Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Opskrifter

Oprettet d. 13-10-2020 kl. 11:30 af

Hvorfor kan de opskrifter jeg laver og tilvælger “del med andre” ikke findes af andre.

Sv: Opskrifter

Oprettet d. 17-11-2020 kl. 18:24 af

Hej melissamt

Det er næsten sikkert pga at den mad du har udviklet er så fantastisk, at du ikke må moppe os andre med din kunnen ? Det kan også være sådan en lille detalje, at pga du ikke har taget et billede af denne ret du vil dele med andre, for systemet tror ikke du kan lave denne ret, så tilføj et billede, så går det nok ? Hilsen Bananen

Sv: Opskrifter

Oprettet d. 17-11-2020 kl. 18:26 af

Hej melissamt

Det er næsten sikkert pga at den mad du har udviklet er så fantastisk, at du ikke må moppe os andre med din kunnen ? Det kan også være sådan en lille detalje, at pga du ikke har taget et billede af denne ret du vil dele med andre. systemet tror ikke på du kan lave denne ret, så tilføj et billede, så går det nok ? Hilsen Bananen

Sv: Opskrifter

Oprettet d. 20-11-2020 kl. 15:55 af

melissamt,

Opskrifter som du markerer "del med andre" dukker ikke op med det samme, da jeg er nødt til at gennemse dem først (før jeg publicerer dem). Dette er blandt andet for at sikre at brugerne ikke publicerer opskrifter som bryder 3. parts copyright osv.

Desværre er jeg en del bagud med dette, men jeg skal nok skynde mig - jeg er også løbende ved at udvikle bedre værktøj til at gøre det lettere for mig at udføre dette.


/Bjarne

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.