Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Langsom start.

Oprettet d. 25-02-2012 kl. 14:07 af

Hej derude.

Nu har jeg været igang med at tælle kalorier siden søndag. Søndag morgen vejede jeg mig, og da stod den på 75,7 kg. Efter tre dag(søndag, mandag og tirsdag) med kalorie tælleri, vejede jeg 74,9 kg onsdag morgen. Bliv vild glad over at se at der var røget 800 g af på tre dage. Så jeg fortsatte og vejede mig så igen her til morgen(lørdag). Der stod vægten stadig på 74,9 kg? Hmm mærkeligt!

Jeg må spise lidt over 1300 kalorier om dagen, men har faktisk kun spist ca 1000 kalorier hver dagen siden søndag.

Så meget lille vægttab til mig på næsten en uge.
Havde håbet på 800g gram mindre på min krop her til morgen.

Sv: Langsom start.

Oprettet d. 25-02-2012 kl. 15:21 af

en uge er meget kort tid at bedømme det på. bare give det mere tid og hold dig til kun at have en fast vejningsdag om ugen. (personligt bruger jeg mandag til min "officielle" vægt). Din vægt kan fra dag til dag nemt variere med 1-2kilo alene pga. mad og drikke, uden at du som sådan har taget på eller tabt dig.

Ca. et kilo om ugen er stadig et meget højt og flot vægtab, så bare giv det tid.

Sv: Langsom start.

Oprettet d. 29-02-2012 kl. 11:33 af

Jeg har perioder, hvor det går meget langsomt, og perioder, hvor det går lynhurtigt. Som Atrus siger, så skal du nok bare give det tid.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.