Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 16-04-2018 kl. 12:57 af

Hej alle der syntes at der godt må ske noget i dette fora ;-)

Jeg er en dame på 55 år som har brugt rigtig meget tid på at "tage på" helt uden jeg indså hvorfor. Undskyldninger = forklaringer har der været nok af i mit hoved. Jeg stoppede med at ryge for 25 år siden, jeg tog 30 kg på, med et par børn og smed dem aldrig igen osv. Altså masser af forklaringer.

Jeg er 172 høj og da jeg mødte min mand for snart 40 år siden vejede jeg 52-54 kg og havde det fint med det. Så i mit hoved har det nok aldrig været mig, der var "tyk" jeg har altid gjort som jeg ville og spist det der passede mig.

Jeg er stædig og jeg skal nok selv bestemme, og gerne i trods. ” Tak det finder jeg lige selv ud af”, ”tak jeg skal nok selv bestemme om jeg vil have et glas vin til og ja tak det vil jeg sjovt nok gerne”. Måske er der nogle af jer, der kender det mønster også selv om man efterhånden er blevet mere end 5 år. Ingen skal bestemme over mig, jeg syntes både folk i al almindelighed, medierne samt familie skal feje for egen dør inden omtanke for mig ;-)

Men så var det da heldigt, at jeg selv fik den tanke, om at tabe mig ;-) efter min mand bekymret spurgte til om jeg var ok, på nogle mærkelige tidspunkter, lige når jeg prustede og havde det lidt svært ved at komme rundt. Ironi forekommer ;-)

Den endelige beslutning blev truffet da jeg var til en konference og de havde nogle meget små stole og jeg fik en tanke som kun jeg kender, to ord, den tanke jeg fik den dag, har jeg sagt til min mand, at han får at vide når jeg har tabt mig til de 80 kg. Indtil da er det min hemmelighed.

Jeg har givet mig selv et år til de "minus" 35 kg, for jeg motionerer overhovedet ikke og har meget stillesiddende arbejde. Det har jeg ikke tid til at gøre noget ved bortset fra at jeg lige er kommet til at købe en ny cykel i tilfælde af at jeg nu skulle få lyst til at cykle og med en ny cykelhjelm i går, så er jeg tættere på end nogensinde på at cykle igen.

D. 12 feb. 2018 - Sagde jeg stop, jeg fandt ”kalorietæller” appén og det er nu guden i mit liv. Opmærksomhed og nærvær, at være realistisk og foran i psykologien på min opførsel omkring mad og eventuelle dårlige undskyldninger. Jeg noterer ALT ned selv 10 vindruer som der faktisk er mange kcal i. Jeg startede som det første med at kalde mig ”Stregen63” man er vel optimistisk. Det næste jeg gjorde var at lave et måltid som hed ”delle rødvin” for jeg skal have et glas rødvin når det passer mig. ;-) Det er nøjagtig den samme stædighed som gør, at jeg d. 12 feb. 2018 vejede 115 kg. Og som i dag gør at jeg nu, her i søndags vejede 103 kg. Nu har jeg nemlig bestemt mig for at tabe mig.

Jeg har købt 6 X 2 L danskvand i Lidl og båret rundt på dem søndag formiddag, men det blev for tungt og jeg måtte sætte dem af, sjovt nok lige den vægt jeg har tabt.

Hvad er det sådan cirka lige jeg tænker:
Mit mantra er at det hele foregår i hovedet. Hjernen snyder dig, hvis den kan og gør det. Men så jeg skal jo bare have fat i nakken på mig selv, jeg spiser aldrig chips eller wienerbrød eller kage som sådan, for det bryder jeg mig ikke om, og jeg har altid hørt at de tykke mennesker kun spiser underlødig mad, så som fastfood og det har jeg så sandeligt heller aldrig gjort. Så var det måske noget medfødt !! men eftersom det ikke passer sammen med mine 54 kg som ung, så måtte jeg tænke anderledes.
Med de to ord jeg tænkte den dag i stolen til konferencen og kalorietælleren som værktøj, så ved jeg nu at det er jo der, i kcal, løsningen ligger gemt, jeg elsker mad og lækkert mad, frugt, snacks så som tapas, pølser, skinke, nødder og alt muligt lækkert. Problemet er at jeg har det lækre omkring mig hele tiden og der er bare kørt ind for ih hvor er det lækkert og nej hvor vi hygger os. 6-8 stykker frugt om dagen, nødder i glasskålen på kontoret, lækkert knækbrød med så mange kalorier så det kan slå hvad som helst i kcal, blot 2 stykker så ryger min kalorietæller op på rødt.
Jeg har tvunget mig selv til at forstå kcal. Tidligere ville jeg have sagt, ja ja men det forstår jeg mig ikke lige på.

