Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Tabt næsten 6 kg, 5 kg til målet.

Oprettet d. 23-08-2017 kl. 13:33 af

Hej,

Jeg er gået fra 67 kg til 61 kg over sommeren, og de sidste 3 kg de sidste 3 uger.

Målet er 56 kg.

Jeg har lavet et excel ark med vejninger og hvad jeg har spist - det virker super godt for mig sådan da jeg har overblik over hvad der har virket og hvordan jeg har haft det.

Men! den sidste uge - hvor at jeg om 2 dage skulle veje 60 kg - har min vægt konstant ligget på 61,2-,3-,4-,6 .... det er super frustrerende da jeg er meget målbevidst - og min krop følger ikke ligefrem med.

Jeg har valgt ikke at træne hårdt under forløbet da jeg synes det er nemmere at tabe sig - og så begynde at træne - dog går jeg omkring 4-10 km og dagen ( det variere meget - men gennemsnit er nok på 6 ) - cykler mellem 4-10 km om dagen - og tager en kort badetur i havet hver dag - og kommer i fitness og bokser nok hver anden uge - så sunde vaner det har jeg.

Men - vægten står stille nu...

En normal dag står som oftest på,

vågner mellem kl 7 og 9, varierer.

Drikker en stor glas varmt vand med øko citron når jeg vågner.

Så drikker jeg omkring 1/5 vand og en kop sort nespresso.

Efter det drikker jeg en Glowing Green Smoothie fra Kimberly Snider, da min hud har været lidt problematisk.

Efter det spiser jeg omkring kl 12 enten 200 kg kyllinge bryst med ketchup .. ( det er synderen ) ELLER 3 æg ( én blomme ) da jeg ikke kan lide smagen af æggeblome på panden med frisk spinat og kokusolie - begge med en stor portion kål med en sennup/æble cider edke/oliven olie dressing.

Til snacks er det meget forskelligt - som oftest et æble med kanel - uden sukker.

Jeg elsker läkeroler!

Og til aftensmad er det som oftest Laks, Kylling eller tunbøf med en masse salat med fx. tomat, avocado, ruccula og mere.

Jeg drikker nok lidt over 2-2,5L vand om dagen so inkludere te, citronvand og vand.

Jeg har en plan om at den 1. oktober skal jeg veje 56-57 kg og jeg ville blive super ærgerlig hvis jeg ikke kunne nå de mål.

For 2 somre siden var jeg nede og veje 55 kg og der var min krop i " bedste " stand - men det var også med en del træning, som der ikke er tid til nu og kroppen ændre sig altid - så derfor vil jeg have det helt fint med at nå mit mål på 56-57 kg.

Nogle der har nogle gode råd til at BOOSTE vægttabet?

Sv: Tabt næsten 6 kg, 5 kg til målet.

Oprettet d. 25-08-2017 kl. 14:33 af

Har du prøvet at tælle kalorierne for en dag? Det er jo sund mad men fed fisk, olie og avocado indeholder også mange kalorier, så måske der ryger for meget ned?

Det er ellers et flot vægttab :)

Sv: Tabt næsten 6 kg, 5 kg til målet.

Oprettet d. 27-08-2017 kl. 16:11 af

Hej Folpige!

Super flot vægttab - det er rigtig sejt gået af dig!
Dit exelark, er det et du selv har lavet, eller er det en skabelon du har fundet et sted?

Hvor længe har du været i gang med dit vægttab?
Jeg har tidligere oplevet, at der efter et par måneder går fuldstændig stå i mine tab. Det er dybt frustrerende, og mest af alt har jeg lyst til at opgive fordi det skal være så svært.
Dog er der rigtig mange kloge mennekser der siger, at det er der man for alvor skal hænge fast og holde fast i de gode vaner man har fået det første stykke tid.
På et eller andet tidspunkt vil det vende igen, hvornår er bare svært at sige.

Jeg er bange for at du bliver for ked af det og skuffet, hvis ikke det er vendt inden den dato du skriver.
Måske du skal gå lidt væk fra den dato, og så hellere sætte dig nogle små delmål indtil datoen, med ting som du vil opnå. Så som at fastholde dine svømmeture x antal gange om ugen, du skal spise så og så meget etc etc.

Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men forhåbentlig kommer der skub i tingene igen lige om lidt, jeg krydser mine fingre for dig :)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.