Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Tak :)

Oprettet d. 19-04-2015 kl. 08:59 af , sidst redigeret d. 19-04-2015 kl. 09:00

Hej Bjarne

Stort stykke arbejde du har gjort. Har lige været til kostvejleder for første gang. Hun foreslog, at jeg brugte Madlog og jeg kan huske min kone har brugt det tidligere. Det er såmænd ikke de 99 kr. der afskrækker mig, men mere det at de heller ikke har en app til Windows Phone. Så da jeg søgte i Windowsstore efter kalorietæller poppede Microsofts egen Sundheds app op, og den var allerede installeret, så igang med den - troede jeg, den virker bare ikke. Jeg søgte denne op, den er dansk og den er nem, så tak for det. jeg er påbegyndt registrering og jeg kan mærke det mentalt gør en forskel, at man lige tænker over det skal tasted ind inden man propper i munden. :-)
Med venlig hilsen Kim (mwcreakim)

Sv: Tak :)

Oprettet d. 20-04-2015 kl. 12:26 af

Jeg vil også gerne takke. Jeg har haft stor glæde/hjælp af hjemmesiden og har anbefalet den til mange. Jeg er helt enig i at det giver mental medvind når man får øjnene op for hvad der er i de produkter man sender ind i munden. Herudover har jeg stadig glæde af fredagsvejningerne. Det er vigtigt at vide at man ikke er helt alene i verden :-)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.