Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

LCHF

Oprettet d. 06-06-2020 kl. 06:09 af

Minus 10 kg på 40 dage på LCHF og det til trods for livslang medicinering for lavt stofskifte/hashimotors, og en alder på 57 år.
Har været total sukkerfri i 6 uger og har kun godt at sige om LCHF. Troede det var en døgnflue, men har nu prøvet det på egen krop, og sikken en virkning. Jeg har fået en hud som en 20-åriges og ondt i ryg og led er minimeret, og jeg er sprængfyldt med energi
Jeg fører kalorieregnskab 1300 pr. dag, kød, grøntsager og fedt, men ofte når jeg ikke op på det indtag, fordi jeg er mæt, tilfreds og glad. Jeg kan sagtens klare mig på 3 måltider om dagen og der er også dage hvor jeg nøjes med 2.
Jeg har skrevet det her, fordi jeg er så glad, og vil give min positivitet for LCHF videre, fordi det har givet mig liv og velvære tilbage.

Sv: LCHF

Oprettet d. 19-06-2020 kl. 15:57 af

Fantastisk reultat, held og lykke videre. Jeg har selv været på proteinkur i 1/2 år til jeg nåede mit mål, og har haft svært ved at have lyst til at forlade den igen:-)

Sv: LCHF

Oprettet d. 03-07-2020 kl. 21:15 af , sidst redigeret d. 03-07-2020 kl. 21:15

Tak!Ja, det virker.

Sv: LCHF

Oprettet d. 03-10-2020 kl. 07:26 af

Tillykke med flot resultat. Hold bare skarp øje med dit kolesterol- har desværre i mit job set flere med skræmmende stigning i kolesterol tal efter opstart på LCHF kur. Risikoen er blodprop. Gå helst efter plantebaseret fedt!

Sv: LCHF

Oprettet d. 04-10-2020 kl. 02:10 af , sidst redigeret d. 04-10-2020 kl. 02:12

Flot! Du kan skippe medicinen og have det godt. Tak for indlægget - det er opmuntrende at høre en god fortælling. Nogle dage er det en kamp at holde sporet - når det for mit vedkommende er kulhydraterne der synker - men det betaler sig. Og humøret følger faktisk med.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.