Skyr – nej tak det er ikke lige mig. Men jeg må erkende at skyr er det nye tapas i mit liv, 300 gram om morgenen dvs. ved en 9.30 tiden for jeg hader tidlig morgenmad medmindre at der er tebirkes, smør, ost og æggemuffins, jeg ville da dø af noget med havregryn så hellere skyr med skovbær og så de dejlige 50 gram friske blåbær ummmmm. Det virker for det holder mig mæt til frokost kl. 12.
Jeg har det egentligt sådan, at når jeg begynder at spise så kan jeg spise hele resten af dagen. Men det er jeg opmærksom på, så der er jeg foran mig selv, jeg ved jo hvem der forsøger at snyde hvem ;-) hjernen er tidligere nævnt.

Jeg ved jo, der er en fælde mellem 16 og 17, så når jeg kommer hjem fra arbejde så kan jeg normalt tømme køleskabet inden aftensmad, men næ nej, i den halve time jeg kører i bil spiser jeg nu 350-400 g. gulerødder og dem gider jeg jo ikke skrælle hver dag så det foregår om søndagen 2 kg. Så har faktisk jeg tygget færdig når jeg rammer hjemmet og gider ikke tygge mere, så alt er jo fint.

Aftensmaden er det skønneste grønne orgie af kålsalat (det har jeg aldrig i mit liv spist før), sguas, friske asparges og ærter, champion og helst uden tomater, granatæblekerner og jeg snyder så det driver af mig for jeg køber det kålsalat som er i netto, vasket og klar til brug. Kød 200 gram - Grill kyllingbrystfilet, rejer, røget ørred eller laks fra pande ovenpå salaten og nå ja derimellem mit glas ”delle rødvin” eller to, men aldrig over 1200 kcal.

Pointen er at jeg selv bestemmer mit indtag ;-) Jeg slår blikket ned en gang i mellem ude i den virkelige verden, for jeg VIL ikke udfordres på mad, jeg lukker totalt af, for det eksisterer ikke længere som en mulighed for mig, jeg ved godt der ligger et stk chokolade på 1 x 1 cm 86 % i min taske til den dag, hvis den nogen sinde kommer så æder jeg det og vil tænke, at det var vel nok godt jeg lige havde det stykke, den slags chokolade er særligt godt for kvinder. Jeg skal snart på tur med min mand og der vil jeg spise som det passer mig, men sjovt nok har hjernen arbejdet for mig for jeg vælger jo ikke hvad som helst af mad nu, jeg prioriterer mens jeg tager et glas ”delle rødvin” og ved jeg snart skal ud og købe nye bukser. Jeg trækker den lige lidt ;-)

Rigtig god dag til jer alle som har læst med her- jeg fortsætter med at give mig tid til at tænke, tygge og have god tid til at lave min dejlige salat inspirerede aftensmad.

Sanne

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 16-04-2018 kl. 15:18 af

Super flot skriv. Du - og andre - er meget velkomne hos "fredagstaberne".

Jeg er enig, her er lidt for stille. Det er et fint forum til at dele oplevelser og erfaringer. Brug det!

"Kalorietælleren" virker for mig - her i weekenden tilføjede jeg 129g "Amagerstrang" (= 383 kcal) i et svagt moment. Lidt dumt da jeg hellere ville have haft to øl.
Man kan lyve for alle andre men ikke for sig selv - eller vægten :)

Jeg er på vægten næsten hver eneste hverdag morgen. Idag plus 0.4 fra fredag - ikke skræmmende eller unormalt for mig efter en weekend - men det betyder, at jeg skal holde lidt mere tilbage i et par dage.

