Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

1500 kal om dagen

Oprettet d. 15-11-2011 kl. 21:11 af

jeg er gået fra 2000 til 1800 til 1500 kalorier om dagen, motionerer ca 6 timer om ugen og har taget 1 kilo på !!!!
og nej der er ikke sket en omfordeling og nej omfangsmålene har heller ikke ændret sig og nej det er ikke øl slik og kager jeg spiser....
Hvad i himlens navn skal jeg gøre

Sv: 1500 kal om dagen

Oprettet d. 16-11-2011 kl. 10:28 af

Hej Hsa

Det lyder til du gør rigtig meget for at tabe dig. Hvis jeg var dig ville jeg få chekket dit stofskifte hos din læge. af gode grunde kan jeg jo ikke se din mål og vægt men det lyder helt forkert.

Normal reduceret diæt når man skal tabe sig ligger på 1800 Kalorier. Skal man opnå masive vægttab så skruer man ned til 1500 kalorier.

Er dit stofskifte for lavt, så kan du køre nok så meget du vil næsten ikke tabe dig fordi kroppen kompencere hele tiden.

Er det ikke dit stofskifte er du nok nød til at tale med en diætist. men prøv lige det med stofskiftet først.

Hilsen

Lars

Sv: 1500 kal om dagen

Oprettet d. 16-11-2011 kl. 19:41 af

Hej HSA
Hvis du ikke har motioneret så meget tidligere, kan det også være at der er bygget lidt muskelmasse på og det vejer jo mere...
Jeg har selv tabt 8 kg. På nuværende tidspunkt (skulle gerne tabe 20 i alt)
Der var også en uge hvor jeg havde taget på, men ugen efter havde jeg tabt 1.8 kg.. Jeg har også stået stille vægtmæssigt og intet tabt i 3 uger, men så gik der gang i det igen, så tror bare at man skal fortsætte
Med det du gør, kan det kun være rigtigt:) op med hovedet og det skal nok komme :)

Sv: 1500 kal om dagen

Oprettet d. 16-11-2011 kl. 19:51 af

Mon ikke det er væske? Det havde jeg i hvertfald problemer med i starten. Tror der gik 3 uger, før vægten begyndte at følge min diæt. Medicin kan også have en indvirkning. (Trænede hårdt i 6 mdr, 10 timer ugentligt og tabte ikke ét eneste kilo).

Hvis du forbrænder flere kalorier end du indtager, så vil du tabe dig. Op med modet og hold ud!

Sv: 1500 kal om dagen

Oprettet d. 17-11-2011 kl. 17:47 af

tak for de gode svar - nu har det stået på i3 måneder.. så det er nok ikke startvanskeligheder og væske - men jeg har nu fået chechet stofskiftet og det var lidt for lavet så jeg er lidt spændt på om der kommer gang i det, jeg skulle gerne tabe 25 kg så der må da gerne ske noget

Sv: 1500 kal om dagen

Oprettet d. 21-11-2011 kl. 16:07 af

Held og lykke med det hele, håber det lykkes for dig, du virker motiveret trods vanskeligheder

Sv: 1500 kal om dagen

Oprettet d. 01-12-2011 kl. 12:51 af

der sker noget...
jeg har nu sat kalorie indtaget ned til 1220 dagligt og ændret sammensætningen af made så proterin og kulhydrater ikke indtages sammen ved et måltid.....jeg fornemmer at det kan være vejen - har da ihvertfald tabt 1 kilo igen

Sv: 1500 kal om dagen

Oprettet d. 17-12-2011 kl. 11:50 af

mmmm NIX nu er stofskiftet normalt - efter jeg har fået eltroxin, men stadig intet vægttab. Jeg indtager ca 1200 kalorier dagligt, motionerer hver dag og er faktisk så sund og glad som man kan være - men jeg taber mig ikke .....

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.