Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Øv, det står så stille :(

Oprettet d. 29-05-2012 kl. 00:19 af

Efter at have tabt 17 kg. på lidt over tre måneder, er min vægt gået fuldstændig i stå omkring de 83. De sidste 4 uger, har den ikke rokket sig ud af stedet.

Jeg havde regnet med, at det ville ske omkring dette tidspunkt, for det var min udgangsvægt, før jeg begyndte at tage meget på igen. På en måde, er det også ok, for jeg var lige ved ikke at kunne kende mig selv længere. Jeg vil gerne have både sjælen og huden med, og jeg trives faktisk rigtig godt med den vægt, jeg har nu. Jeg føler mig normal igen, efter nogle år, hvor jeg bare følte mig som en spærreballon, og det hele tiden blev værre.

Men jeg vil jo gerne længere ned. Derfor er det virkelig svært og demotiverende, at der ikke sker noget som helst.

Jeg forventer ikke, at jeg kan blive ved med at tabe mig i lyntempo, og ville være tilfreds, hvis det bare gik lidt nedad. Men vægten cykler op og ned mellem 82,5 og 83,5. Når jeg er på 82,5 håber, håber, håber jeg, at vægten er faldet yderligere den næste dag - men det er endnu ikke sket. tvært imod kan jeg så lægge måske et halvt eller helt kilo til, og så bruge 2 dage på at tabe det - det er virkelig surt :(

Jeg har prøvet at lægge dele af min motion om til andre - og hårdere træningsformer. Jeg har prøvet at skrue op og ned for kalorieindtaget, men alt har været resultatløst.

Øv, øv, og atter øv.

Normalt ville dette være tidspunktet, hvor jeg begyndte at lade stå til, men sådan skal det ikke være denne gang.

Hvad er den længste periode med stilstand, I har oplevet, og hvad gør I for at holde gejsten oppe, når vægten står stille? Og er der noget, man kan skrue på, som er mere effektivt end andet?

Sv: Øv, det står så stille :(

Oprettet d. 29-05-2012 kl. 17:04 af

du skal bare holde ud!! så skal det nok komme til at gå nedad igen... og som du selv siger det er vigtigt at have både sjæl og hud med:)

det er et fantastisk flot vægttab du hr opnået indtil nu og helt sikker på det nok skal komme til at gå :)

Sv: Øv, det står så stille :(

Oprettet d. 30-05-2012 kl. 07:56 af

Tak for de søde ord :)
Der var faktisk røget 800 g i går og yderligere 300 g i dag, så nu går det den rigtige vej :D

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.