Jeg har tabt ca 10 kg fra januar og har ikke vejet mindre i de sidste 8 år (max var ca 108).

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 16-04-2018 kl. 18:07 af

Hej Sanne

Hvor dejligt med lidt liv, og jeg er enig med Fritzi i, at det er en rigtig fin beretning du kommer med. Og ja, kender også alle tanker, forkerte beslutninger og alle faldhullerne. :)

Jeg vejede lige over 100 kg, pr 1.august 2017 og havde levet med en meget dårlig administreret sukkersyge i ca 6 år. Pludselig var det altså nok!!

Jeg kastede mig ud i LCHF livsstilen og i løbet af 4 mdr tabte jeg mig 19 kg uden på noget tidspunkt at være sulten og uden på noget tidspunkt at tælle kalorier:) :) ( Jeg er iøvrigt af den opfattelse, at vi alle finder den vej, der passer bedst til os i vores bestræbelser på at komme af med fedtet :) )Mine sukkertal og mit blodtryk og ikke mindst mine muskler har aldrig haft det bedre :) Har ikke gået under 10.000 skridt om dagen 6 dage om ugen. Og har som regel gået omkring de 14.000. Aldrig har jeg sovet bedre eller haft det bedre.

Derfor er det da også helt utroligt, at jeg lige skulle se om det nu også kunne passe, at mine gamle livsvaner var lige så dårlige som jeg troede. Så efter 4 mdr. hvor jeg spiste alt for meget sukker og ikke rigtig kom så meget ud på går-ture mere.....det var jo også så koldt :), steg vægten støt og roligt til 87,5 kg. Og mine sukkertal, som for mig er det mest motiverende kom også højt op igen.

Men nu er jeg tilbage i de faste rammer og spiser sundt og godt igen. Går mange skridt hver dag og har fået mine sukkertal ned igen.

Jeg har planer om at veje omkring 76 kg når vi når frem til 1. august

Og kom endelig med på fredagsvejningerne. Det er dejligt motiverende og der er hjælp at hente, når det er svært :)

Vh
Ludvig40

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 24-04-2018 kl. 12:38 af

Hej Friizi og Ludvig
Hyggeligt med kommentar og jeg kan se, at jeg ikke er den eneste der er liv i her på siderne ;-))

Ludvig du er godt nok udfordret men hvor er det godt, at du har sådan en fokus på det der virker for dig, det er vejen frem :-) og Friizi super godt gået, jeg kunne dog aldrig veje mig hver dag så ville jeg blive sur og umotiveret når jeg ikke lige havde tabt mig - bare en dag før, så går der kludder i det.

Hilsner herfra Sanne

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 30-04-2018 kl. 10:20 af

Jeg er her også. Skal se om jeg ikke kan finde motivationene igen. Jeg har tidligere tabt ca. 12 kg. her på siden, men er nu godt på vej til at tage dem på igen. 6 kg. sidder igen på sidebenene. Hvor ville jeg ønske, at jeg bare kunne lukke munden og sige nej tak til alle fristelserne, men hvor er det svært.

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 30-04-2018 kl. 17:27 af

Jeg er her også....
Og her går det op og ned så siger den plus den ene uge og minus den anden.... men som du siger Gitte det kan være svært med den motivation mangler lidt det der med at vægten giver et godt dyk ned så man kan finde sin motivation igen:-)
Går med en diskusprolaps og det gør det så ikke nemmere når man lige trøste hygger lidt pga smerter...
Håber at det lykkes vores vægttab...

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 02-05-2018 kl. 09:26 af

Så er jeg i gang med at bruge kalorietælleren igen. Har i flere år tænkt, at jeg kunne klare det uden, men nu må jeg tilbage og få en lussing hver gang jeg vælger det forkerte.

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 03-05-2018 kl. 15:31 af

Hej Gitte og Kattepigen:-)
Dejligt at der var to mere :-)
Jeg oplever, at det er svært lige så snart, at man skal noget andet end det man plejer. feks. lidt problemer så hygger alle mand og der vil man jo ikke melde fra fællesskabet men, hvor bliver jeg dog utilpas når jeg så er færdig med at spise, lidt hjertebanken og halsbrand om natten - det bekræfter mig blot i at jeg saftsusme skal videre. Vægten er jeg sur på for den sladrer om min standhaftighed……….. eller mangel på samme.

