Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Er 19 kilo på seks uger for meget

Oprettet d. 15-02-2012 kl. 14:17 af

Jeg selv startede på kur den 2. januar. Nu her 5½ uge efter er der røget 19 kilo.

Jeg er selv meget glad, men jeg frygter også at det går for stærkt. Dog sulter jeg mig ikke, jeg har fundet ud af, at jeg kan holde mig på ca. 1300 kcal om dagen. Masser af kulhydrater om morgenen, frugt om formiddagen, rugbrød og magert pålæg om middagen, frugt om eftermiddagen og så masser af grønt og proteiner (æg og kylling) om aftenen.

Derudover sørger jeg for at få mindst 3 liter væske om dagen, så det ikke bare er væske som ryger.

Men alligevel går jeg rundt med den frygt at det går for stærkt, men jeg har det lidt sådan, at min kostomlægning skal være for altid. Selvfølgelig skal der være plads til forkælelse og til at slå et hul i jorden, når jeg en gang når mit mål. Men jeg er indstillet på at jeg resten af livet skal på vægten en gang om ugen.

Sv: Er 19 kilo på seks uger for meget

Oprettet d. 16-02-2012 kl. 12:01 af

Det lyder godt nok vildt du kan tabe dig så meget . Jeg spiser omkring 600 kalorier om dagen men taber mig slet ikke lige så meget :(

Sv: Er 19 kilo på seks uger for meget

Oprettet d. 17-02-2012 kl. 09:43 af

så må du have en god forbrænding og motionerer du meget?
jeg synes også at det er rigtig meget, jeg har tabt mig det halve på næsten det samme jeg spiser 1400 kalorier,
mindre end 1300 er usundt.

Håber du beholder din gejst,
vh T.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.