Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Motionsgrupper

Oprettet d. 18-07-2011 kl. 15:47 af

Er der ingen motionsgrupper herinde.
Jeg kunne godt bruge nogen at dyrke motion med, gerne løb som nybegynder.
Jeg bor i Aalborg sø, nogen interesserede ???

Sv: Motionsgrupper

Oprettet d. 26-07-2011 kl. 08:21 af

hmm jo jeg ville også rigtig rigtig gerne have en løbe partner... er startet op mange gange, men er så stoppet p.g.af tid, smerter og andre halv dumme undskyldninger !! problemet er jo så bare at jeg bor i Sønderborg :):)

men måske vi skulle bakke hinanden op moralsk herinde ??

kh Camilla

Sv: Motionsgrupper

Oprettet d. 26-07-2011 kl. 09:23 af

Jeg er begyndt at løbe for 4 uger siden og er ved at være rigtig glad for det.
For at undgå smerter/skader kan jeg varmt anbefale at benytte IFORMs løbeprogram for nybegyndere, det virker måske pjattet at man den første tid kun skal løbe 30 se´k af gangen men det virker så man ikke får ondt og jeg kan allerede nu mærke at jeg bliver i bedre form.

Jeg bor desværre ikke i nærheden af nogen af jer

Sv: Motionsgrupper

Oprettet d. 24-09-2011 kl. 12:18 af

Hej

Jeg er ny herinde og søger også en motionsparter :O)
Nogen der bor i Fuglebjerg/ Slagelse området

Sv: Motionsgrupper

Oprettet d. 05-10-2011 kl. 19:06 af

Løb kan være rigtig smertefuldt og hårdt i starten, især hvis man også "døjer" med nogle ekstra kilo. Men kan varmt anbefale det og min egen erfaring er at det er meget bedre at løbe alene, så skal man ikke løbe et tempo der måske ikke passer en og det vil man hurtig komme til, hvis man løber ved siden af hinanden, alene kan man bedre fordybe sig i løbet og vejrtrækningen :-) Jeg startede selv i maj i år og kunne knap løbe 500 m, nu løber jeg 5 km og gør det på ca. 33 min 4 gange om ugen. så ens kondition bliver ret hurtig bedre og nu nyder jeg det oven i købet!

Sv: Motionsgrupper

Oprettet d. 01-01-2012 kl. 16:52 af

Jeg bor i Skørping, men hvis du Pjevs skulle komme forbi en weekend, så er jeg altid frisk på en tur rundt om St. Øksø.

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale at finde en løbeklub, det var sådan jeg selv startede for to år siden. Det var i Arden, hvor man starter løbeskole i marts og målet er så at man midt på sommeren skal kunne klare at løbe 5 km. til Ardenløbet. Desværre er jeg kommet fra det det sidste halve år og har taget 10 kg på af de 20 jeg tabte for to år siden. Men startede op igen her i dag, løb 4 km., det var super!

Sv: Motionsgrupper

Oprettet d. 07-01-2012 kl. 20:27 af

Jeg kan også varmt anbefald at du starter i løbeklub. Jeg startede også op for et par år siden i Aalbørg øst road runners og de har bare en fantastisk klubånd, og har begyndertræner på hele året. Deres kontigent er også overkommelig. Håber du finder løbeglæden, det er den bedste motionsform jeg kender, og jeg har prøvet næsten alt. Og som løber behøver man bare sine løbesko også når man er på ferie. Rigtig god fornøjelse.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.