Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Frugt

Oprettet d. 05-06-2012 kl. 21:32 af

Hej alle sammen :)

Vil lige hører jer, hvad jeres holding til frugt er (i forbindelse med vægt-tab/kalorieberegning) ?

Jeg spiser selv meget frugt. Selvfølgelig uden at gå over mit max kalorie indtag (1300). Men jeg ved også at der er meget frugt-sukker i, og at vægtvogterne, mm. siger, at man ikke skal spise mere end 3 stykker om dagen.

Hvor meget frugt spiser i?

Sv: Frugt

Oprettet d. 07-06-2012 kl. 14:16 af

Jeg spiser 2-3 stykker frugt om dagen. Et æble og en banan til frokost og sommetider en appelsin om aftenen. Jeg spiser en del grøntsager istedet netop for at undgå for meget frugtsukker.

Sv: Frugt

Oprettet d. 12-06-2012 kl. 18:34 af

jeg spiser et stk frugt morgen, formiddag og aften og holder mig til de 3 stykker de anbefaler, men bliver jeg rigtig lækkersulten kan jeg godt finde på at tage et ekstra stykke, det er jo trodsalt bedre end slik:)

Sv: Frugt

Oprettet d. 15-06-2012 kl. 19:47 af

Jeg holder mig, under normale omstændigheder, til eller under 3 stykker frugt om dagen.
Men har det på samme måde som nitascha. - hvis jeg skal film eller er ekstra lækkersulten (og jeg ikke vil "falde i"), så laver jeg et lille frugt fad, men 3-4 forskellige slags frugt, og spiser det. Jeg skærer det ud i temmelig små stykker, så jeg føler, jeg får mere, end jeg egentlig gør.
Det er jo netop bedre end en pose slik, selvom der er frugtsukker i. :) At det sker et par gange i ugen, kan jeg ikke se noget galt i. Kalorieindtaget er vel det vigtigste?! :)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.