Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

er skuffet over siden

Oprettet d. 27-04-2014 kl. 19:28 af , sidst redigeret d. 27-04-2014 kl. 19:28

Havde ellers hørt rigtig godt om siden men den virker rodet. Har fundet andre alternativer der virker meget bedre så nu vil jeg dele dem med jer. http://www.myfitnesspal.com/da hvis man vil tracke både vand, vægt og mad eller http://www.fodr.me hvis man hurtigt vil havde calorier i sin med uden at lave en bruger osv. Kender i flere alternativer??

/kir

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 28-04-2014 kl. 07:46 af , sidst redigeret d. 28-04-2014 kl. 07:49

Madlog men den koster penge.

Jeg er blevet rigtig glad for denne side og dem som er her :-) men det er jo meget individuelt hvad man synes virker. Jeg bruger primært App på Android eller ipad (det er så iPhone versionen på ipad).

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 28-04-2014 kl. 12:43 af

Jeg sætter pris på feedback, men du må meget gerne være lidt mere præcist ift. de ting du gerne ser jeg ændrer på..

/Bjarne

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 28-04-2014 kl. 13:32 af

Tjah, jeg er også godt tilfreds med siden. Den har hvad jeg skal bruge og og mange søde brugere.
Håber du finder noget du kan trives med. :)

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 28-04-2014 kl. 20:04 af

Jeg synes databasen virker rigtig fin og stor. Men jeg finder opsætningen rodet i forhold til MFP, madlog, eller fodr. måske du kunne lære lidt fra dem

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 28-04-2014 kl. 23:08 af

Jeg har prøvet både madlog, slankedoktor og helselife, det her er absolut det nemmeste ift at styre kalorier, meget nem at navigere rundt i og meget overskueligt, tak for en god site ;-)

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 28-04-2014 kl. 23:08 af

Jeg har prøvet både madlog, slankedoktor og helselife, det her er absolut det nemmeste ift at styre kalorier, meget nem at navigere rundt i og meget overskueligt, tak for en god site ;-)

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 30-04-2014 kl. 11:09 af

Jeg syntes siden virker som den skal og jeg er glad for den.. den er nem men okay jeg kan godt se at den er mindre smart at se på den andre sider men det gør ikke mig noget jeg er glad for den som den er

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 30-04-2014 kl. 13:50 af

Jeg er også vildt glad for siden. Bare det at have sit eget mål at leve op til, og se hvad der egentligt er af kcal. i det man spiser. Super at have nogen at konkurrere/sammenligne med.

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 07-05-2014 kl. 08:09 af

Har lige meldt mig til siden. virker overskuelig og nem at bruge.Ser frem til nemt at kunne styre kalorier.

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 08-05-2014 kl. 11:03 af

Jeg har været her siden august og synes det er en god og nem side.. jeg har tabt fra 71,5 til idag 64,9 jubiiiii mit mål er 62:) Tak til bjarne for siden.

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 10-05-2014 kl. 14:19 af

Vil give mange af de andre ret. Jeg synes denne side er nemmere at overskue når man skal taste sin mad ind. Jeg synes det tager frygtelig lang tid på MFP, da man skal ændre mængden/portionen, hvor man her bare skal skrive antal g. Synes også her er en fin database. Synes den her side er nem, hurtig, overskuelig og lige til at gå til :-)

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 10-05-2014 kl. 18:32 af

Der er MEGET stor ros herfra :-)
Siden men også app'en er let at bruge, hurtig at taste ind i, med stor dansk database, som er meget let at søge i og med meget få fejl sammenlignet med fx lifesum, alt kan regnes i gram, giver hurtigt fuldt overblik og den går aldrig ned. Med andre ord: Perfekt!

Bjarne, hvis du en dag skulle mangle noget at lave, så kunne den evt udvides med alkohol (g/100 g) også?

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 11-05-2014 kl. 18:56 af

Har også kun ros til siden. Nem, overskuelig og et stort "udvalg" af varer.

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 21-05-2014 kl. 13:57 af

Jeg er bestemt IKKE skuffet over siden! Nu behøver jeg ikke længere sidde med mine regneark, men bare skrive ind - SKØNT! Jeg er samtidig blevet klogere mht dagligt kalorieindtag.
jeg er vant til at regne i kJ og km i stedet for kcal og min, men det er jo blot en vanesag.

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 23-05-2014 kl. 13:54 af

Ja jeg kan nu også godt lide den her log! Det er jo et spørgsmål om smag og behag!

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 24-05-2014 kl. 10:21 af

Hej!
Jeg er ny bruger (3 dage), og jeg er helt vild af begejstring :-)
Det er første gang, jeg har oplevet at være motiveret til at gå tur en lørdag morgen (4,6 km.), fordi jeg nu kan se, at det trækker i den rigtige retning på mit kalorieregnskab.
Love it :-)

Sv: er skuffet over siden

Oprettet d. 01-06-2014 kl. 23:57 af , sidst redigeret d. 01-06-2014 kl. 23:58

Hej

Jeg er også ny bruger og det er min første slankekur. Jeg er fuldt ud tilfreds med siden. Dertil vil jeg sige at konstruktiv kritik kommer man længst med og jeg stiller spørgsmålstegn ved om man kan sammenligne, denne HELT GRATIS side med sider man skal betale for.

Jeg siger keep up the good work Bjarne, jeg tror og håber at denne side er det der skal til for at jeg gennemføre min slankekur ;)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.