Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

min krop forbrænder ikke uden motion..

Oprettet d. 15-07-2011 kl. 11:07 af

Heej..
Er ny her, men dejligt at finde sådan en smart side, hvor man ka tælle kalorierne på sin tlf når man er på job :)

Jeg er en pige på 24 år..
Jeg vejed i Februar 2010 98kg, besluttede mig for at tabe mig og smed faktisk 25 kg på lidt over et halv år..
så kom julen og jeg gav mig selv lidt frit spil..
Men siden der har jeg været igennem det ene mislykkedes forsøg efter det andet.. Og vejer nu de 80 igen..
Det har hele vejen igennem været motion der har spillet den vigtigste rolle, for hvis jeg ikke motionere hver dag så taber jeg mig ikke.. Slet ikke det mindste.. :(

Jeg arbejder som kok, hvilket gør at jeg Fredag-Søndag ikke rigtig har mulighed for motion, så det er som om jeg starter forfra efter hver weekend med igen at tabe det jeg har tabt i løbet af ugen..

Andre der måske oplever det samme..
Synes det er nederlag efter nederlag, især når man har været nede på ønskevægten men bare ikke kan komme derned igen :(
Jeg er oss rigtig bange for når jeg endelig kommer derned igen at jeg så skal kæmpe for at holde vægten, jeg kan nemlig tage op til 4 kg på, på en uge bare uden at synde særlig meget, men ka oss smide op til 4 kg.. Det meget forskelligt..
Men pt står kommer jeg ikke længere ned end 80 :(

Beklager mit lange indlæg, men håber der nogen der kan hjælpe mig :(

Sv: min krop forbrænder ikke uden motion..

Oprettet d. 15-07-2011 kl. 11:19 af