Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Applikationen til iPhone

Oprettet d. 11-09-2011 kl. 17:32 af

Den virker altså bare ikke ret godt desværre. Ofte gemmer den ikke det man taster ind - ergo kan man ikke regne med hvor mange KCAL man har forbrugt - medmindre man kan huske at taste det ind igen når man sidder ved computeren.
Desuden bliver jeg logget af. Det kunne også være rart at man ikke skal logge ind hveranden gang jeg skal bruge den.
Kom lige i tanker om en sidste ting (i denne omgang): Det er ikke altid at der står hvor mange KCAL man har forbrugt. Nogen gange er pladsen foroven tom hvor det plejer at stå.

Jeg håber at det kan laves uden alt for meget bøvl :-)
På forhånd tak.

[1] 2 næste > sidste >> Svar 1 til 20:

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 11-09-2011 kl. 20:21 af

Hej Svamsine,

Tak for din feedback. Jeg arbejder på at få lavet en større opdatering af app'en der skulle løse mange af de problemer du nævner.

Mht. at den nogen gange ikke gemmer det man taster ind, så er det noget jeg meget gerne vil høre noget mere om. Jeg har nogle ideer til under hvilke omstændigheder dette sker, men har behov for at undersøge det nærmere.

Bjarne

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 12-09-2011 kl. 17:24 af

Ok jeg skal skrive om det næste gang jeg oplever det. Jeg kan ikke umiddelbart huske om jeg gør noget særligt når det sker.
Tak for hurtig respons :-)

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 12-09-2011 kl. 18:08 af

Jeg bruger dagligt Iphone-app'en og synes, den virker rigtig fint - husker alt, hvad jeg skriver. Dog synes jeg, det ville være smart, hvis man kunne se sine mål, resultater osv.!
Mvh Sidse

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 12-09-2011 kl. 19:35 af

Jeg bruger også App'en næsten dagligt. Desværre vil den ofte ikke logge mig ind, dvs. der er en stor fed sort boks henover skærmen hvori der bare står "indlæser". Nogen gange bliver jeg logget ind, men boksen er der stadig hvilket gør det en smule besværligt at navigere rundt.

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 27-09-2011 kl. 18:45 af

Jeg bruger app'sen daglig og er meget glad for denne.
Jeg har et par gange oplevet, at jeg ikke kan se hvor mange kalorier jeg har brugt, og hvor mange jeg har tilbage. Når dette er sket har jeg slettet app'sen fra min iPhone, og derefter hentet den igen. Det har virket fint.

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 05-10-2011 kl. 08:56 af

Jeg synes tit det ikke er muligt at bruge listen med kcal at man er nødt til at ha en kcal bog til At slå op i

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 05-10-2011 kl. 09:36 af , sidst redigeret d. 06-10-2011 kl. 11:55

Jeg er lige kommet i gang med at bruge app´sen. Det giver mig en del mere styring at kcal forbruget. Nogen gang er det lidt svært at finde lige netop det man spiser. Jeg taster så, Manual tastning, men savner at det kan gemmes, så er jeg fri for at gøre det igen.
Jeg har ikke fundet nogen forklaring på aflæsning af graferne i App´sen, så som Kaloriebalance, Måltider, Næringsindhold og Energifordeling. Det savner jeg.
På forhånd tak
Mvh
Nielsj

Ok fandt selv svaret på hvordan graferne skal læses på denne side, men ingen i app´en

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 07-10-2011 kl. 07:38 af

Appén mangler bare at man kan sætte tegnet -(minus ved kcal.) ind hvis man ønsker at taste manuel motionsform.

Ellers en superside.

vh

Lars2000

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 12-10-2011 kl. 07:52 af

App'en er elendig og har ikke virket hos mig i snart 2 måneder!! Opdateringen har desværre ikke hjulpet. Ej heller geninstallering af app'en har hjulpet. Hver gang man prøver at logge ind, så går den ud.

Hjemmesiden virker dog upåklageligt :-)

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 14-10-2011 kl. 11:02 af

Jeg har også haft problemer med app'en de sidste to dag, hvor den ikke kan finde fødevarer :(

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 08-01-2012 kl. 21:20 af

Bliver der på et tidspunkt lavet en App. til androi mobil?

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 14-01-2012 kl. 09:27 af

Jeg bruger også appén og ser det som en kæmpe fordel at jeg ikke skal hjem og taste ind, men kan gøre det i løbet af dagen. Desværre kan jeg ikke slette en intastning, hvis nu jeg alligevel ikke spiser fødevaren og det synes jeg er lidt frustrerende, så hvis den alligevel skal opdateres kunne det måske være værd at overveje at kigge på ved sammen lejlighed.

Tak for en god hjemmeside

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 30-01-2012 kl. 10:13 af

Takk for en topp app og webside. Virker fantastisk hver gang og er ypperlig til å holde oversikt over cal forbruk.
Ett lite ønske til app'n, det hadde vært fint å kunne kopiere fødevarer fra tidligere dager etc, spiser ofte mye av den samme maten i løpet av en uke.
MVH
Arnfinn

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 01-03-2012 kl. 17:16 af

Super app. Bruger den hver dag. Finder alt jeg beder den om, og indtastning af motion er også nemt. Jeg bruger slet ikke hjemmesiden til indtastning af mad, kun til hvis jeg skal regne ud at jeg har spist 38% af en opskrift f.eks.

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 06-03-2012 kl. 15:55 af

Jeg synes, at app virker rigtig godt. Jeg har endnu ikke oplevet problemer med den!

Dog kunne nogle funktioner godt udbygges, sådan at man også kan oprette madvarer og opskrifter på mobilen.

Desuden ville det være smart, hvis der, når man skal trykke madvarer ind, kom en liste op med de seneste valg. Det ville øge brugervenligheden betydeligt, da man ofte søger på de samme varer.

Men tak for en god app - den har gjort det hele meget nemmere!

a

Oprettet d. 14-03-2012 kl. 22:17 af , sidst redigeret d. 15-03-2012 kl. 23:47

a

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 20-03-2012 kl. 09:02 af , sidst redigeret d. 20-03-2012 kl. 09:02

Hej,

Her er lige lidt bonus info: Der er nu en opdatering af app'en på vej i app store. Den vil formentlig komme ud inden for en uges tid.

I den kommende opdatering:

-app'en husker dit brugernavn/adgangskode, selv efter genstart
-app'en kommer med foreslag til fødevarer/opskrifter når man påbegynder ny indtastning (baseret på dine mest brugte fødevarer inden for den sidste måned)
-selve log ind processen er nu hurtigere så det er hurtigere at komme ind

Bjarne

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 27-03-2012 kl. 21:49 af

Denne opdatering er nu i app store :-)

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 27-03-2012 kl. 22:12 af

App'er fejler stadig konstant!! Selv efter utallige geninstallationer.

Sv: Applikationen til iPhone

Oprettet d. 27-03-2012 kl. 23:38 af

Kavver, hvilken telefon bruger du?
Hvilken version af styresystemet kører du (iOS 4.3, 5.0 osv.)
Hvordan går app'en ned?

Jeg har testet via iPod touch, iPhone 4 og iPhone 4S

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


[1] 2 næste > sidste >>