Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Kalorietælling MÅ være det rigtige.

Oprettet d. 17-07-2011 kl. 13:47 af

Håber der også er plads til en årgang 1954 herinde. Er startet på dette sidste forsøg på, med at komme de overflødige kg. til livs. Jeg har altid gået uden om kalorietælling, fordi det syntes besværligt. Måske nok en masiv undskyldning, for at springe over hvor gærdet er lavest. Så nu skal alt noteres, så kan jeg se, at det er det rigtige jeg gør..... Har også lagt Aps ind på min mobil, så der er ingen undskyldninger nu. Jeg føler mig enormt motiveret, fordi jeg nu har valgt dette, der synes mest logisk: spiser man mere end man forbrænder, ja så går det den gale vej.........

Sv: Kalorietælling MÅ være det rigtige.

Oprettet d. 17-07-2011 kl. 16:18 af

Ønsker dig alt held og lykke og lyder da til at der virkelig er en ordenlig omgang motivation hængende hos dig. Det er rigtig fint og kan da konstatere at det faktisk hjælper at tælle kalorier, men må også indrømme at det den først stk tid vil være hårdt, for du spiser jo mindre end du er vant til...så derfor nok en smule mad trang....men det bliver afhjulpet lidt hvis du husker at drikke masser af masser af vand.... :)
Jeg kender det kun alt for godt det med at springe over hvor gærdet er lavest, men det holder jo bare ikke...så det er bare på med vanten og komme i gang :)
Held og lykke endnu engang....det skal nok lykkes :-)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.