Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Frisk start - er bare SÅ klar,

Oprettet d. 26-07-2011 kl. 10:00 af

Hej Alle "tabere",

Jeg er ny i dette forum og håber at jeg nu har fundet hvad der skal til for at jeg kan nå mine mål - noget opbakning, motivation og ikke mindst et kalorieoverblik.

Jeg er en pige på 25 år, der gennem det sidste år har tabt 9 kg. de sidste 3 måneder har jeg ikke rigtig haft motivationen til noget som helst andet end at spise chokolade - og har heldigvis ikke taget på af det.

I søndags sad jeg og kiggede på gamle feriebilleder og wupti så var motivationen tilbage for sådan skal jeg da absolut ikke se ud igen.

Lige nu vejer jeg 76 kg. mit mål er at komme under 65 inden jeg fylder 26 i december.

Jeg vil gøre dette ved at få noget motion ind i min hverdag, og huske mine mellemmåltider samt en masse fibre fra grøntsager.

Jeg startede igår og det gik bare super, jeg fik løbet 30 minutter og nåede da 4 km. det skal nævnes at jeg ikke rigtig har gjort det så meget i løb før, så derfor var positiv overrasket over at jeg kunne løbe så langt uden pauser. Derudover indtog jeg ikke noget "forbudt" men derimod holdte jeg mig faktisk til min "kostplan" og indtog en masse grønt, fibre og fisk.

I dag har jeg startet dagen med knækbrød og gode proteiner fra kyllingepålæg, og senere har jeg planer om at svømme min første km :-)

Jeg håber at min tråd vil være med til at motivere andre derude, om ikke andet kan jeg bruge den til at motivere mig selv på de dårlige dage.

Jeg tager gerne i mod forslag, gode ideer tips og tricks.

Rigtig god tirsdag til jer alle.

Hilsen Mia

Sv: Frisk start - er bare SÅ klar,

Oprettet d. 27-07-2011 kl. 11:49 af

Dejligt at læse du er blevet motiveret! :)
Jeg har faktisk oss et ønske om at tabe 10 kg inden jul :)
Jeg er oss begyndt at løbe, det er skønt :)
Alt held og lykke til dig :D

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.