modtages med kyshånd.

Sv: Liv i sitet

Oprettet d. 12-01-2017 kl. 08:50 af

Hvad med at deltage i fredagsvejningerne?

Sv: Liv i sitet

Oprettet d. 13-01-2017 kl. 06:59 af

Det er selvfølgelig en mulighed Gitte. Jeg har bare brug for liv lørdag til torsdag også :-)

Sv: Liv i sitet

Oprettet d. 13-01-2017 kl. 10:46 af

Jeg er ikke herinde så ofte. Har tidligere tabt ca. 10 kilo, så jeg bruger ikke kalorietælleren så meget mere. Jeg kan desværre ikke hjælpe de andre dage.

Sv: Liv i sitet

Oprettet d. 06-02-2017 kl. 21:41 af

Bliver lige lidt negativ 😐
Tænker på hvem der skulle kunne motivere os.
Har siden jeg startede i januar tabt 4.2 kg ved at have vægt med til alt mit mad. Spiser samme mad som familie. Har venninder som er på speciel kur ,kun tabt 3 kg. Prøv at se indad 😋

Sv: Liv i sitet

Oprettet d. 07-05-2017 kl. 12:05 af , sidst redigeret d. 07-05-2017 kl. 12:06

Sorry... faldt af herinde... kunne ikke rigtig se meningen med, hvorfor jeg skulle komme, når jeg ikke tæller kalorier. Jeg er helt klar over, at det er den indre motivation der gør, at man kan tabe sig... ikke at andre siger man skal/bør... og er hent enig med dig i, at en speciel kur ikke dur - det er livsstilsændring, der skal til. Og jeg tror, at vi alle jo egentlig godt ved, hvad der skal til - hvordan man skal spise.. og hvornår vi spiser for meget. Det jeg har brug for er et fællesskab, hvor man hører om hinandens op- og nedture. At det ikke kun er mig, der falder i. At det ikke kun er mig, der synes det er svært at være social, og så stadig spise, så man taber sig - når man er ude. Tænker bare, at vi kunne bruge hinanden.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.