Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Kalorietæller...

Oprettet d. 21-06-2012 kl. 09:21 af

Hvordan kan det være jeg får flere kalorie til rådighed når jeg taber mig???

Hver dag taster jeg min nye vægt ind i appen jeg har downloaded og har jeg tabt mig får jeg råderet over flere kalorier...det giver jo ingen mening - er det mig der har tastet noget forker i grund indstillinger, eller er der en fejl i systemet???

Kh Mette

Sv: Kalorietæller...

Oprettet d. 21-06-2012 kl. 09:56 af

Jeg har undret mig over det samme. Det eneste jeg kan komme på som en mulig forklaring er, at jeg, når jeg taber mig, er tættere på mit mål, og derfor ikke behøver at spise for det samme (lavere) kalorie antal, som da jeg var længere væk fra mit mål.
Giver det mening?

Sv: Kalorietæller...

Oprettet d. 21-06-2012 kl. 13:27 af , sidst redigeret d. 21-06-2012 kl. 13:29

Hej,

Normalt så spørger folk hvorfor de må spise færre kalorier hver dag for at nå deres mål (når ens vægt ikke falder eller ikke bliver opdateret).

Hvis du observerer at kaloriegrænsen generelt stiger (i forhold til dagen før) når du indtaster ny vægt skyldes det, at du taber dig hurtigere end beregnet via formlen. Dette skal du kun være glad for :-)

Formlen tager højde for: nuværende vægt (den du opdaterer), antal dage til at nå målet, alder og køn.

Sv: Kalorietæller...

Oprettet d. 21-06-2012 kl. 15:39 af

Tak til jer begge - begge jeres svar giver mening!

Jeg syntes jo selv jeg er super sej, men det er jo opløftende, at appen syntes det samme ;-)))

Tak for hurtig tilbagemelding - det her debatforum virker bare super ;-)

Vh Mette

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.