Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Sikken en øjenåbner :-(

Oprettet d. 14-08-2011 kl. 10:20 af

Jeg elsker fisk og spiser meget fisk. Igår spiste jeg 2 rundtenomer rugbrud med hver 2 stykker sild på (jeg plejer at tage 4 på et stykke rugbrød men ville spare). De 4 stykker sild kostede 556 kcal. uden brød eller noget som helst!!!
Det ødelagde ikke alene hele min dags kalorier, da vi skulle have gæster om aftenen og jeg derfor ikke havde tid til at motionere, samt også fik for mange kalorier til aften.
Øv for en sur, sur skuffelse. Og jeg havde endda planlagt aftenens menu så den var sund og ret kaloriefattig. Jeg gider ikke engang at forsøge at slumpe mig til hvor galt det gik igår - men jeg har ihvertfald lært af det. Den positive ende på denne historie (og derfor jeg skriver den her) er, at jeg har lært en vigtig lektie. Hvis jeg ikke var begyndt at tælle kalorier, havde jeg fortsat med at spise sild i stor stil. Det gør jeg ikke mere :-)
Hav en god dag alle.

Sv: Sikken en øjenåbner :-(

Oprettet d. 15-08-2011 kl. 08:34 af

Ja det er helt vildt som det går op for en hvormegetder er de ting man gik og trode slet ik fedede . men hus nu på at sild har mange kalorier pga højt fedt og protein indhold og det er noget du gerne vil have fra fisk sp du må indelig ikke undlade sild fra din kost :-)

Sv: Sikken en øjenåbner :-(

Oprettet d. 16-08-2011 kl. 05:56 af

Det er også vildt hvor meget motion betyder. Jeg har altid haft den opfattelse at man næsten skulle løbe en maraton for at forbrænde et stykke kage, eller chokolade eller noget, for det synes jeg har været det fremherskende i debatten - samtidig med at de så har sagt at det er så vigtigt at motionere. Jeg har ikke haft ret meget styr på det :-)
Men ihvertfald så hjælper selv en lang (også kortere) gåtur pænt på regnskabet. Det er da også en positiv øjenåbner :-)
Jeg har tabt mig 1,7 kg. på 5 dage :-D

Sv: Sikken en øjenåbner :-(

Oprettet d. 19-08-2011 kl. 09:46 af

ja det er sjovt at se hvordan det hele såen hænger sammen igår spiste jeg kun havregryn med rosiner på og 1 blødkogt æg, og selvom jeg havde gået en time var det engang forbrændt, men det hjælper da noget på regenstykke og bare går en tur

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.