Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

skal vi hjælpe hinanden

Oprettet d. 09-08-2011 kl. 08:43 af

Skal over det næste lille år tabe 30 kg. Mangler en der vil følges med mig.
Jeg har især fokus på at få flyttet min psykologiske indgang til mad samtidigt med at kalorietallet skal overholdes.
Er det dig ??
vh Koglen

Sv: skal vi hjælpe hinanden

Oprettet d. 09-08-2011 kl. 09:39 af

Jeg følges gerne med dig. Skal selv tabe 25 kg índen maj :-).

Jeg skal på ophold på Ubberup Højskole d. 14 og være der i 14 dage. Der håber jeg at lære rigtig meget og ikke mindst, få vendt psyken så jeg kan nå mit mål :-)

Hilsen Britt

Sv: skal vi hjælpe hinanden

Oprettet d. 09-08-2011 kl. 20:44 af

lad os finde ud af om vi har kemi. Lige nu driller dette site helt vildt. Det tager 100 år at indlæse min mad og jeg har svært ved at komme på de forskellige sider. Ved ikke om det er noget nyt men hvis ikke sitet virker så bliver jeg hurtig utålmodig.

Jeg har haft en fin dag som er på vej den rigtige dag. Ved endnu ikke om jeg overholder kalorie max men jeg kan mærke jeg er begyndt at tænke anderledes. Hvor er du heldig du har fået et højskoleophold. At kunne fordybe sig 100 procent. Er det noget du har taget fri til og betaler for selv.

Jeg tog mig selv i at have spist 4 små kiks ved mit sidste møde ............først bagefter tænkte jeg hvad er det lige jeg har gang i. Kl var 17.30 og godt jeg ikke faldt i med alt muligt ekstra snoller på vejen hjem. Jeg havde et æble i tasken og heldigvis havde min mand lavet mad da jeg kom hjem ellers havde jeg nok overfaldt køleskabet
glæder mig til at lære dig at kende

Sv: skal vi hjælpe hinanden

Oprettet d. 09-08-2011 kl. 22:04 af

Hej igen :-)

Det er irriterende når teknikken ikke virker, det kan få mig godt på vej i det røde feldt :-).

Opholdet har jeg selv betalt, det bliver min ferie i år. Min mand har cyklet til Paris, og på den måde brugt af sin ferie, og når jeg kommer hjem, har vi en uge sammen og skal på ferie til Jylland :-).

Jeg glæder mig rigtig meget, og selv om jeg har lavet mad på en idrætshøjskole, er der med garanti en masse jeg kan lære.
For 14 dage siden blev jeg indlagt med betændt galdeblære og fik den fjernet. Siden har jeg tabt 7 kg, så det er en go start. Nu kan jeg ikke spise de store portioner mere, men spiser til gengæld noget oftere. Det ser ud til at virke, så det må være vejen frem, ihvertfald for mig :-).
Når jeg spiser tit, når jeg ikke at blive rigtig sulten, og på den måde får jeg ikke den store lyst til snold.

Go ide med et æble i tasken, så kan man altid spise det først, og så mærke efter om man har brug for mere. :-)

Har du et aktivt job, eller sidder du det meste af dagen?


'

Sv: skal vi hjælpe hinanden

Oprettet d. 12-08-2011 kl. 19:43 af

Hej
Undskyld jeg ikke skrev tilbage til dig. Jeg blev så hidsig på dette site over at det ikke virkede. Men det går ikke jeg skal i gang. Fra imorgen taster jeg igen kalorierne ind.

Jeg har et job med mange møder, hvor jeg konstant bliver fristet af søde og fede sager. derudover så er det meste motion når jeg flytter mig fra en stol til anden. sidste efterår fik jeg startet løb op. eller kald det løb. Men jeg forsøgte og det var virkelig hårdt min kondi er så elendig. I sommerhalvåret sejler jeg kajak. Jeg skal have det lunteløb startet op igen.

Er du økonoma eller lign siden du har været i et højskole køkken. Ih altså min ferie er brugt op, men hvor ville jeg gerne med dig på højskole.
Kan vi skrive til hinanden på en anden måde end at blive ved med at skrive på denne tråd.

Sv: skal vi hjælpe hinanden

Oprettet d. 16-08-2011 kl. 11:00 af

Hej :-)
Jeg fik god hjælp til at komme igang med løb gennem C25K programmet. Du kan finde det på nettet og det giver for mig god mening når jeg skal følge et bestemt program og kan strege ud (sætte flueben) når jeg gennemfører de forskellige løbe pas. det var virkelig en god overskuelig måde at få gang i løberiet igen :-) Så bare lige et lille råd til motion.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.