Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Aktivitet??

Oprettet d. 22-01-2014 kl. 12:38 af

Var glad for siden og app'en da jeg begyndte at bruge dem....
Men må tilstå og sige at det er da godt nok utrolig DØDT herinde.... Der sker intet!

Hvorfor??

Troede der ville være mere snak/debat/råd/tips og tricks.... :-/

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 22-01-2014 kl. 18:58 af

Ja der foregår ikke meget :) Er helt ny og tænker der måske er mange andre der også er helt nye her i januar. Så det gælder vel bare om at få skrevet herinde en gang imellem. Så kommer der garanteret flere indlæg.
Jeg er på min første uge med indtastning og er spændt på hvordan det kommer til at fungere for mig.
Hvordan går det for jer andre??

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 23-01-2014 kl. 05:39 af

Du har nok ret i at der er mange nye, er selv ny også!

Jeg begyndte d. 6-7 med at tælle, men startede kuren d. 2/1 og er nu 7,3 kilo lettere, trods det at jeg går mod nogle eksperters vejledning!
Jeg har nemlig sat mit kcal indtag voldsomt ned, hvilket de siger man ikke skal!!
Men gir det frem til 1/2 og ser resultatet og derefter evaluere jeg.

Pøj pøj

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 23-01-2014 kl. 19:31 af

Hold da lige op et stort vægttab, Det må føles skønt.
Jeg startede d 4,januar men fandt først dette program sidste weekend. Jeg har tabt mig 2.7 kg. Jeg har lagt alle mine kostvaner om og det fungerer rigtig fint. Jeg er aldrig sulten selv om jeg ligger omkring de 1100 -1300 kalorier om dagen.
Jeg har besluttet mig for at denne gang tager jeg det stille og roligt, men jeg har også ca 25-30 kg jeg skal af med.
Det virker motiverende på mig, at taste mad ind hver dag og se at jeg holder mig indenfor det tilladte. Dog kæmper jeg lige lidt med at vægten ikke går så hurtigt ned. Men jeg har snart prøvet det så mange gange. Jeg er rigtig god de første 6 uger og så stopper det der! Men ikke denne gang!!!
Glæder mig til at høre din evaluering når du når så langt.

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 25-01-2014 kl. 10:54 af

Velkommen til, jeg har været her siden 5/6 2012, så er ikke ny :-D bare langsom ;-) Det jeg holder fast i er fredagsvejning og melde ind der hvordan det går. Og det går både godt og skidt... Ellers har I helt ret, der sker ikke det vilde her inde. Ved ikke om det er et spørgsmål om at vi bare skal få det til at ske :-D Synes siden er super til at holde styr på kcal indtaget. Og bruger app til både android og ipad(det er den til iPhone, som også dur på ipad).
Tænker at hvis der er noget man vil spørge om, så prøv at oprette en tråd. Jeg prøver at svare hvis det er noget jeg ved noget om :-)
Fortsat god kold solskinsdag, nu vil jeg ud og røre mig lidt, det er nemlig mit nye mål, at blive sundere, ikke bare lettere :-)

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 26-01-2014 kl. 10:53 af

Sejt Tina. Lyder virkelig til du har gejsten. Stor respekt herfra

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 26-01-2014 kl. 15:48 af

Har også lige meldt mig ind i kampen til fredagsvejning. Det tror jeg bliver godt :)

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 26-01-2014 kl. 19:42 af

Hvad søren er fredags vejning? :-)

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 26-01-2014 kl. 20:22 af

Der er en der opretter en tråd hver fredag, og så skriver man sin vægt ind og hvad man har tabt (forhåbentlig) siden sidste fredag og hvad man har tabt i alt.

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 27-01-2014 kl. 07:14 af

Og det er fuldstændig ligegyldigt hvem, som opretter tråden, plejer bare at give den overskriften fredgsvejning den xx/xx :-)

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 27-01-2014 kl. 07:41 af , sidst redigeret d. 27-01-2014 kl. 07:42

Kan se det kun er for flue vægt i fredags klubben :-)

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 27-01-2014 kl. 15:10 af

Jeg er også ny her på siden :) "har faktis lige oprettet mig nu på denne side", har siden i tirsdag talt kcal via en app og glæder mig meget til i morgen hvor jeg skal vejes. Jeg er sikker på at jeg kunne få meget gavn af debatten her. Det er altid rart der er et sted man kan søge hjælp og inspiration

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 27-01-2014 kl. 15:56 af

Vil afprøve en opskrift på ærtemos i aften. Kogte kikærter og kogte grønne ærter blendes med krydderier og 15 g smør. Er spændt på om det er til at spise :) Der er jo vildt mange kostfibre i kikærter. Og humus med kun kogevandet i stedet for olie smager også virkelig godt. og mætter fantastisk. Vender tilbage med en smags-rapport :) :)

Og ang frdagsklubben, så er den også åben for sværvægtere :) :)

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 28-01-2014 kl. 12:25 af

Der har været repræsenteret flere vægt klasser til fredagsvejning, kan da huske en som endte omkring 75 kg i vægttab. Så lad dig ikke afskrække. Selv om jeg nu er på 75 kg plus minus, og startede på 82 kg her inde, så har jeg været oppe på 115 kg og har kæmpe respekt for alle der er i gang med et vægttab.
Så kom glad, der bliver absolut ikke set ned på nogen tværtimod.

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 29-01-2014 kl. 05:41 af

Ja det hele handler om at tro på det, og være tålmodig!!!
Læste forleden en der ramte ret godt....

Hva er det man ik må sælge før man har skudt bjørnen???

De fleste svare skindet! Meeeeen NEJ! Man skal ik sælge geværet! Ellers får man den aldrig skudt:-)

Og hva er det første man skal af med ved et vægttab?? Det vigtigste at skille sig af med??

UNDSKYLDNINGERNE!!!!!
Glem alle de undskyldninger, og tá ansvar for dine handlinger! Vælger du at spise noget usundt, så tá ansvar for det i stedet for at prøve på at bilde dig selv en dum undskyldning ind!

Det var lidt lomme filosofi herfra!;-)

Humøret er højt her pt. Og er SÅ meget i zonen lige nu! Vægttab på 8,7 kilo fra 2.jan. Til i dag! (Men er jo også i sværvægter klassen)

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 29-01-2014 kl. 12:45 af

Tina er bestemt heller ikke bange for at blive set ned på og min vægt er heller ikke hemmelig. Tlr Mega stor respekt. Det er virkelig godt gået.

Sv: Aktivitet??

Oprettet d. 29-01-2014 kl. 18:54 af

Takker!

Har prøvet nærmest alt i livet, og var nået til at jeg ville opereres.... Meeeen som kom fighteren op i mig... Kan man få det ind, kan det også komme ud!

Så nu prøver jeg det på en helt ny måde end alt andet jeg har prøvet før!!

Dejligt med lidt aktivitet herinde!

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.