Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Nu er det nu :-)

Oprettet d. 20-08-2011 kl. 14:50 af

Hej alle..
Så nu må jeg slå bremsen i, vægten er "sneget" sig op på 96 kg, så er ikke længer overvægtig med FED...!!! Det er vist første gang i mit "fede" liv jeg har prøvet det..
Har de sidste 4 år, stødt taget min. 5 kg på om året, og en gravidite har ikke gjort det bedre..
Men nu er den lille ikke fuld amme barn mere, så nu må jeg gerne gå på kur.. Ja, en god undskyldning, for ikke at gøre noget, ammer jo fuldt..:-D Så nu skal min tunge numse op af sofaen og regnorm rygraden skal stives af, så jeg kan som min. smide 20 kg.. En tynd sild bliver jeg aldrig.. ;-) Håber at i vil støtte og sparke mig i røven, når jeg kommer til at synde, og syntes at mit liv er øv.. Så vil jeg dele ud af juhu oplevelser, og give støtte og motivation retur...:-) Dag er indtil vidre været super, døjer dog med lidt hovde pine, kroppen modarbejder dette projekt.. Men jeg er stærker...!! Fantatisk lørdag til jer alle...

Lolpop....:-)

Sv: Nu er det nu :-)

Oprettet d. 20-08-2011 kl. 15:54 af

hejsa Lolpop

Uha jeg kender det så udemærket. Jeg skal gerne sparke dig i r*ven hvis du gør det samme for mig. Jeg har en tråd der faktisk hedder noget nær det din hedder og så kan vi jo følge hinanden på hver sin tråd og give opmuntrende ord når dagen lykkedes og sparke hinandens røv når der er noget der går galt!!!
Vægten hos mig sneg sig op på 90,5 og det er det meste jeg nogensinde i mit liv har vejet....så kender godt problemet!!!
hvis du er med på den, så er jeg også :D

Good luck there :)

Star25 :D

Sv: Nu er det nu :-)

Oprettet d. 20-08-2011 kl. 20:19 af

lyder super...:-D Lad os starte kampen mod kg..

Sv: Nu er det nu :-)

Oprettet d. 21-08-2011 kl. 09:40 af

Bare en aftale :D

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.