Jeg skal ligge på max 1200 kcal om dagen, har jeg besluttet og det går nogenlunde og det er det. De dage hvor jeg går over de 1200 kcal, så tænker jeg dog over det inden jeg skovler 20 ekstra mandler ind eller siger ja til en lækker kaffe ! OG hver gang det sker tænker jeg, hvor er det godt at jeg har min lille kalorietæller for det giver altså en kanon indsigt i, hvad der rent faktisk foregår omkring munden og ned til maven .

Og det bringer mig tilbage til mit første indlæg om hvor meget vores ellers ”lille” hjerne betyder for vores valg og dermed velfærd.

Gitte – i dag og i går var der kage på jobbet – jeg gik hen og kiggede og tænkte at den glasur kunne de da have lagt lidt bedre på, men godt jeg ikke skulle have noget for det så altså også for sødt ud, men en kop frisk kaffe det var dejligt. OG så tog jeg 18 mandler ;-) Sådan har vi vores metoder og jeg syntes det er fedt at du har gang i kalorietælleren igen, for så er hjernen på rette vej, den har bare haft brug for en pause.

Kattepigen - det er bare ikke godt med sådan en diskusprolaps, den kan jo sagtens bringe en ud af kurs så god bedring.

Jeg vælger det jeg hygger mig med :-) og jeg har brug for 1 tsk. rød pesto eller guacamole på min salat eller gulerødder med dip i skyr neutral – jeg elsker holiday dip og det kan sagtens lade sig gøre – det er kun halvvejs slemt og sådan er det bare. Når jeg har fået nok, har jeg ikke lyst til andet, men så spiser jeg ikke noget rigtigt slemt.

Jeg ligner stadigvæk en vittighed i hovedet når jeg bruger kalorietællerene og må skære halvdelen fra fordi ”det var da vist for meget” – og ”hold da op hvor er der mange kalorier i” feks. ”røget laks” fremfor røget ørred ? 125 g vs 100 g? Burde man ikke vide det, næ det har jeg aldrig tænkt på.

Jo jeg tror på vi taber os, fordi vi har fokus på det rigtige og vi har penge på lommen fordi vi ikke bruger penge på uduelige taberkure ;-) God weekend snart – jeg tager ud og rejser en lille tur og så må jeg forholde mig til det når jeg er hjemme igen. Jeg tror jeg stadigvæk vil træffe fornuftige valg for nu har jeg jo fået øjnene op for forskellighederne kcal mæssigt. Og så har jeg købt nye bukser, som formentlig vil stramme hvis jeg fylder for meget i ;-))

En pose med stolpebeton?

Oprettet d. 31-05-2018 kl. 14:26 af

Hvor i alverden kommer stolpebeton ind i billedet?

JO, jeg har gået en tur i haven med en, omend lille pose, med 15 kg stolpebeton - vi er ved at lave hegn :-) og det er præcis det og 400 gram jeg har tabt siden 12 feb. For dælen det var sgu tungt!! Til behagelig info kan stolpebeton også fås i 25 kg sække og den dag kommer - og så tror jeg I får et billede af giraffen her med posen på maven ;-)) fortsat god sidste majdag, med her på Falster, 25 graders varme.
/Sanne

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 13-06-2018 kl. 08:02 af

Tillykke med de 15,4 kg, er super fedt? Det går den rigtige vej og ja de findes også i 25 kg og der skal du nok også komme hen... så fedt?

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 19-06-2018 kl. 10:19 af

Tak kattepigen :-) nu er det 16.2 kg

En BMI tanke som lige tilfældigvis ramte mig, her en kedelig tirsdag morgen, med alt for mange opgaver!

Nå da, har lige "opdaget" at skal mit BMI under de 25 som er anbefalet for normalvægtig, så skal jeg ikke tabe 35, men 42 kg.
Så var det da godt jeg ikke havde tænkt mig at stoppe min nye levevis.
Men for fa.... hvor er det mange kg. uha da. Det må se mega godt ud og det er mange år siden, jeg så den Sanne sidst ;-)

Dvs. at målet må være 42 kg. Men der er jo også "kun" 25.8 kg tilbage. Og jeg tygger mig stille og roligt frem:-)
Syltede hvidløg i chilli og soltørrede tomater er det nye in i saltaterne.
Rigtig god uge til jer alle.

