Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 01-02-2012 kl. 18:30 af

Jeg har hele tiden brugt kalorietælleren, men i dag kommer de forskellige ting bare ikke frem, skriver jeg feks agurk plejer der at komme en liste med agurk rå, og forskellige forslag bla syltede og udenlandske osv. De kommer bare ikke frem i dag, har jeg lavet nogle valg eller fravalg et sted på siden??

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 01-02-2012 kl. 18:40 af

Jeg har samme problem?

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 01-02-2012 kl. 18:47 af

Til gengæld virker motionstælleren fint, så det ser ret flot ud ;-) Jeg har sendt besked til webmaster om problemet.

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 01-02-2012 kl. 20:15 af

Jeg har samme problem, tænkte også om jeg havde slået en funktion til, siden den kun kom med slik og chokoladeforslag når jeg tastede min mad ind;-)

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 01-02-2012 kl. 22:43 af

Hej.
Tak for jeres indslag, så dem tilfældigt, har også rodet med det, troede det var mig, der gjorde noget forkert.

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 02-02-2012 kl. 08:13 af

Hej
kalorietælleren virker ikke dag d 2-2-12.Da jeg lige er
starede herinde og min vægt er begyndt at gå ned efter jeg er holder øjer, med hvor meget jeg må få.
Vil jeg høre om hvornår den kommer op og køre igen ville jo være ærgeligt hvis jeg begyndte, at tage på igen

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 02-02-2012 kl. 09:42 af

hej
brug manuelt det virker

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 02-02-2012 kl. 10:18 af

Jeg arbejder på det, forhåbentligt kan jeg løse det hurtigt.

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 02-02-2012 kl. 10:32 af , sidst redigeret d. 02-02-2012 kl. 10:34

Jeg kan godt se hvad problemet er nu. Den henter kun 100 fødevarer fra serveren og ikke andet. Det skyldes en udvidelse jeg lavede til søgning i fødevarer (på serveren - hvilket benyttes af iPhone app'en) hvor der blandt andet kom denne begrænsning på, jeg fixer det inden for 5-10 minutter. (på et tidspunkt laver jeg også kalorietælleren her på hjemmesiden om til at benytte den samme server-side søgefunktionalitet som iPhone app'en benytter)

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 02-02-2012 kl. 10:39 af

Det skulle virke igen nu... Beklager mange gange, det var mig selv der ødelagde det :(

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 02-02-2012 kl. 10:45 af

TUSINDE TAK det var dejligt

Sv: Kalorietælleren virker ikke i dag??

Oprettet d. 02-02-2012 kl. 21:08 af

Tak Bjarne. Jeg var hurtig til at tro det var mig selv, men slap for dumme it -vitser, når nu det var hos jer fejlen lå;))

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.