Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Meget meget svært...

Oprettet d. 06-06-2012 kl. 07:08 af

Såå er jeg kommet på skoleophold i jylland, i denne her uge, og der er mad tre gange om dagen, fantastisk at man ikke selv skal lave det.

Men så er det godt nok svært at holde sig til de sunde alternativer.

jeg har valgt ikke at tælle i denne her uge da jeg nogenlunde godt ved hvad jeg kan indtage uden at overstige mit kalorie max.

men ja, det er svært at holde sig fra det hvide morgenbrød, og kartoflerne og ris om aften, liige på det punkt er jeg nok faldet lidt i.

jeg har kun spist det i meget meget så mængder, men alligevel så er det jo forkert.

Sv: Meget meget svært...

Oprettet d. 06-06-2012 kl. 07:37 af

Hej,
Flot at du kan holde dig nogenlunde 'på måtten'. Det kan være svært at holde kuren, når man ikke kontrollerer, hvad der kommer på bordet :)
Måske kunne du gøre det lidt lettere for dig selv, hvis du blot satte dit mål for denne uge til, at du ikke tager på?
Og lige en ting til: det er ikke forkert som sådan at spise raffinerede kulhydrater. De mætter bare ikke så meget som de andre. Hold dig til (kogte) kartofler, hvor du kan, for dem må du spise 120 g af, mod 60 g ris/pasta. Tag så meget kød, du kan tillade dig og fyld så op med grønsager, så skal det nok gå!
Held og lykke!

Sv: Meget meget svært...

Oprettet d. 06-06-2012 kl. 21:35 af

mit mål er enlig også bare ikke at tage på... men hold da op det er godt nok svært med såen en gang rigtigt sønderjysk mad buffet.. der er ikke meget at vælge imellem... de har ikke engang noget groft morgenbrød... ! :0 hihi... men ja nu er det hjem imorgen.. så er det tilbage til den gode stil.. :)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.