Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Vægttabsveninde søges!

Oprettet d. 05-04-2012 kl. 12:32 af

Hej derude!

Jeg søger en pige på min egen alder, der er i samme situation som mig mht. overvægt, og som har lyst til at skrive lidt sammen om op- og nedture. Jeg er selv 22, bor på sjælland og har været overvægtigt sådan "on/off" hele mit liv.

Jeg håber, at nogen kunne have lyst til at tage kampen op sammen med mig, og at vi kan motivere og støtte hinanden, når det bliver hårdt. Jeg skal selv tabe 20-25 kg.

Håber at høre fra dig! Kh. SuperElis.

Sv: Vægttabsveninde søges!

Oprettet d. 09-04-2012 kl. 13:55 af

Hej SuperElis.

Jeg har netop meldt mig ind på vaegttab.nu, i håb om at smide ca. 10 kg. for lidt motion og en ALT for sød tand, tog over da jeg blev teenager ;-) jeg er 19 år og fra jylland.

Måske vi kunne motivere hinanden lidt? :-)

/CGRT

Sv: Vægttabsveninde søges!

Oprettet d. 09-04-2012 kl. 20:12 af

Hej vi er et par stykker som er ved at tabe os, vi har en gruppe på facebook som hedder FEDTFRI MED TIDEN i må gerne melde jer ind så vi kan være flere til at støtte hinanden.
Henriette

Sv: Vægttabsveninde søges!

Oprettet d. 10-04-2012 kl. 10:21 af

Det kunne da være hyggeligt. :)

Sv: Vægttabsveninde søges!

Oprettet d. 24-04-2012 kl. 19:22 af

Hej :)
Jeg er selv 22, og håber gennem vægttab.nu, at tabe 15-17 kilo (5 kilo er væk allerede).
Jeg har også altid haft "elevator-vægt", og er nu klar til at tabe mig, for good!

Jeg vil gerne være med til at motivere og støtte, og modtager ligeledes meget gerne støtte og opbakning.
(evt. også foreslag til mad, osv?)

Mvh. Kisser

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.