Husk mig

[Ny bruger] [Glemt adgangskode?]
Facebook Twitter

Jeg kan ikke spise så meget som jeg skal

Oprettet d. 07-11-2019 kl. 09:28 af , sidst redigeret d. 07-11-2019 kl. 10:15

Mit vægttabsmål har været at smide 10 kilo på 4 måneder.
Jeg spiser omkring 700-1000 kalorier om dagen - hvilket jeg stort set altid har gjort, her skal der lægges vægt på ordet spiser! - for ud over kosten er der røget kalorier ind via vin og sodavand...
Jeg er 165 høj, kvinde, 41 år og vejer pt. 62,6 kg. Mit mål er 51 kg. Jeg er over en 1 måned inde i forløbet men har kun tabt mig lidt over et kilo (målet var et halvt til et helt kilo om ugen)
Jeg spiser sundt og træner en time om dagen 4 dage om ugen og går til 1 times fitness en gang om ugen.
Vin og sodavand er droppet - altså de kalorier som har holdt mig oppe på et normalt kalorieindtag førhen.
Jeg ved godt at jeg spiser alt for lidt og at det sagtens kan have noget at gøre med at jeg ikke smider kiloene så hurtigt som ønsket.
Jeg havde som sagt satset på at smide et halvt til et helt kilo om ugen, men jeg syntes ikke rigtigt at der sker det store. Vægten kan svinge et helt kilo til halvanden fra fra dag til dag og jeg vejer mig nøjagtigt samme tid hver morgen på tom mave. Jeg skal i følge siden her spise 1300 kalorier om dagen, men det er helt umuligt for mig at spise så meget. Det er en kamp bare at komme op over 1000 kalorier!!!

Nogle der har samme problem, råd?

NB: Forneden kan I se hvordan min kost typisk ser ud på en dag.

Sv: Jeg kan ikke spise så meget som jeg skal

Oprettet d. 07-11-2019 kl. 09:42 af , sidst redigeret d. 07-11-2019 kl. 09:45

• skærmbillede 2019-11-07 kl

Her er hvordan en normal dag ser ud for mig.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.