Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Min største last(chai latte the)

Oprettet d. 06-03-2021 kl. 10:49 af

Hej☀️
Som ny i alt det her, forsøger jeg mig med at scanne koder, taste korrekt ind osv.
Nu har jeg skiftet min “meget nødvendige” morgen-kop chai latte the ud med en ‘skinny’ udgave. På æsken står der ‘35,3 kcal pr. 100 ml færdig drik’, men når jeg scanner stregkoden herinde siger den ‘70 kcal. pr. 100 ml færdig drik’.
Det er noget af en forskel??‍♀️
Så hvorfor kan jeg enten ikke regne med det der står på æsken eller de tal jeg får ud af at scanne?

Sv: Min største last(chai latte the)

Oprettet d. 11-03-2021 kl. 13:29 af

Google det, selv om det står der i forvejen. Om ikke andet så til tjek indtil det sidder på rygraden.
chai latte (fredsted) pr portion indeholder i alt 105 kalorier / 439 KJ per 100 vs Skinny Chai Latte (1 brev = 100ml) indeholder i alt 70 kalorier / 293 KJ per 100 gram.

Er det der står skudt helt ved siden af så opret din egen chai latte med de korrekte talunder mine opskrifter alt baseret på 100 g.

https://iform.dk/sund-mad/saa-mange-kalorier-er-der-i-11-populaere-drikkevarer

Vh
MyWay

Sv: Min største last(chai latte the)

Oprettet d. 16-03-2021 kl. 19:29 af

Chai latte er også min største last men jeg køber mærket David Rio også den sukkerfri variant orcha Spice der er nemlig 70kcal pr 100ml og jeg drikker nok højest 2x200ml på en dag hvor jeg før min fedmeoperation drak op til næsten det dobbelte men nu må jeg kun indtage 1200kcal om dagen

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.