Sanne

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 25-06-2018 kl. 11:12 af

Tillykke med de minus 16,2kg, det er super fedt?
Og godt at du ikke har hele 42 kg du skal tabe dig men kun 25,8 det er da fedt og tænk så har du tabt 42 kg i det hele når du er der hvor BMI er sundt, jeg tænker tit hvorfor går man sådan og tænker på BMI da det hele jo handler om hvornår man er tilfreds med sig selv og sin krop ?
Jeg har i dag tabt 11,3 kg så har jeg kun 25,4 tilbage det vil sige et samlet vægttab på 36,7kg hvis man skal gå efter BMI...
Håber at det går godt med dit vægttab.....

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 02-07-2018 kl. 10:51 af

Hej Katte pigen
Jeg har lige lavet et indlæg under fredags vejning, hvor jeg skriver lidt om min stilstand ;-) Jeg har ikke tabt mere denne mdr. Det ser sørme ud til at vi ligner lidt hinanden, i vores ønske om antal tabt kg :-) Jeg håber det går fint med dit vægttab Hvornår startede du med at tabe dig ? og har du sat en slut dato som "mål".

Hilsner fra Sanne

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 09-07-2018 kl. 10:25 af

Tjek ! så ramte jeg minus 18 kg.
Efter en dødkedelig juni måned med så godt som ikke noget vægttab.

Start 12-02-2018 = 115 kg
8-7-2018 = 97 kg
Mål marts 2019 minus 35 kg.

Det er lige præcis 9 flasker 2 l. danskvand og jeg ved godt, hvor tunge de er ;-)

Sanne

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 10-07-2018 kl. 13:31 af

Super godt gået? Du er sej glæder mig også til at jeg kommer ned under de 100....

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 12-07-2018 kl. 11:58 af

Hej Kattepigen
Tak skal du have. Ja, at komme under 100 kg er magisk for hvornår var det lige man kom over?
Når jeg nu lige tænker efter, så var det jo for lidt siden? og når jeg ser på billeder så kom de sidste 15 kg jo ikke på "for lidt siden". Men det er en super fornemmelse, det var godt nok en sej juni mdr. uden noget tab overhovedet, men alt i alt et hurtigt vægttab som helst skal fortsætte.
Hvad mangler du og hvor er du i dit vægt tab og går det bedre med ryggen:-)
Hilsner fra Sanne

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 12-07-2018 kl. 18:01 af

Hej hej

Håber også at jeg snart kan komme der hvor du er nu, min vægt siger desværre 103,8 og ved at den nok skal sige lidt mere på mandag da jeg har 2 fødselsdage jeg skal i weekenden men så ved jeg at jeg har en uge til at komme ned på 103,8 igen så 4 kg vil gøre meget da jeg så er under de 100 og håber at jeg snart er der.... hvad gør du???? Synes det går så godt for dig?

Jeg har døjet meget med smerterne i ryggen men det går bedre men er så blevet opereret i mit ben og må nok sige der fik jeg ondt af mig selv ja de 2 smerter sammen gjorde mig helt skør og jeg trøste spist og vægten sagde 106,2 så to jeg lige 3 dage hvor jeg var super sund og så siger vægten 103,8 blev super glad nu skal jeg lige have weekenden overstået med alt det fødselsdag og ved at jeg nok lige skal tabe det samme kg igen men gøre ikke noget for har klaret det før... og her efter går kampen ind for at komme under de 100??? men kan godt mærke at jeg mangler mere støtte til det i en stressende hverdag med små børn og arbejde...

Men Sanne hvad gør du???? Siden at de kg bare rasler af?
Dyrker du meget motion ???? Hvad med kosten??

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 13-07-2018 kl. 10:07 af

Hej Kattepigen
Godt at høre du har det bedre trods at det ikke er helt godt endnu, du er da også lidt udfordret. Og ih altså, så de fødselsdage!! ?

