Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Træning i Holbæk

Oprettet d. 04-09-2012 kl. 10:55 af , sidst redigeret d. 04-09-2012 kl. 14:10

Hej derude!

Inspireret af PernilleP's tilbud om bootcamp i Århus tænkte jeg, at jeg ville høre om der måske var nogen der kunne være interesserede i noget lignende i Holbæk. Hvis det er, vil jeg gerne stå for at lave noget blandet styrke- og kredsløbstræning, hvor vi kan mødes en gang om ugen et sted og nyde nogt frisk luft, få rørt os og hjælpe hinanden med at holde motivationen i vejret.

Jeg har erfaring med træning fra mine efterhånden 9 år som gymnastikinstruktør, og jeg vil rigtig gerne dele nogle af alle de gode øvelser med jer, og mødes og hjælpes ad med at holde gejsten oppe og give forbrændingen et boost. Håber nogen har lyst - jeg tror det kunne blive supersjovt!

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 04-09-2012 kl. 21:14 af

Det vil jeg gerne, ved bare ikke om jeg kan en gang om ugen, men vil gerne :-)

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 05-09-2012 kl. 08:00 af

Fedt, TinaJN! Hvor er det godt at høre at nogen har lyst. :) Jeg overvejede faktisk også at sætte en seddel op i nettoerne, det kan jo være der er nogen, som er friske, der bare ikke har fundet herind endnu. ;)

Skal vi lige vente en uges tid og se, om flere vil være med, før vi finder en dag?

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 05-09-2012 kl. 15:58 af

Ja, lad os det, mon ikke der er flere der vil være med :-) hvor tænkte du vi skulle gøre det henne? :-) God idé med netto eller noget, mon ikke der er andre end os her inde der kunne have glæde af støtten.

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 08-09-2012 kl. 14:25 af

Egentlig tænkte jeg at Rosen måske ville være et godt sted? Bor ret tæt på, og har tit set at andre bruger de der "trækasser" til noget lignende. :)

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 08-09-2012 kl. 16:13 af

Ja... Ok... Temmeligt offentligt ;-) men hvad søren, nogle gange skal man måske bare læste sig ud i det :-)

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 14-09-2012 kl. 15:25 af

Hehe, det har du ret i. ;)
Egentlig er det jo heller ikke så praktisk med et udendørs træningssted, nu hvor efteråret/vinteren nærmer sig.. Men ved ikke om der er nogen steder, man kan låne et lokale uden betaling?

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 14-09-2012 kl. 17:57 af

Jeg ved det ikke. Alternativt ved jeg at holbæk sin son hapkido klub vist har noget onsdags træning for kvinder, her betaler man 20 kr pr gang og det er på motions basis...

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 15-09-2012 kl. 15:35 af

Det lyder egentlig også meget interessant - er det så kampsportstræning, eller almindeligt motionstræning?
Det kunne måske være en start, så kan vi se på noget andet når vejret skifter igen. ;)

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 15-09-2012 kl. 17:03 af

Det skulle være noget alm motions træning, men inspireret af kampsporten.

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 16-09-2012 kl. 21:39 af

Prøv evt at google hapkido holbæk :-)

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 17-09-2012 kl. 10:14 af

Det tror jeg jeg vil prøve! Det lyder ret godt - har altid haft lidt en svaghed for kampsportstræning. ;)

Normalt træner jeg dog i Curves om onsdagen, men det kunne man selvfølgelig lave om på. :P Det er ellers også et rigtig godt sted, hvis nogen har lyst til at lave noget. :)Som det er nu træner jeg alene, men kunne godt tænke mig at lave noget sammen med andre også.

Vil helt sikkert google hapkido!

Sv: Træning i Holbæk

Oprettet d. 17-09-2012 kl. 11:47 af

Mit problem er at økonomien ikke er til det vilde, og tiden er knap, men vil prøve om jeg kan prioritere mig selv. Det er bare ikke let med tre børn, mand og en hest som også skal passes...

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.