Motion= nej - det har jeg aldrig og kommer aldrig til at finde fornøjeligt, mit allerførste indlæg her på siden siger, det meget godt.
Jeg kommer heller aldrig over de 10.000 skridt som der anbefales nærmere en 5000 skridt MAX.
Jeg har en fin anordning i lommen, som tæller skridt og lige nu kl. 9.30 har jeg gået 570 skridt, der er 200 skridt over til kaffen ? Men det bliver bare ikke til så meget, jeg sidder ned på jobbet og kører i bil til og fra, så heller ikke der sker der noget.

Jeg spiser ikke ris, pasta, kartofler og hvidt brød. Jeg får max 1200 kcal om dagen. Nu kigger jeg lige på mine notater og alt er cirka ?.

4 måltider, morgen (230 kcal)(ca kl. 9-9.30), middag (250-300 kcal)(ca kl 12), gulerødder til eftermiddag (400 g 144 kcal) og aftensmad (400-500 kcal)(ca kl 19-19.30) inc et glas vin (1 dl 105 kcal) ;-) Det er hoved ingredienserne. Får jeg nu 2 glas vin så prøver jeg at justere med maden, især kødet (vælger rejer frem for fed fisk) ellers går det nok lige. Jeg spiser kun kålsalat til aftensmaden ikke iceberg mm. og snyder med det, der er skyllet og vasket fra fakta og netto (50g) er jeg voldsomt sulten øger jeg salaten med en håndfuld (ca 50g). Jeg plejer at tage 200 gram kød. Mest grillet kylling og det er meget vigtigt og må helst ikke afviges. Og så har jeg det der med tapas så jeg bruger aldrig købe dressing, men klipper 2-3 soltørrede tomater ud i små strimler, eller 20 g rød pesto fordelt i klatter over salaten og det er min luksus ;-) I love it ?
Og så prøver jeg at være på forkant med mine dårlige vaner, så jeg ikke får en undskyldning for lige at snuppe noget hurtigt ? Og så det allervigtigste- jeg har besluttet mig for at tabe mig, så når der er feriemorgenbrød og det er der dælmne meget af, så kommer jeg med min skyr og blåbær eller feriekage så er jeg der og nyder at se de andre spise kage, men jeg skal ikke have noget og sådan er det bare. Hvis jeg først tænker - bare et lille stykke hvad er så forskellen på det og et større? for så er hjernen vågnet og vil have mere ? måske ikke lige med det sammen men i aften eller i morgen, så nej tak. Og hvornår er nok, nok?
Jamen det har jeg jo lige besluttet mig for at det er NU ? så jeg holder blikket nede, hvis jeg føler mig fristet og det virker for mig. Jeg kan godt sige umm, det lugter dejligt men samtidigt siger jeg "og det er ikke til mig, og måske har de der skal spise det valgt noget andet fra". Det handler i min optik om prioritering og som du kan læse så gør jeg det hele tiden.
OG var jeg ikke alligevel faldet i et par gange så havde min vægt ikke holdt sig i ro hele juni mdr. hmmmmm.
Over and out - held og lykke til med dig kattepigen, jeg syntes du har fokus og det er det der bringer os videre ?
Hilsner fra Sanne

Sv: Hvor er her stille ;-) mor er blevet egoist

Oprettet d. 14-07-2018 kl. 20:10 af

Tak fordi du fortalte hvordan du gør kan se vi er meget ens på den måde tingene bliver gjort på..,
Men altid godt lige at se hvordan andre gør.,
Så nu er alt det fødselsdag halløj over som sagt 2 stk var fredag aften og så hele dagen i dag fra brunch til eftermiddagskaffe i dag og nej jeg har ikke begrænset mig har festet og hygget og det var jeg afklaret med fra starten af at det var det jeg ville gøre, men det gør også at jeg bare er mega klar igen for føj hvor har jeg haft det dårligt puha ondt i maven? så i morgen holder jeg en faste dag skal have ro i maven og så tager jeg på vægten og ser hvor meget skaden er på, og tager den så derefter, kan mærke efter de her 2 dage at jeg havde gang i noget der var godt for min krop og er så klar til at komme tilbage til det igen efter de her 2 dage....
Så det er lige på og hårdt fra i morgen og glæder mig allerede....
God weekend

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.